Spelrum
| Giraffen | 38 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 59 |
Mobilspel
| Pågående | 19 393 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Tvålis - Ej medlem längre | 2011-08-16 22:18 | |
![]() | Så förbannad att jag går till fysiska yttringar blir jag bara när jag lagar mat. Har en gång ertappats med att slänga ett pannkaksjärn eftersom det inte la sig när jag hällde ut en hel skål med smet. Järnet räddades senare. | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2011-08-16 22:21 | |
![]() | Roligaste är nog endå ett par jag känner som stod och lagade mat till en fest. Killen gjorde allt punkt för punkt ur kokboken och hon aggerade ovälkommen sufflös. Till sist fick han nog, rev isönder kokboken och kastade ut den på gatan med motivationen att det inte var någon anledning att behålla en kokbok som bara innehöll fel. Vad jag har hört så står den nu ihoptejpad bland dom andra kokböckerna igen. | |
| Leasmamma | 2011-08-16 22:39 | |
![]() | Tvålis: Vilken underbar sak! Ser de den kokboken minns det säkert kvällen med härliga skratt, för sådana där aggressioner blir ju roliga minnen till slut :) | |
| Leasmamma | 2011-08-16 22:41 | |
![]() | Apbur: Att raka av sig håret var kanske lite drastiskt, men väldigt fyndigt! Varför skulle han inte kunnat vara nöjd med hur du såg ut när ni faktiskt var ett par?! Rätt gjort! Cykelpumpen och frukosttallriken var ju faktiskt riktigt kul! :) | |
| mikenomad - Ej medlem längre | 2011-08-16 22:43 | |
![]() | Vilka våldsamma tendenser ni har här på beta xD | |
| le-lou | 2011-08-16 22:56 | |
![]() | Klippte ner en helt trädgård med en köksax. Allt rök förutom träd och häck. | |
| Leasmamma | 2011-08-16 22:58 | |
![]() | HAHA le-lou, hur orkar man det?!! Vad hade gått fel innan? | |
| le-lou | 2011-08-16 23:01 | |
![]() | jo, ännu en grej toppar min aggro-lista, den startade i tidig ålder. jag hoppade rakt igen en balkongdörr (i helt glas). Var runt 10-11 år och fick totalt hjärnsläpp på min storebrorsa som hade låst ute mig på terassen och stod innanför och flinade/retade mig till vansinne. Jag ville ha tag i honom och hoppade igenom. Vi hamnade på sjukhus både jag och han ska tilläggas så det är inget att rekommendera. | |
| Leasmamma | 2011-08-16 23:03 | |
![]() | Men oj, herregud! Lät inte som något att rekommendera nej, men tänk vad man kan göra när man är arg?! | |
| le-lou | 2011-08-16 23:04 | |
![]() | Leasmamma - ett gammalt ex och jag grälade. han drog till sin mamma mitt i allt (som vanligt) och jag lät trådgården (hans) få smaka på min vrede. Sen reste jag bort. Jag har hört legender berätta om när han kom hem, och hur han chockades så svårt att han gick stum i en vecka. (Han var trädgårdsmästare nämligen och trädgården var hans tempel). | |
| Leasmamma | 2011-08-16 23:06 | |
![]() | Hahahaha, så otroligt fyndigt gjort som hämnd! Och ojoj vad jag hade velat se hans min... (om man får vara så elak) haha! Det där var riktigt riktigt roligt!!! | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2011-08-16 23:07 | |
![]() | glöm inte när du lät hunden kissa på grannens bil | |
| le-lou | 2011-08-16 23:08 | |
![]() | res - ja men det var ju inte i aggression. det var i ren sorg det. | |
| le-lou | 2011-08-16 23:10 | |
![]() | och en så liten sak är inte värd att ta upp i en enastående tråd som detta. Här ser jag fram emot mer spektakulära saker. . jag tror vi alla har nåt ett litet skelett i garderoben nämligen. Jag skäms inte för mina två större aggro-grejer, jag tycker ilska kan vara härligt befriande så länge man inte skadar. Däremot skäms jag för att jag slog en tjej en gång. Det får man fan inte göra hur arg man än blir. | |
| Tjattefackap | 2011-08-16 23:14 | |
![]() | Tur att Ektis kom och räddade upp läget, jag började tro att jag är konstig som aldrig blir mer förbannad än att jag klämmer ur mig ett litet "rackarns" eller "järnspikar". Jag var tydligen ganska odrägligt ilsken som barn men det kommer jag inte ihåg så det räknas inte. | |
| Elmis | 2011-08-16 23:15 | |
![]() | Hörde häromdagen om en kille som hade sån oflyt i ett spel att han rusade ut i köket kokandes av ilska och....började skala morötter! | |
| Leasmamma | 2011-08-16 23:16 | |
![]() | Le-lou, du har helt rätt! Aggressioner är så enormt befriande bara de sker på "rätt" sätt. Med det menar jag alltså att de inte får skada någon annan eller vara så pass allvarliga att de faktiskt är rent utsagt olagliga i annan mening. Aggressioner är ett bra sätt att ventliera ut uppbyggd frustration och ilska, för att sedan låta en återgå till sitt "normala jag". Att berätta om det kan ju faktiskt också vara befriande i sig, om inte annat så kan det bjuda andra människor på ett gott skratt. Och ett gott skratt förlänger ju livet. :) | |
| le-lou | 2011-08-16 23:18 | |
![]() | :) | |
| dinodog | 2011-08-16 23:21 | |
![]() | Min svägerska har PMS och en grym sådan. Vid ett tillfälle hade ett av hennes barn råkat slå sönder en glass skål. Hon orerade rätt länge om denna skål. Hennes man tyckte väl det inte var hela världen, det var ju bara en skål. Varpå hon gick ut i köket ryckte till sig dom övriga skålarna, öppnade altandörren och hivade ut skålarna rätt ut i trädgården. Det hade regnat rätt mycket så för varje skål som for ut landade med ett smackande läte i gräsmattan Inte en skål gick sönder vilket gjorde henne ännu argare. Själv började jag skratta helt hysteriskt för hon såg verkligen helt galen ut. Efter en stund lugnade hon ner sig och gick ut och plockade upp skålarna igen. Nu så här i efterhand kan hon skratta åt det själv, men hon kan fortfarande bli ruggigt arg. | |
| Leasmamma | 2011-08-16 23:21 | |
![]() | Elmis, herregud så roligt! Här förväntar man sig värsta vredesutbrottet och så ställer sig killen och skalar morötter?! Jag viker mig av skratt! Så himla tokigt! :P Själv kan jag berätta om ett till utbrott. Detta är dock från min bror när vi båda var yngre. beviset finns dock kvar hos våra föräldrar och sitter stolt i soffan varje gång man är där! Ni vet "Björnes Magasin" som gick på TV, i alla fall när jag var liten... Det fanns sådana gosedjur och jag och min bror hade ett varsitt. Nallen var väl ca 50 cm stor med öron och svans. När bror min var riktigt arg en dag i 8-årsåldern, stängde han in sig på sitt rum och surade. Någon vecka senare hör vi mamma ropa "Vad har hänt med Björne?!" Då kommer hon uppspringandes med brorsans Björne - UTAN ÖRON OCH SVANS! I ilskans stund hade han klippt av både öron och svans från sitt käraste mjukdjur och SÅ FUL DEN BLEV! Av fulhetens karaktär sitter numera den Björne i soffan hos våra föräldrar och alla skrattar åt den jämt! | |