Spelrum
| Giraffen | 44 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 39 |
| Inloggade | 83 |
Mobilspel
| Pågående | 19 217 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| 123 hopp - Ej medlem längre | 2011-06-12 00:33 | |
![]() | Vet jag inte vem det är så svarar jag hallå,känner jag igen numret svarar jag hej eller hej du. Är jag på det humöret kan jag svara busstationen damtoaletten. | |
| justforfun | 2011-06-12 01:04 | |
![]() | Efternamn | |
| waje | 2011-06-12 01:04 | |
![]() | Oftast är det mina vänner som ringer och då svarar jag hej hjärtat, till familj svarar jag typ hej mamma tjena lillsyrran osv och till övriga svarar jag hej, tjena, hallå eller! och sådana vanliga fraser.. | |
| cyberghost - Ej medlem längre | 2011-06-12 01:32 | |
![]() | Känner jag inte igen numret eller om det är skyddat som ringer svarar jag; Hallå? Är det kompisar eller familjen blir det; Hej hej! eller; Jaaa. Ringer nån myndighet så blir det; Ja, det är Jennie...och ringer fästmannen så blir det; Heeeej ;P Däremot svarade jag alltid med efternamnet när jag bodde hemma :) Har skyddat nr både på mobilen och hem nu så där svarar jag inte med namn alls, som det står skrivet först här ovanför. Skulle jag känna igen rösten och hör att det är någon som "jag verkligen inte vill prata med" så kan jag ju bara säga att dom ringt fel eftersom jag inte sagt vad jag heter...paranoid, javisst :P | |
| taxam - Ej medlem längre | 2011-06-12 02:28 | |
![]() | Christina...........kan inte svara just nu, lämna ett meddelande så ringer jag när jag har lust. | |
| Megaherz | 2011-06-12 03:08 | |
![]() | Beror på vem som ringer. Ofta bara med förnamn, eller så låtsas jag vara den som ringer :P | |
| peter | 2011-06-12 03:29 | |
![]() | *fade-in-and-up*: Ja...det är Peter... | |
| klobba2 - Ej medlem längre | 2011-06-12 05:43 | |
![]() | waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaz uuuuuuuuuuppp!!!!!!!!! nä, skoja bara.. kort och koncist ,Jaa? | |
| ektis - Ej medlem längre | 2011-06-12 08:31 | |
![]() | beror lite på. på jobbet svarar jag välkommen till blablabl och sen mitt namn. på mobilen "hej det är sofia" om det är ett nummer jag inte känner igen, eller lite viktigt. är det en kompis säger jag heeeeeeeej. hihi. | |
| TopazCat | 2011-06-12 08:40 | |
![]() | Brukar säga hej och så namnet på den som ringer, då brukar de bli ställda | |
| -Robbish- - Ej medlem längre | 2011-06-12 08:51 | |
![]() | "Tjena xxx" (namnet på den som ringer). Vet jag ej vem som ringer säger jag helt sonika "Robban". | |
| anka_i_potta - Ej medlem längre | 2011-06-12 09:03 | |
![]() | om det är nån jag känner så svarar jag "ja, det är (mitt förnamn)". Om jag inte känner igen numret säger jag "ja, hallå?" och förväntar mig att den som ringer presenterar sig och sitt ärende innan jag ger ut mitt namn. | |
| silverbjälke - Ej medlem längre | 2011-06-12 09:05 | |
![]() | har ingen hemtelefon, fattar inte vad man ska med det till. är jag hemma är min mobil hemma, är jag inte hemma har jag ingen nytta av att ha telefonen hemma. svarar bara "hallå" på mobilen oberoende av om det är helg, arbetstid eller annat. | |
| dinodog | 2011-06-12 09:15 | |
![]() | Tro det eller ej silverbjälke men alla har inte mobiltelefon :) Jag hade en vän numera bortgången sedan januari, han hade varken mobil eller dator!!! Han hade samma argument som du fast tvärt om, är jag hemma så svarar jag är jag inte hemma, så får dom ringa igen. Han tyckte det var jätteskönt att kunna vara ostörd när han rörde sig ute. Själv har jag både hemtelefon mobil (som jag mest messar med vid behov) och svarar för det mesta med mitt efternamn, men om det är någon jag känner kan det bli haaalllluuuuuu eller hallå där. | |
| -Robbish- - Ej medlem längre | 2011-06-12 09:18 | |
![]() | "Min systers man svarar alltid massa konstigheter: Skattemyndigheten, polisen, pizzerian m.m. Gärna med stark utländsk brytning då också. Det var förvirrande de första gångerna.. roligt ett par gånger och nu, efter x antal år är det uttjatat." Ha ha, sicken spjuver... :-) | |
| Klappa dvärg - Ej medlem längre | 2011-06-12 09:53 | |
![]() | Robban svarar "Blue visions städpatrull" i telefon. Men det är inget skämt. | |
| Yamma | 2011-06-12 10:05 | |
![]() | Jag svarar "Deejohanna" i allmänhet. När jag vet vem det är svarar jag "hej!". | |
| schmuppisch | 2011-06-12 10:13 | |
![]() | "aaah det e chriis" , alternativt "hallå" om jag vet vem det är. | |
| raiker | 2011-06-12 10:17 | |
![]() | Ja det är susanne | |
| vindsus86 | 2011-06-12 10:22 | |
![]() | Om det är någon jag känner säger jag "Hallå". Likaså om det är någon med skyddat nummer som ringer till min mobil. Ringer någon med skyddat till hemtelefonen svarar jag med mitt namn ifall jag svarar alls. Svarar med mitt namn om det är något nummer på hemtelefonen som jag inte känner igen också. Om jag svarar, då. | |