Spelrum
| Giraffen | 31 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 52 |
Mobilspel
| Pågående | 19 337 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| eeistan | 2011-08-20 09:27 | |
![]() | hyfsad sommar även om det inte var några direkta värmeböljor eller speciellt varmt. Det kunde varit värrre, ger sommaren 2011 7p av 10. | |
| promenad - Ej medlem längre | 2011-08-20 10:32 | |
![]() | Min sommar var nog den värsta på länge. | |
| Uisge - Ej medlem längre | 2011-08-20 10:44 | |
![]() | Min också, promenad (minus "nog")Jag bestämmer att hösten blir bättre! | |
| promenad - Ej medlem längre | 2011-08-20 10:46 | |
![]() | Ja Beata, nu måste det bli bra. | |
| Tokpet | 2011-08-20 10:49 | |
![]() | Instämmer helt med ´blytyngd`- kan inte uttryckas bättre! Jag föreslår att vi gör ett litet byte ; alla sydeuropeer ( alt asiater ) - som föredrar ett kallt,snålblåsigt klimat med en vattentemp på max 20, men med sk fjäll och skidbackar ( i stort sett året om ) - får komma hit och VI som inte gillar det här får bosätta oss i det goa klimatet söder el österut! ( Nä jag skulle INTE att sakna våra årstider ! ) | |
| nissen1 | 2011-08-20 12:00 | |
![]() | Jag har bara badat en gång. (Blir så när man går och tror att sommaren ska komma och med den värme.) Vi skulle åka till Uddevalla 3 dagar, 2 övernattningar på hotell, det blev heller inte av p.g.a dåligt väder. | |
| Maja G | 2011-08-20 12:07 | |
![]() | jag är mycket nöjd med 2011s sommar än så länge. Vädret har inte alltid varit hyffsat,men det har ju inte varit kallt. Har även badat ett antal ggr, även i havet. Vättern var kall som den brukar vara.. Träffat oerhört fina vänner och tillbringat en vecka på Öland med make o en av sönerna. kvalitetstid:) Spatserat dagtid i Uppsala, bara med mig själv som sällskap.Kvällstid med några fler. Mycket Trevlig vecka:) Ja, som sagt var...jag är mycket nöjd även att jag åkte på ett virus som gav mig hosta from Hell! | |
| RåzaMåln | 2011-08-20 12:19 | |
![]() | Det blev inget bad för min del. Har varit alldeles för jävla kallt för att bada. Som jag ser det har det inte varit någon riktig värmebölja. Förra året hade vi en som gjorde det uthärdligt att bada (uthärdligt, knappast mer än så), men i år har det varit mycket kallare under den s.k. värmeböljan. Så det tycker jag är lite tråkigt. Annat: inga konserter eller festivaler och alldeles för få filmkvällar! | |
| mrperfect | 2011-08-20 12:31 | |
![]() | ja det var bara 24 i mitt badvatten :( | |
| RåzaMåln | 2011-08-20 12:58 | |
![]() | Kallt som fan. :( Här var det 23 tror jag. | |
| -torskpastej - Ej medlem längre | 2011-08-24 23:27 | |
![]() | I helgen fick jag äntligen gjort två av mina att-göra-på-sommaren-sake r. Jag klippte gräset, la mig på filten och tittade på moln. :) det är sommar. | |
| witchgame | 2011-08-25 00:58 | |
![]() | jag hinner fortfarande ut med båten och fiska lite... det är sommar för mig, ligga och chilla bakom flötet, eller kasta spinnare på fisken ;D, kanke lite picknick också, det blev av en gång iaf, jag har inte simmat så mycket i poolen som jag tänkt, inte heller tagit långa promenader, och inte grillat så mycket som jag hade tyckt vara trevligt och gott... | |
| Maja G | 2011-08-26 11:20 | |
![]() | Idag kom sommaren tillbaks..Varmt och soligt:) | |
| MrTeaser | 2011-08-26 13:38 | |
![]() | Jag har fortfarande semester... känns sådär faktiskt ;) | |
| LouLou - Ej medlem längre | 2011-08-26 15:22 | |
![]() | Vi hade inte mycket till sommar här på Västkusten... Var ute på stranden 3 ggr eller nåt så följande stros om sommar stämmer väldigt bra; Sommaren är den tid som passerar medan man väntar på bra väder... | |
| LouLou - Ej medlem längre | 2011-08-26 15:25 | |
![]() | *strof* | |
| kverulanten - Ej medlem längre | 2011-08-26 15:50 | |
![]() | Jag satt inte på 15 uteserveringar och "tittade på folk". Jag lade inte massa pengar på "fiiiiika". Jag byggde inte en altan. Jag renoverade inte köket. Jag "sippade" inte "roseeeeevin" varje kväll, tillsammans med "bääästa väninnorna." Jag flashade inte brännan i en kritvit bikini på "beachen". Jag åt inte "fantaaastisk sushi." Jag hade inte Sex and the city-maraton på kvällarna. En bra sommar, med andra ord. | |