Spelrum
| Giraffen | 46 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 19 |
| Inloggade | 66 |
Mobilspel
| Pågående | 18 803 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Maja G | 2011-03-10 21:13 | |
![]() | Har aldrig hört talas om människan...men för den delen så är han kanske jättebra,vad vet jag? Hoppas på det bästa:) | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-03-10 21:28 | |
![]() | Monsieur Unibrow. | |
| miss_cat | 2011-03-10 21:58 | |
![]() | Står för sina åsikter, rakt på sak... | |
| -baudibitch - Ej medlem längre | 2011-03-10 23:15 | |
![]() | Skönt att man väljer något nytt och fräscht som en 50årig gubbe med mustasch. | |
| morsans syrr | 2011-03-10 23:18 | |
![]() | Ja, han ser ju så himla attraktiv ut........ :))) Han kan ju va bättre en pös Persson, vem vet? | |
| dorran1 | 2011-03-11 06:33 | |
![]() | Jaha ska man rösta på utseende och inte kunskap har missat det totalt..:( | |
| seglivad | 2011-03-11 06:39 | |
![]() | Lite information från valpejl för den som är intresserad. valpejl.se/politiker...ka n_Juholt | |
| ninaaug | 2011-03-11 07:32 | |
![]() | Hörde en paneldebatt hos Lotta Brome i radion. I januari fick Jurholt frågan om vad han skulle svara på en förfrågan om att bli ny partiledare. Han svarade då att han hoppades att han då skulle svar nej eftersom han nu äntligen hade fått ordning på sitt sociala liv som frånskild förälder. Han hade ingen önskan om att slå sönder dettta igen. Göran Greider så då att "nu hade Jurholt gift sig med partiet och att Jurholt visste att då partiet kallade så sa man inte nej". Lite sorligt tycker jag att han väljer politiken och partiet istället för sina pojkar. | |
| mrsH | 2011-03-11 07:35 | |
![]() | Ser att han är positiv till höjd bensinskatt.. Hej hopp! Det funkar ju väldigt bra i vårt avlånga land med många små samhällen. Jag tror att (s) behöver mer än en ny partiledare, de behöver göra helt om i sitt synsätt och inse att personer är olika och att den personliga drivkraften är stark, att det är alla småföretagare som skapar jobb och att alla inte kan arbeta inom stat/kommun/landsting. | |
| Snoosy | 2011-03-11 08:29 | |
![]() | Hade tänkt skapa en tråd om denna karl, men någon hann före. Att man väljer en man som inte många i detta land sett förrut, säger ganska mycket. Hans åsikter verkar ju inte så populära av andra S-politiker i landet heller. Det är uppenbart att man vill att Vänsterblocket förlorar även i nästa val! Tyvärr!! | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2011-03-11 08:36 | |
![]() | jag tror på damberg om s vill ta tillbaka den arbetande (medel)klassen. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2011-03-11 08:37 | |
![]() | aldrig sett hört om denne juholt men det är iaf en styrka. | |
| le-lou | 2011-03-11 09:58 | |
![]() | montera ner försvaret är han bra på iaf. För övrigt tror jag han är bättre än alla de förslag på personer som tidigare varit, trots att han inte vill förnya . .. det är nog en riktig akilleshäl i så fall.Gråsossarnas teorier som inte håller i praktiken - som vill "ha det som det var" fast vi lever i en ny tid -är över och förbi gissar jag. Allt är iaf bättre än skådespelaren från Jakten på den försvunna skatten i allafall som var på tal ett tag, huga. | |
| magnusito | 2011-03-11 10:11 | |
![]() | I en tid när allt bara är retorik och framställan med väldigt lite innehåll bakom tycker jag han verkar vara befriande. Jag gillar att han är trött på allt tjafs om förnyelse. Det blir så lätt bara fluffiga ord. Jag gillar att han vill tillbaka till äktheten och grunderna. | |
| le-lou | 2011-03-11 11:19 | |
![]() | vilka motkandidater finns att rösta på? Verkar vara lite juste odemokratisk anda att ha en enda person att rösta på ^^ | |
| mrsH | 2011-03-11 11:44 | |
![]() | Håller med dig le-lou, helt skumt att de bara har en kandidat att rösta på. Ska man tolka det som att det är så (s) ser på demokrati och vad det innebär? | |
| skogstorparn | 2011-03-11 13:40 | |
![]() | han påminner om helan.blogg.se/image...51 1099.jpg | |
| cisplatin | 2011-03-11 15:10 | |
![]() | Läste att han är ointresserad av småföretag, minoriteter och hbt, och att han är trött på förnyelse. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-03-11 17:45 | |
![]() | Halleluja, dåså. | |
| Klappa dvärg - Ej medlem längre | 2011-03-11 17:47 | |
![]() | "Läste att han är ointresserad av småföretag, minoriteter och hbt, och att han är trött på förnyelse." Det där kanske var aningen förvrängt ja. | |