Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 18 869 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| zean_4052 | 2011-05-23 22:54 | |
![]() | banan m choklad är väldigt gott...testade med mintchoklad och det var också väldigt gott. gino är också en god grillefterrätt. | |
| magnusito | 2011-05-23 22:57 | |
![]() | Grilla primörer i folie med örtkryddor och en klick smör. Går att variera hur mycket som helst. Tycker det ger mer variation än alla dessa feta köttbitar man haft på grillen i åratal. Fantasilöst! Gillar svamp, aubergine, squash, majs, paprika, lök på spett. | |
| Stenknäck | 2011-05-23 23:10 | |
![]() | Koka majskolvar kort stund i saltat vatten och lägg dem sen på grillen. Skumbollar lägger du på grillen - jättegott och så förstås haloumi-ost i tjocka skivor grillas och så smakar det så jättegott precis som godis och lite segt. Mums. | |
| Liltif_Nomad | 2011-05-24 07:08 | |
![]() | Spett tycker jag är bäst med ngn grillsås... gärna hemmagjord. Bara att man (kanske basic men iaf) gör olika spett typ ett för långsam grillning o en för snabb. T ex lök går långsamt, svamp går fort. Min favvo är nog inte så udda. Palsternacka, potatisklyftor (mm köper frysta...), lök, paprika, svamp, vegekorv i bitar, färsk ananas (om den är billig), zucchini. Spett tycker jag är bra för då kan alla blanda sitt eget. Och de som vill ha äkta korv/kött får det och de andra slipper. ;) | |
| Liltif_Nomad | 2011-05-24 07:09 | |
![]() | Och sen grillad banan med så dära tofuglass till efterrätt! (Fast jag äter inte efterrätter, bara själva bananen mesiga jag). | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2011-05-24 07:40 | |
![]() | När man grillar majskolvarna ska man låta blasten sitta på. Lägg sedan majsen i vatten i minst en timme innan. När dom är så där lagon gott brända på blasten, så väntar en jättesaftig, gyllengul smakbomb. | |
| Mammaoxå | 2011-05-24 07:48 | |
![]() | Grilla sparris och dippa i bearnaissås. Spett med champinjoner, lök, zuchini, tomat, paprika, halloumi gillar jag | |
| Tyllestar | 2011-05-25 12:06 | |
![]() | Majskolv. Det är perfekt att grilla. | |