Spelrum
Giraffen32
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
1
Grisen
Böjningslistan
15
Inloggade48
Mobilspel
Pågående18 576

Forumkategorier

Användare Inlägg  
__challenge2011-03-16 21:37
Antal inlägg: 32

Tack Marcus, du prickade exakt hur jag är som person! Eller?

__challenge2011-03-16 21:40
Antal inlägg: 32

Oj sorry, personen under mig är en rolig person som älskar att sitta naken och spela med sin fiol i bäcken, hon han kallas även för näcken. Oj jag rimmade visst där. Denna person älskar även att sprida glädje till andra genom att även sitta i fontänen på stan och spela den vackraste melodi naken.

SaraAras2011-03-16 21:50
Antal inlägg: 222

Haha! Nja, vet inte om det var jag, men men. Kul lek

Personen under mig är en positiv person med glad gotlänsk dialekt, är gärna ute på äventyr så som klättring och bungyjump! Men ibland kan även en lugn kväll med god middag och en flaska vin uppskattas!

kverulanten - Ej medlem längre2011-03-16 22:04
Antal inlägg: 1130

Gotländsk? I wish! Klättring - javisst, men inte bungy. Brr, sjukt höjdrädd. Ja, middag och vin är väl alldeles, alldeles underbart! :)

Personen under hade falsk krupp som barn, är en sucker för statistik och drar sig inte för att konstruera tabeller och skriva listor - om allt från melodifestivalresultat till frekvens av könssjukdomar (egenupplevda eller kompisars). Älskar sin mamma över allt annat och skulle skänka en lottovinst på 5 miljoner till henne. (Nåja, hälften kan hon väl få åtminstone.)

Rödetott2011-03-16 22:24
Antal inlägg: 447

Haha, japp skriver mycket listor men kan inte ett skit om statistik och tabeller. Morsan har tillräckligt med stålars så jag behöll nog det mesta själv ;)

Personen under gör inte mer än man absolut måste och favoritsysselsättningen är att kura ihop under en filt i soffan och tjuväta praliner, ett och annat navelludd kan naturligtvis pillas bort under tiden men naturligtvis med handen som inte varit i chokladasken då en tendens till bacillskräck finns

nygiants2011-03-17 03:45
Antal inlägg: 762

Mitt i prick.

Personen under mig är politiskt engagerad i miljöfrågor och lämnar gärna Johanneshov i sin jakt på stadsjeepar innanför tullarna vars däck utsätts för punkteringssabotage, har även en juniormästerskapsmedalj i orientering och svårt för schlagerpop.

jonfre2011-03-17 07:46
Antal inlägg: 391

haha! Jo nog är jag live politiskt engagerad men i minimal mängd. Stadsjeep kör jag men dock inte innanför vägtullarna:) personen under är ett riktigt yrväder. Svårt att sitta still och tycker om att ha många bollar i luften. En lite dåligare egenskap är att han/hon är väldigt långsint...en riktig jäkla bitch. Lyssnar på dansband i smyg, gärna lasse stefanz:)

LadySol - Ej medlem längre2011-03-17 09:57
Antal inlägg: 33199

Oj, inte ett rätt. *haha*
Visserligen gillar jag att ha en massa att göra, men jag har inga problem med att sätta mig ner och njuta av en lugn stund eller bra bok. :)

Personen under mig gillar att läsa tidningen i sängen i sällskap med sin tjocka katt som värmer fötterna åt honom/henne. Familjesidorna intresserar föga medan sporten och kultursidorna gärna läses från första till sista ord. Denne person är aktiv ledare inom någon ungdomsverksamhet.

bodycheck2011-03-17 10:32
Antal inlägg: 134

Sporten intresserar, det andra kanske kommer om några år ;)

Personen under ogillar att äta frukost men trivs med att varje dag vakna bredvid sin älskade och känna sig rofylld. Denne är en glad och öppen person som med glädje kollar på alla tv4as följeprogram så som lets dance, parlamentet, soldsida, sveriges mästerkock m.m. och kan fälla en tår över att favoriten i Idol åker ur. Hon/han har ett mysigt hus på landet med en normal inkomst med arbete på en industri. Ser fram emot semester i sommar då husvagnen ska dammas av. Gillar Tomas Ledin.

numsan2011-03-17 11:52
Antal inlägg: 6327

Hohoho, jag äter iofs sällan frukost och får väl anses vara en ganska glad och öppen person, men i övrigt var det inte ett enda rätt. =)

Personen under mig ä ohälsosamt nyfiken på andra människors liv och ligger farligt nära gränsen för vad som skulle kallas stalking. Hens största dröm är att få öppna en detektivbyrå där hen riktigt får gotta sig i alla hemliga hemligheter folk går och bär på. Är dessutom dramaqueen och äääälskar skvaller.

SylviaPlath - Ej medlem längre2011-03-17 12:10
Antal inlägg: 31064

Jag är ingen dramaqueen och älskar inte skvaller men det andra stämmer - jag är ohotad på detektivtronen och är genuint intresserad av människor i allmänhet och vissa människor i synnerhet.

Personen under är en brudbrud som tränar spinning, är "smakfullt" tatuerad (litet kinesiskt tecken?) och älskar tjejmiddagar. Du tycker det är viktigt att "ta hand om sig" och skulle hellre dö än gå gatan ned i sommarklänning med orakade ben.

promenad - Ej medlem längre2011-03-17 12:36
Antal inlägg: 3995

5 måste jag nog säga

pichipichi - Ej medlem längre2011-03-19 22:43
Antal inlägg: 1188

Personen under är kreativ, filmfantast, energisk, men kan även konsten att slappna av och sover gärna bort en halv söndag - åtminstone under den mörka årstiden och helst i sällskap med någon.
Några direkta laster har h*n inte, men ordningssinnet kunde det gärna få finnas något mer av.

mrperfect2011-03-19 22:55
Antal inlägg: 11437

Tyvärr stämmer allt utom filmfantast...

mrperfect2011-03-19 22:56
Antal inlägg: 11437

personen under är väldigt intresserad av matlagning och vill öppna restaurang, på fritiden samlar h*n kokböcker och även andra böcker samt antikviteter, speciellt stolt över en grekisk mortel från 5400 å f kr

LadySol - Ej medlem längre2011-03-25 12:25
Antal inlägg: 33199

Matlagning och böcker är intressanta, men restaurang, antikviteter och mortlar får någon annan ägna sig åt. :)

Hmmmm.... under mig kommer en riktig läckerbit. Välskapt, fina drag och har DET. Denne person gillar att spela badminton och bowlar ibland. Är en självklar gäst till var glad tillställning som blir inom bekantskapskretsen, men kan ändå känna sig lite ensam ibland.

seaburg2011-03-25 12:44
Antal inlägg: 2676

Härligt att du så klockrent ger mig sån kred

Under mig kommer någon som tar en sista beta minst fyra ggr innan den till slut dräglande vaknar med ansiktet i tangentbordet

Visar sida: 1 2
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?