Spelrum
| Giraffen | 26 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 26 |
| Inloggade | 53 |
Mobilspel
| Pågående | 19 393 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Lotta73 | 2011-07-08 10:20 | |
![]() | Ibland händer det ju att man går in i ett spel som man egentligen inte vill spela (spellängd) och precis när man går in i dët så dyker det upp ett man vill spela. Ibland hinner man byta och ibland inte, det kan ju vara nåt sånt. Fast jag gör inte så värst ofta. :-) Fast fortfarande är det irriterande när folk inte KAN neka. :-) | |
| Dumblondin - Ej medlem längre | 2011-07-08 10:29 | |
![]() | Jag nekar 90 ggr av hundra. då jag inte vill. Men det finns några andra aspekter av det här också, som man kanske kan fundera över: När man har nekat säg 20 ggr därför att spelare med mer än tusen mindre i rating ansluter gång på gång på gång....och sedan givit upp och skapat ett nytt spel där man angivit minsta rating man vill att motståndaren ska ha bara för att återigen tvingas neka, neka och neka....för att folk inte läser vad som står/skiter i det....är det då så konstigt om man helt enkelt inte ORKAR neka en gång till? Ansvaret för att det blir fel måste inte alltid finnas hos den som äger spelet.... Jag vet att det har diskuterats förut här på sajten men det kan påpekas igen: en enkel funktion som tillät den som skapar spelet att sätta ett intervall inom vilket den som försöker ansluta måste ligga för att alls komma in vore bra. Man skulle slippa neka, neka, neka. Och andra skulle inte behöva riskera att inte få någon reaktion. | |
| -FaMo- - Ej medlem längre | 2011-07-08 10:31 | |
![]() | Jag låter folk kliva ur själva för det mesta. Om jag inte startar spelet så borde de fatta. Nekar man så blir det ett jävla liv för det också. | |
| Guldregn - Ej medlem längre | 2011-07-08 10:35 | |
![]() | tryck på den gröna pilen innan för att se ranking och spel så slipper ni plinga och sen försvinna. Enkelt. | |
| Mitch Ryder - Ej medlem längre | 2011-07-08 11:18 | |
![]() | Jag nekar utan att tala om varför. Ingen som någonsin klagat över det. Jag skulle aldrig ta det personligt om någon nekar mig. Även om jag vet att det förekommer. Det finns annat att gå i taket över. | |
| Aquila1 | 2011-07-08 13:09 | |
![]() | Ja | |
| Bitte - Administratör | 2011-07-08 13:11 | |
![]() | Min sida - Inställningar - personliga val -Expandera spel i spellistan automatiskt. Då ser man det ytan att behöva klicka på spelet Bitte | |
| Aquila1 | 2011-07-08 13:14 | |
![]() | ^¨^ | |
| Lotta73 | 2011-07-09 08:46 | |
![]() | Dumblondin: Ja att gå in flera gånger i samma spel är ju löjligt...om det inte är en nybörjare vill säga, då kan jag ha överseende med det. Fast det händer mig väldigt sällan, men så brukar jag oftast acceptera de som vill spela med mig. Däremot respekterar jag de som vill välja sina motståndare. Fast jag tror som sagt att många inte VET hur man gör när man nekar. Jag själv kom på att man måste markera för att neka efter gasnka lång tid. Innan dess så fick man ju lugnt sitta där och vänta och vänta och vänta. | |
| Kirkelina | 2011-07-09 10:12 | |
![]() | Det händer ju också att spellistan flyttar upp precis när man klickar på spelet man tänkt ansluta till och så hamnar man i ett helt annat spel. I sådana lägen går jag ut så snabbt jag kan. Om man inte vill eller kan neka så går det ju faktiskt att skriva ett litet meddelande i chatten. | |
| Lotta73 | 2011-07-10 07:36 | |
![]() | Ja men hur många gör det då? Skriver ett meddelande alltså? Typ ingen! | |
| moame | 2011-07-10 08:25 | |
![]() | Jag har inte problemet att neka folk, jag har problem med att jag hela tiden blir nekad :). Jag kollar ratingen och tycker själv att jag kan gå in i ett spel där ratingen kanske är 1000, men man blir oftast nekad, eller så sitter man där ett tag och inget händer, då lämnar jag självmant. Klickar jag in på ett spel där någon har hög rating lämnar jag snabbt som attan. Jag blir inte irriterad om jag blir nekad för jag förstår att en högrankad inte vill spela mot någon som har lägre ranking, det kan dock vara frustrerande när man inte hittar spel och får sitta länge och vänta. Det skulle vara trevligt om den som nekade skrev ett litet meddelande räcker med att säga; ledsen. | |
| Lotta73 | 2011-07-10 08:59 | |
![]() | Så där är det för mig med ibland, men hellre att jag snabbt blir nekad än att man som du säger får sitta och vänta och inget händer. Jag brukar för det mesta spela mot alla, högrankade som lågrankade, men ibland händer det att jag vill välja och jag är glad över att jag lärt mig att neka. Att skriva nåt varje gång man nekar tar ju också tid, speciellt om man tvingas neka många i rad. | |
| moame | 2011-07-10 09:14 | |
![]() | Man kan göra ett copy paste :) | |
| Kh-collies | 2011-07-10 10:23 | |
![]() | Länge leve nekafunktionen! | |
| Lotta73 | 2011-07-11 20:14 | |
![]() | copy paste? | |
| mrsmaggart | 2011-07-11 22:14 | |
![]() | Jag har aldrig varit med om att någon blir sur på mig om jag nekar. | |
| Sensationell | 2011-07-11 22:44 | |
![]() | Blir aldrig sur när någon nekar mig och har inte heller varit med om att någon blivit sur på mig. Dock är det ja så irriterande när de inte nekar. Men håller också med om att det borde stå lite tydligare om hur man nekar eftersom flera inte verkar förstå. | |
| Lotta73 | 2011-08-28 16:39 | |
![]() | Nyss gick jag in i fyra olika spel och tre av dem vare sig nekade eller startade spelet. Tack till den som faktiskt nekade. :-) | |