Spelrum
Giraffen24
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
15
Inloggade39
Mobilspel
Pågående18 877

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Lilla Busan2011-06-10 12:07
Antal inlägg: 896

Laser ber om ursäkt att jag tog dig på fel sätt. Men tyckte det där med att Du verkar ha ett stort behov att prata om det var lite bitchigt.. Ber om ursäkt om jag tog det fel..

På vovve har jag haft konto men det blir bara massa skit där.. O svårt att hänga med i trådarna då man måste trycka på olika länkar för att se vad var o en skrivit. Här är så mycket bättre.

O tycker att kan man diskutera i evigheter om tex Vad gjorde du för en halvtimme sen osv skall man väl kunna diskutera hund av specifik ras..

Min tråd om gd stängdes i första hand för att ngn stalker till Bitte förföljde den med länkar till bitte o div skit..

Mmm jag har ju stooooor erfarenhet av hund då vi förder upp o tävlar GGrand danois.. Bullar har jag enbart träffat en irl som vi ibland passar. Ett riktigt ouppfostrat litet monster men med en charm som inte går ngn obemärkt..

Jo Bodil var bra på att lära djur en massa saker men hennes hundhållning/djurhållning i sig var en av dem sämsta jag vet tyvärr.. Men ingen skall ta ifrån att hon var bra på att lära ut..

kram

hutt2011-06-10 12:12
Antal inlägg: 66

Ja, hon hade sina brister den goda Bodil- men världen är bra mycket tråkigare utan henne!

Har du kollat bulleforum.se?

Lilla Busan2011-06-10 14:26
Antal inlägg: 896

Hutt japs har precis blivit medlem där.. Men verkar vara en sida utan drag .. Dem flesta inlägg är från 08 ler

Mmmm jo det kan jag hålla med om kram

Visar sida: 1 2
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?