Spelrum
Giraffen20
Krokodilen1
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
7
Inloggade28
Mobilspel
Pågående18 621

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Resurrection - Ej medlem längre2011-02-23 09:41
Antal inlägg: 11463

Jag gråter när Rocky skriker Adriaaaan och när Babe vallar får.

_SockerTopp_2011-02-23 10:22
Antal inlägg: 79

Jag har alltid varit känslig, gråter till spårlöst som någon nämnde, till filmer, när idrottare gör bra ifrån sig, händer ibland att jag kan böla till en låt :O

En gång böla jag igenom en hel film, och de va Den gröna milen, jag lipa konstant och de gick åt två hushållsrullar med papper.. Behöver jag ibland säga att jag blir trött på mig själv?? :))

SirMattBusby2011-02-23 10:38
Antal inlägg: 1813

Jag är skitkänslig när det gäller allt som handlar om barn...Började ju tom böla i slutet av ConAir när han äntligen fick krama sin dotter som han bara sett på bild...Satt jag där med mina 2 meter och 100+ och bölade så linserna nästan trillade ut:))

dinodog2011-02-23 10:46
Antal inlägg: 4973

Jodå här är en till som är blödig :)

Har numera väldigt lätt för att börja gråta. Tårarna bara kommer när jag ser eller hör något som berör mig.

Var på en begravning för ett tag sedan det var tungt väldigt tungt. Det var många tårar men också skratt. Vi kaffet efteråt mindes vi alla roliga upptåg och stunder vi haft med han.

apajävel2011-02-23 11:00
Antal inlägg: 572

Jag gråter när jag ser djur som är duktiga, typ blindhundar. Började nästan böla på spårvagnen när en ledarhund hjälpte sin husse upp. Sen gråter jag alltid när jag kollar på hästdressyr - det är så vackert och de är så fina :)

promenad - Ej medlem längre2011-02-23 11:06
Antal inlägg: 3995

haha sockertopp!
Gröna milen oxå hehe

Tvålis - Ej medlem längre2011-02-23 11:49
Antal inlägg: 4429

Min underbara man gråter så fort dom spelar nationalsången. Är det sen i sammanhanget prispall så är det floder. Han gråter också när han ser på inredningsprogram som hjälper utsatta familjer. Jag älskar det.

Jag har nog blivit mindre blödig med åren, trots fler barn och så. Jag grät senast riktigt riktigt illa när jag såg filmklippet från Wikileaks där amerikanska soldater skjuter besinngslöst på ett luddigt hot. Livet är mig väldigt kärt, mitt eget och andras och då lipar jag. Det och när man är stygg mot djur och barn.

pimpim12011-02-23 14:10
Antal inlägg: 344

Det finns ett överflöd av livserfarenheter som har potential att föra oss till tårar.
Jag tycker det är fint att kunna gråta...Jag gråter till allt som på något sätt berör mig...

diva12011-02-23 14:21
Antal inlägg: 20

Tror knappt det går en dag utan att jag antingen storgråter eller får tårblanka ögon av någon liten "grej". Jobbigt, men samtidigt är jag glad att jag KÄNNER! (Och, det blev värre efter att jag födde mitt första barn).

le-lou2011-02-23 14:25
Antal inlägg: 17500

kvp.expressen.se/nyh...v- frisoren

Dagens böl, sitter och gråter som en gris nu. Hormoner.

Bobelix - Ej medlem längre2011-02-23 14:45
Antal inlägg: 79

När folk återser personer de saknat eller inte sett på väldigt länge blir jag som utomstående väldigt blödig om jag bevittnar detta.

Programmet Spårlöst har nog fått ur mer tårar en än ens kraschade förhållanden.

Gautama2011-02-23 14:52
Antal inlägg: 6854

När jag var yngre så grät jag aldrig. Vet att jag och mina kompisar hade videokväll och kollade sorgliga filmer. Mina vänner satt grät och jag kollade på dem och undrade varför.
Tror jag hade stängt av känslorna under en tid som det var som mest jobbigt i min barndom.

Men med åldern och ju mer trygg jag blev så kom känslorna fram. Nu har jag lätt för att gråta och känna mig berörd med andra människor.

Nästan för mycket ibland kan jag tycka. Man kan inte bära allas öden på sina axlar om man själv ska må bra.

Sen om det beror på att jag har barn eller åldern vet jag inte.

gills2011-02-23 15:11
Antal inlägg: 150

Sedan jag fick barn gråter jag också åt allt. Men å andra sidan så har jag alltid lätt till gråt. Dotter har också lätt till gråt när det händer känslosamma saker och jag ser det som positivt.

Visar sida: 1 2
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?