Spelrum
| Giraffen | 19 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 19 |
| Inloggade | 38 |
Mobilspel
| Pågående | 18 852 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| numsan | 2011-04-26 11:38 | |
![]() | Jamenvisst MalanMos, jag har flera stycken fantastiska killkompisar i Gbg som är singlar!! :) | |
| Emellertid | 2011-04-26 11:41 | |
![]() | Dalai Lama är singel. Han verkar lite vettig... | |
| vigren | 2011-04-26 11:56 | |
![]() | Sluta leta och analysera... ! Plötsligt så springer du på rätt människa och då är den personen den vettigaste i världen! Lycka till! | |
| MalanMos | 2011-04-26 12:04 | |
![]() | numsan yaay :D | |
| aqva | 2011-04-26 12:12 | |
![]() | De flesta män som är i min ålder tycker att det är så självklart att jag ska ta hand om dem. Därför väljer jag att vara singel. Det tycker jag är vettigt, istället för att leva i en relation med en övermogen bebis. Jag har provat att vara sambo några gånger och det börjar bra men helt plötsligt är det som om allt utom bilen är mitt ansvar. | |
| Vixen | 2011-04-26 12:49 | |
![]() | Jag tror att ju äldre man blir, desto högre krav får man på sin blivande partner. När man blir över trettio har man ju i bästa fall en utbildning, ett jobb, ett boende etc, och då vill man ha någon som "matchar" det, mest kanske för att man har mindre lust att ändra sina egna vanor för någon annan skull. När man är yngre, läs från sena tonår tom 25 års åldern, så är allt fortfarande möjligt. Och alla i samma ålder är potentiella partner, eftersom deras framtid också är ett öppet fält - dessutom man kan forma varandra eftersom "allt" inte är bestämt än. Vare sig var man ska bo, vad man ska bli etc. Själv blev jag ihop med min man när jag var 21 och han 19 - och vi har hållit ihop i över 15 år nu. Vi har format varandra på gott och på ont. De par vi umgås med har alla blivit ihop innan de blev 25. Mina jämnåriga vänner som är singlar har dock väldigt svårt att hitta långvariga partners. De är väldigt vettiga allihopa, men på något sätt verkar det vara väldigt svårt att jämka ihop sitt vuxna jag med någon annans vuxna jag. Jag upplever det som att mina tjejkompisar mellan 35-40 år har väldigt höga krav på sina ev. blivande män (de ska ex. vilja bli pappor på studs). Och de blir hellre inseminerade i Danmark än nöjer sig med mindre än "den rätte". Killarna i sin tur dejtar 18-20 åringar, och det bli aldrig något långvarigt eftersom de tjejerna inte heller vill ha barn på studs, eller ett långvarigt förhållande med en man som är 35-40. Vet inte om jag är rätt person att ge några råd att till folk som är singlar, är över 30 år, och vill hitta någon eftersom jag hittade Mister Right när jag var 21. Men efter att ha studerat många av mina singelvänner - så tror jag det man i första hand ska välja någon som man verkligen vill ha/gillar att ha sex med. För finns bara ett bra sexliv, så kan man jämka mycket annat, jobb, utbildning, social status etc. Nu tycks tyvärr det oftast vara statusen som bestämmer vem folk försöker bli ihop med - och då går åt skogen. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-04-26 12:53 | |
![]() | klart det finns någon för alla,ge inte upp någon kommer när du minst anar det,och ingen är perfekt och inte du heller man får ta varan med fel och brister och lära sig leva med det,och till slut kanske man älskar just denna person för dess fel och brister | |
| Bulimiker | 2011-04-26 13:24 | |
![]() | Vixen, kan vi dra slutsatsen att det blir svårare att hitta en långvarig partner ju äldre man blir ? Till er andra : Ni behöver inte ge Mig råd , jag har mitt på de torra. Men tack iallafall :) | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2011-04-26 13:26 | |
![]() | Ingen regel utan undantag mao... ;P | |
| Vixen | 2011-04-26 19:31 | |
![]() | Bulimiker: Det verkar så. Att bli riktigt förälskad är ju väldigt omstörtande och en väldigt osäkert sinnestillstånd. Det klarar man av när man är ung, eftersom hela livet är så då ändå. När man blir äldre så stelnar man som person, och i sina vanor. Det blir helt enkelt svårare att hitta någon. | |
| Bulimiker | 2011-04-26 19:36 | |
![]() | Men tror du dom "bästa" ryker först då ? ;) | |
| silverbjälke - Ej medlem längre | 2011-04-26 19:40 | |
![]() | har en kompis som funderade på att skaffa en apful fet brud som ingen annan vill ha efter att hans tjej lämnat honom för en annan. det är ju också en variant. en riktig överklasstjej är inte fel heller eftersom de rika ofta är vackra och gifter sig med varandra. det blir som en framavlad skönhet. rika är därför i genomsnitt snäppet snyggare. | |
| Quickfix - Ej medlem längre | 2011-04-26 19:47 | |
![]() | Det är ju för att de har råd att köpa skönhet. När man upptäcker klädnypan i nacken är de inte lika heta längre. Jag tror att ni hänger för mycket på betapet helt enkelt. Här blir inga barn gjorda. | |
| Klappa dvärg - Ej medlem längre | 2011-04-26 19:47 | |
![]() | "Rika är därför i genomsnitt snäppet snyggare." Det där livade upp själen lite! Nytt uppslag för forskare som söker bidrag, vore intressant att se resultatet av en undersökning om den finns ett samband mellan skönhet och förmögenhet. | |
| lewarcher | 2011-04-26 19:50 | |
![]() | Det finns bildbevis: benjibone.files.word...ir -day.jpg | |
| silverbjälke - Ej medlem längre | 2011-04-26 19:54 | |
![]() | men jag har ju både stålar och fin tjej. hänger bara på beta för att det är kul och en avkoppling för mig. så, ni gillade min teori om framavlad skönhet? tror fan det ligger nåt i det. | |
| Klappa dvärg - Ej medlem längre | 2011-04-26 19:58 | |
![]() | Det är bara att titta på tennis. När kameran sveper över läktarna ser man direkt på spelarnas flickvänner vad de har för atp-ranking. | |
| Quickfix - Ej medlem längre | 2011-04-26 19:59 | |
![]() | Men... jag vet en tjej, snygg som fan (vet inte om hon är rik iofs), vältränad som få men hennes unge är nog det hrmm.. "minst fina" jag sett någonsin. Har vi inget ansvar för fortplantningen? | |
| Vixen | 2011-04-26 20:17 | |
![]() | Bulimikier. Nej, det tror jag inte. Men däremot så tror jag att inte alla vågar bli kära på riktigt - eftersom det handlar om att lämna ut sig helt och hållet - utan att veta säkert om man kommer bli älskad tillbaka. Då är det enklare att spela cool (killfälla) eller spela svårfångad (tjejfälla). Och häpp så är man 35 och man är inte så himla het längre. | |
| Bulimiker | 2011-04-26 20:19 | |
![]() | Hahaha ni är roliga | |