Spelrum
| Giraffen | 5 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 6 |
| Inloggade | 11 |
Mobilspel
| Pågående | 18 985 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Dumle86 | 2011-07-05 10:26 | |
![]() | Tycker du har fel sylviaP. i avseendet att kvinnor väljer bild för ändamålet. Det ska kvitta vilken bild en kvinnan väljer. Vad gäller raggningen(trådens ämne), så säger jag: "Mer kärlek åt folket" | |
| pewpews | 2011-07-05 10:33 | |
![]() | Dumle86. Naturligtvis ska det kvitta vilken bild man väljer, men man får naturligtvis ta konsekvenserna av sitt val. Springer man runt i tajta kläder och kortkort på stan så vet man att man drar blickar till sig, eller hur? Det ger ingen rätten att tafsa för det men men det är ett faktum som man faktiskt väljer när man klär sig så. Likaså är det om man har en utmanande bild här. Man MÅSTE inte ha bild alls om man inte vill dra blickar till sig, simple as that. | |
| Aquila1 | 2011-07-05 10:59 | |
![]() | Hahaha, tycker sex på cystan va kul! | |
| Axmed | 2011-07-05 11:19 | |
![]() | En del (äldre) karlar (på internet) har ingen självdistans. "Höhö, jag är anonym och jag kan skriva vad som helst" | |
| guggee | 2011-07-05 11:24 | |
![]() | Inga raggningsförsök här. Synd kanske... :-) | |
| kverulanten - Ej medlem längre | 2011-07-05 11:33 | |
![]() | Vad är problemet? Säg ifrån om du inte är intresserad, man kan knappast förvänta sig att folk ska läsa tankar. | |
| Full i fan | 2011-07-05 11:36 | |
![]() | Hej! Fräsch tråd! | |
| Gitarrmagnus | 2011-07-05 11:39 | |
![]() | Medelålder! Vilket jävla ord, det låter som segt getkött. | |
| Aquila1 | 2011-07-05 11:44 | |
![]() | Gitarrmagnus- Haha | |
| Ovovivipari - Ej medlem längre | 2011-07-05 11:47 | |
![]() | guggee: Du är lika färgglad som jag. Fika? Kanske mer? Hör av dig. *blink* | |
| Aquila1 | 2011-07-05 11:48 | |
![]() | Oj, ragg! *Gillar* | |
| hectorsektor | 2011-07-05 11:52 | |
![]() | Stenknäck: Men gud att ni har på er så korta kjolar och så mycket smink och urringningar, klart ni får skylla er själva om ni blir våldtagna! Tyvärr en syn som genomsyrar samhället i stort. Tragisk attityd. | |
| Flygödla - Ej medlem längre | 2011-07-05 11:57 | |
![]() | Nu känns det som att vi är inne i toplesstråden. hectorsektor - vad har uppseendeväckande klädsel med våldtäkt att göra? Visar man det folk vill se så tittar de. Det har väl ändå ingenting med våldtäkt att göra??? | |
| Flygödla - Ej medlem längre | 2011-07-05 11:58 | |
![]() | Jag blir aldrig raggad på. Kan vara för att jag ser ut som en katt. En vacker dag kanske jag visar mig på bild och då blir jag nog glad om en och annan 50-plussare visar intresse. =) | |
| hectorsektor | 2011-07-05 11:58 | |
![]() | Jag ville bara påpeka att attityden att om någon har plutmunnar på sina bilder så blir det raggade på och får skylla sig själv. Vilket jag personligen drar paralleller med andra tragiska händelser och attityder i samhället. | |
| Flygödla - Ej medlem längre | 2011-07-05 12:00 | |
![]() | Då är det nog tyvärr DU som tillåter såna paralleller hectorsektor.... | |
| hectorsektor | 2011-07-05 12:01 | |
![]() | Eller så kan andra också se parallellen att "skylla sig själv" attityden inte är acceptabel. Alla borde kunna få leva ett liv fritt från sexuella trakasserier och annat (Även ofrivillig raggning kan vara en form av sexuella trakasserier). | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-07-05 12:05 | |
![]() | Vilket larv. Poängen var personer som har valt bilderna (medvetet eller omedvetet) för att bli sedda och raggade på, och att det ingår i spelet att beklaga sig över detta (för att visa hur hög dragningskraft de har - ack mot sin vilja!). Det är inte vidare svårt att undvika uppmärksamhet genom att inte ha bild. Vad detta har med en våldtäktsdebatt att göra övergår mitt förstånd, men jag antar att somliga helt enkelt tar varje chans att plocka PK-poäng. Kanske hoppas de på att bli uppraggade för sina "sunda" åsikters skull? Well, inte av mig. | |
| kverulanten - Ej medlem längre | 2011-07-05 12:06 | |
![]() | Sen är det ju skillnad på "Oj, du var söt!" och "Jag sitter här och bla bla bla medan jag fantiserar om bla bla bla." | |
| numsan | 2011-07-05 12:12 | |
![]() | Precis kverulanten! Tur av nån av oss kan uttrycka sig ordentligt. Själv tycks jag ha fått solsting. | |