Spelrum
Giraffen2
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
0
Inloggade2
Mobilspel
Pågående18 869

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Måns_E2011-05-23 08:45
Antal inlägg: 12028

Nåja bara för att det finns några (däribland ett par överniriska forumvärdar) som håller på och gnäller om gamla trådar och ser det som sport att stänga en tråd om det finns en fem år gammal tråd som innehåller ett gemensamt ord i rubriken med den nyss skapade så är det faktiskt inte en regel.

Och ur forumets användbarhet så är det inte ens önskvärt. Fåniga tramskommentarer typ hoodmans i andra inlägget borde man däremot moderera bort. Då kanske vi hade sluppit alla självpåtagna forumpoliser i detta forum?

Gällande tråden så har jag en gång råkat ut för

Mc
CD

Den matchen förlorade jag nog dessvärre.

Tvålis - Ej medlem längre2011-05-23 08:54
Antal inlägg: 4429

Tycker alltid att det är intressant när en match, tillsynes, låser sig helt. Ordnörden i mig älskar den utmaningen. Och då är jag en medioker ordnörd.

vulcan2011-05-23 09:02
Antal inlägg: 7666

OT Så håller jag med Måns angående regeltillämpningen. Det går som sagt inte att utläsa av forumreglerna att det skulle vara förbjudet att starta trådar om ett ämne som redan varit uppe till diskussion. Jag kan inte heller minnas att jag själv nånsin modererat på det viset. Jag har som tidigare nämnts stängt trådar ibland när det funnits en tråd med aktivitet i igång parallellt, vilket jag hoppas att alla inser det förnuftiga i.

Sen har jag också som princip att moderera hårdare i specialkategorierna, medan jag tillåter ganska mycket i Snack. Här tycker jag inte att det är så förtvivlat viktigt om man håller sig till "ämnet" eller har något fantastiskt viktigt att säga. Det är ju liksom det som utmärker "Snack". I övriga ämnen finns ett större intresse att hålla lite mer ordning och reda, inte minst i "Seriöst" som är lite av min bäbis även om jag inte varit så aktiv under det senaste dryga året eller så.

Slånbär: Point taken och no hard feelings.

kajix2011-05-23 19:18
Antal inlägg: 7767

PHYSALIS

jag tror jag åt en igår

bruttan602011-05-25 15:21
Antal inlägg: 105

Tycker också det är himla kul när allt låser sig!

Visar sida: 1 2
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?