Spelrum
Giraffen2
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
0
Inloggade2
Mobilspel
Pågående18 881

Forumkategorier

Användare Inlägg  
nettan232011-05-18 18:15
Antal inlägg: 4086

Röstar aldrig på ngt genom forum osv...

frööet2011-05-18 18:20
Antal inlägg: 67

haha helt knäppt

slånbär2011-05-18 20:35
Antal inlägg: 5539

ankan-jovisst var det så. Det var väl några tjejer i Uppsala om jag inte minns helt fel. Då var det inte en massa gnäll om att det var sjukt som jag minns det i alla fall.

Tyllestar2011-05-18 21:15
Antal inlägg: 350

Christina Laastad
Les mine tanker om lederskap og talentutviklig:)
Finalekandidatene - Christina Laastad
Hver av de 10 finalekandidat har muligheten til å skrive et notat til Adecco Student. Vi legger ut et notat hver dag fra de 10 kandidatene. I dag er det Christina Laastad som får ordet:) Lederskap og talentutvikling For meg er talentutvikling sentralt for godt lederskap. Det er viktig å kunne samarbeide med menneskene rundt seg, gi trygghet og delegere ansvar til ansatte og høre på rådene og løsningene de kommer med. En god leder forstår at han/hun ikke sitter med all kunnskap, men vet hvor den kan hentes. En god leder er en målrettet menneskekjenner som er empatisk og fornuftig. ”Jeg tror det bor et talent i alle”, sier direktør ved NHH Ole Hope til Dagens Næringsliv 16. mai. Med sin ferske doktorgrad i ledelse inspirerte Hope meg ved nettopp å trekke frem lederes evne og vilje til å se og anerkjenne medarbeidernes talent som sentral oppgave for eget lederskap. En god leder må også kunne jobbe under press, tørre å ta tøffe og noen ganger upopulære beslutninger. Jeg tror på verdien av å stå ved sine valg, være villig til å lære av sine feil, å ville utvikle seg, se nye løsninger, satse på nye områder, men samtidig beholde det som virker. Lederskap slik jeg ser det er en spennende og krevende reise i egenutvikling. Den aller beste leder jeg vet om heter Nelson Mandela. Fra studietiden i Cape Town har jeg sett hvordan denne mannen har preget et helt folk og en hel nasjons utvikling fra hat til konstruktivt samspill. Måten han brukte sin etiske plattform og sin klokskap kombinert med kreativitet imponerte meg stort! Anbefaler alle å se ”Invictus” og å lese ”Long Walk to Freedom”. En god leder er moralsk, etisk og bestemt. En god leder evner å kombinere bedriften og sine ansattes beste ”at heart”. Jeg ønsker denne sommerjobben av to grunner: Det er en fantastisk opplevelse og en spennende utfordring. Jeg er sikker på at jeg kan gjøre en fantastisk jobb sammen med Adeccos kompetente toppleder team! Stem på meg: konsernsjefen.no/chr...na -laastad
By: Adecco Student

grönöga - Ej medlem längre2011-05-18 21:19
Antal inlägg: 5570

Hahaha, har du betalt per röst du får fram eller... ;)

Tyllestar2011-05-18 21:55
Antal inlägg: 350

Nä, men jag har gått i samma klass som henne. Vet hur målmedveten Christina är.

grönöga - Ej medlem längre2011-05-18 22:01
Antal inlägg: 5570

Ok :)

kajix2011-05-18 22:07
Antal inlägg: 7767

jag får: "Du må ha informasjonskapsler aktivert for å stemme på kandidatene."

är det ett felmeddelande?

cokki2011-05-18 22:48
Antal inlägg: 290

Håller med dig *sote*! Är det grupptrycket som gör att de flesta tycker att detta är knäppt sjukt osv. Precis som *slånbär* skriver... förra året var det o.k att rösta på de som sökte jobb. Berodde det på hur de första inläggen såg ut... De kanske var i mer positiv anda?
Jag har röstat ..Men fick samma meddelande som Kajix så jag vet inte om det gick igenom

Måns_E2011-05-18 23:01
Antal inlägg: 12028

Seriöst företag som tar in en sommarjobbare som koncernchef. Jomän tjena.

Jag menar den koncernchefen kan rimligen inte ha så värst höga tankar om sitt eget jobb.

Nej tramsigt, tänker absolut inte rösta.

Challe_B - Ej medlem längre2011-05-19 01:16
Antal inlägg: 5853

Kanske är dags att lägga ner alla j'vla "Rösta på det här!!"- trådar.

Fixie2011-05-19 03:45
Antal inlägg: 9

Jag röstade precis på Kristin Toftevåg.

Hon är Petroleumsingeniørstudiet , HUR UNIKT ÄR INTE DET LIKSOM?!?!

Jag gav även en minusröst till Christina Laastad.

mats2012011-05-19 09:44
Antal inlägg: 338

Att ge ett jobb till den som kan skaffa sig flest röster på en nätsida kan väl faktiskt vara en relevant förmåga för vissa arbetsgivare (utan att ha satt mig in i denna explicita omröstning). Men det SKULLE KUNNA (konditionalis?) vara relevant.

kverulanten - Ej medlem längre2011-05-19 12:30
Antal inlägg: 1130

Var är den enbenta invandrarkvinnan med ambition, den hemlösa med driv eller den kreativa fembarnspappan? Såna här elitistiska omröstningar tråkar ut mig. (Jo, jag borde bara struntat i att läsa.)

monkan562011-05-19 22:07
Antal inlägg: 910

Röstat

Visar sida: 1 2
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?