Spelrum
Giraffen | 35 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 21 |
Inloggade | 56 |
Mobilspel
Pågående | 19 708 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Miss_jk | 2011-07-09 22:20 | |
![]() | En tjock vit morgonrock i frotté som jag tar på mig efter att ha duschat varje morgon. Nu ska jag dessutom köpa varsin till till mig och sambon, då vi flyttat till sjönära boende. Varenda granne går ner till bryggan om dagarna iklädda dessa härliga plagg, så det måste ju vi också börja göra nu. =) | |
nyckelpigan_ | 2011-07-09 22:20 | |
![]() | Jag har svårt för att se Hugh som rar och söt då han handlar med sex. För mig är det inte rätt. Inte heller att han bidrar med hur en tjej skall se ut och allt vad det medför. Att han vill framstå som klok och eftertänksam - visst! Men det han sysslar med är inte alls klokt!! | |
Tvålis - Ej medlem längre | 2011-07-09 22:20 | |
![]() | Jag har sett intervjuer med honom, och dom som har levt med honom. Det som verkar signifikant för kvinnor i hans omgivning är att de alla står lägre i rang än vad han gör. Det var speciellt en intervju med en mamma till hans barn som inte längre fick bo kvar i hans mansion. | |
mikenomad - Ej medlem längre | 2011-07-09 22:21 | |
![]() | Han har gått på myten om sig själv för länge sedan. Håller med en tidigare skribent att det nog oftast en rökrock han hasar omkring i, även om det ibland är morgonrock också. Tvålis, har du bara rocken på dig i 10 minuter kan du lika gärna strunta i det. En morgonrock mår inte bra av att inte krama om sin ägare under en längre stund :) | |
mrperfect | 2011-07-09 22:23 | |
![]() | jag har en rökrock som jag sällan har på mig fast jag inte röker, jag har dessutom en morgonrock som jag har på mig varje dag, ibland så här påkvällen , fast just nu är det ju så varmt så jag är barfota över hela kroppen som jag skrev i retar-tråden | |
Tvålis - Ej medlem längre | 2011-07-09 22:23 | |
![]() | Jag gillar hela morgonrocks grejen. Skulle gärna vilja ha en som jag kan röra mig helt fritt i (fixa frukost till 7, städa undan gårdagen och kanske till och med gå ut med hunden i trädgården i) men jag antar att fleecevarianten är fel. Funderar på att köpa en så småningom för hutlösa pengar att tillbringa hela helger i. | |
le-lou | 2011-07-09 22:24 | |
![]() | kung av morgonrockar och älskar de allihop högt. En ledig dag kan jag lätt gå runt i en av dem hela dagen om ingen tvingar på mig kläder. Underbart plagg. | |
Tvålis - Ej medlem längre | 2011-07-09 22:25 | |
![]() | Miss jk... Låter underbart. I helsingborg som jag kommer ifrån så är "morgonrocksavstånd" en fullständigt legetim term. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-07-09 22:25 | |
![]() | Förlåt, men jag orkar verkligen inte med någon skittrist "moralisk" diskussion. Jag har själv inga problem med att Hefner säljer tidningar som visar nakna tjejer, men hade jag haft problem med det hade jag ändå kunnat skilja på hans värv och på hur han verkar vara som person. Jag låter inte fördomar förblinda mig i första taget. | |
Tvålis - Ej medlem längre | 2011-07-09 22:28 | |
![]() | Om du orkar SP, är inte vad en mäsnniska väljer som värv, också ett svar på ens personlighet? | |
annakarineli | 2011-07-09 22:28 | |
![]() | Varierar stort vad som används och inte här! Jag äger en morgonrock, en vit i tjock frotté, men den är för stor så ärmarna är mest i vägen. Nattetid varieras det mellan att jag sover utan kläder och att jag har en massa kläder på mig! Vintertid kan det bli både långärmad tröja, pyjamasbyxor och strumpor. Just nu sover jag i ett slinkigt linne och tillhörande trosor från Salming (någon form av nattklädsel). Otroligt skönt nu när det är så varmt. | |
mrperfect | 2011-07-09 22:32 | |
![]() | Tvålis det är nog få förunnat att bli mångmiljonär på nakna kvinnor :) många anser ju att det är en exploatering av kvinnor, jag har sett en del program från Hugs "Mansion" , en del av tjejerna där var så puckade att de förmodligen skulle ha tjänat en hundradel om de hade haft ett vanligt jobb, vem är det då som blir exploaterad, inte de som tjackar en blaska för hundra spänn eller vad de nu kostar? | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-07-09 22:33 | |
![]() | Nej, inte på det sätt jag menar. Jag menar att man skall se på - och bedöma - en person med rena ögon, dvs så långt det nu är möjligt. När man ser en intervju med Hefner skall man vara öppen för hans goda sidor och inte låst kring de negativa sidor (ytlighet, skrupelfrihet osv) man förväntar sig. Om jag får vara förmäten för ett ögonblick: Jag är kanske bättre på den här sortens tankefrihet än de flesta. Människor söker ofta sin tillflykt till förenklade svartvita föreställningar om ond/god. | |
mrperfect | 2011-07-09 22:36 | |
![]() | Ja det är ju bara et tsätt att skapa en förmögenhet på, för övrigt är han kanske en ganska trevlig och bildad person? jag jämför gärna med att jag älskar ryska nationalsången rent musikaliskt men hatar ryska historien som förtryckte både sitt eget folk som länder runtom, tänk at vi har slagir dem i krig. På den tiden det var ordning i världen, dvs Sveriges stormaktstid :P | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-07-09 22:38 | |
![]() | He he, mkt bra exempel, mr! :) | |
mrperfect | 2011-07-09 22:43 | |
![]() | tack frk SP :P | |
Tvålis - Ej medlem längre | 2011-07-09 22:43 | |
![]() | Med all respekt, att se på en mäniska och uppfatta den personens goda sidor och att samtidgit bortse från att samme person tjänar pengar på att flickor exponerar sig för att göra honom rik, det känns för mig bara naivt. | |
blåhund - Ej medlem längre | 2011-07-09 22:45 | |
![]() | Handsydd japansk kimono i blekt turkost siden med möster av blommor och tranor.Fynd från Myrorna. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-07-09 22:45 | |
![]() | Det beror ju på att du tycker det är fel att dessa flickor exponerar sig. Det tycker inte jag. | |
Tvålis - Ej medlem längre | 2011-07-09 22:47 | |
![]() | Jag tycker inte att det är fel att exponera sig om man vill. Men att hänvisa till en man som lever i överflöd på deras exponering som "rar" är i mina ögon konstigt. | |