Spelrum
| Giraffen | 36 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 24 |
| Inloggade | 60 |
Mobilspel
| Pågående | 19 393 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ullis1164 - Ej medlem längre | 2011-08-30 16:44 | |
![]() | Miffo (svensk). | |
| Kacka Snor - Ej medlem längre | 2011-08-30 16:49 | |
![]() | Min topplista för tillfället: 1. Harry Potter och De vises sten 2. Harry Potter och Hemligheternas kammare 3. Harry Potter och Fången från Azkaban 4. Harry Potter och Den flammande bägaren 5. Harry Potter och Fenixorden 6. Harry Potter och Halvblodsprinsen 7. Harry Potter och Dödsrelikerna: del 1 8. Harry Potter och dödsrelikerna, del 2 9. Harry Potter and the Forbidden Journey 10. I Am Harry Potter. | |
| Locomondo - Ej medlem längre | 2011-08-30 16:54 | |
![]() | Absoluta toppfilmen är Babel med bla Brad Pitt. Makalöst bra. Övriga toppfilmer i slumpad ordning. American History X Life Aquatic with Steve Zissou The Fall Darjeeling Limited Dum och Dummare (den är banne mig skitrolig) Se7en Le Grand Bleu Snatch Livet är underbart (Roberto Benigni) Svart katt, vit katt 21 grams Léon Memento Pulp Fiction Bladerunner Ronin | |
| Gunilla _ | 2011-08-30 19:30 | |
![]() | Utan inbördes ordning och något fler än 10... :) Léon (Luc Besson) The Pianist (Roman Polanski) Blåsningen (George Roy Hill) Fargo (Coen) Ice Age (Chris Wedge, Carlos Saldanha) De andras liv (Florian Henckel von Donnersmarck) Enemy of the state (Tony Scott) Singing in the rain (Stanley Donen, Gene Kelly) Svart katt, vit katt (Emir Kusturica) The Straight Story (David Lynch) Badhuset (Zhang Yang) Cykeltjuven (Vittorio De Sica) Station Agent (Thomas McCarthy) Kärlek och uppror (Connie Walter) | |
| to the top | 2011-08-30 19:38 | |
![]() | Mary & Max CHECK IT OUT!!!! | |
| bahrt - Ej medlem längre | 2011-08-30 19:40 | |
![]() | Nycklen till frihet American history X Patrioten Pearl harbour Rädda menige Ryan Pulp fiction Scarface Gladiator Green street hooligans Breaveheart Grymma filmer!! | |
| Zizzi | 2011-08-30 19:44 | |
![]() | "Jakten på lycka" med Will Smith. Såå bra :-). | |
| gwendie - Ej medlem längre | 2011-08-30 20:32 | |
![]() | Min smak verkar annorlunda. ;) Chocolat Dagboken - Jag sökte dig och fann mitt hjärta Den gröna milen En dag i livet Forrest Gump Gilbert Grape Nu eller aldrig Sjätte sinnet Skicka vidare The Boys Are Back The Martian Child Water for Elephants | |
| Marika1987 | 2011-09-01 21:13 | |
![]() | Shaun of the dead The jacket Seven pounds Nyckeln till frihet Pan's labyrinth Ace Ventura filmerna Dawn of the dead Lejonkungen I am legend Snatch Ice age No country for old men Shutter Island Pianisten | |
| videopimp | 2011-09-01 23:19 | |
![]() | Favoritfilmer | |
| Shylster | 2011-09-01 23:44 | |
![]() | har lite svårt att se samma film mer än en gång så kanske ska nämna några av de bättre filmerna jag sett istället för favoritfilmer. nyckeln till frihet spirited away avatar patrioten steamboy forest gump | |
| Shylster | 2011-09-02 00:18 | |
![]() | oj glömde Happy Times enda filmen jag kan minnas att jag grinat till | |
| Shylster | 2011-09-02 16:02 | |
![]() | hrafninn flygur också såklart | |
| Drutten_N | 2011-09-02 17:36 | |
![]() | Gökboet. | |
| MrAtomic | 2011-09-02 17:45 | |
![]() | Memento Babel Shining Mulholland drive Matchpoint Fyra nyanser av brunt (med viss tvekan men jag vill ju ha ngt svenskt med) Watchmen (kunde varit ännu bättre men jag är ett stort fan av serien) Gökboet Amadeus Existenz | |
| MrAtomic | 2011-09-02 17:48 | |
![]() | Hmm kanske skulle byta ut Babel mot Happiness men båda är så bra så jag klämmer in Happiness också som en bonus. | |
| Hinken76 - Ej medlem längre | 2011-09-02 17:55 | |
![]() | Många med bra smak här! Kul att se :) Mina tio favoriter, utan inbördes ordning: Requiem for a dream (Aronofsky) Apocalypse now (Coppola) Das Experiment (Hirschbiegel) Alien (Scott) The big Lebowski (Coen) The pianist (Polanski) Mulholland drive (Lynch) The prestige (Nolan) Fight club (Fincher) Babel (Inarritu) Hade varit kul att få med lysande filmskapare som Kurosawa, Bergman, Kieslowski, Park eller Tarantino också, men dessa tio får representera hur jag känner just idag. Nästa vecka kanske listan blir annorlunda :) | |
| MrAtomic | 2011-09-02 18:09 | |
![]() | Aronofsky gör verkligen bra filmer hinken. Är man på rätt humör skulle man kunna placera in tre av hans filmer på en tio i topp lista men det gäller Polanski också tex. Det är förbannat svårt att ta ut just bara tio. | |
| TeddyBella | 2011-09-02 18:20 | |
![]() | 1 Dances With Wolves 2 Änglagård 1 3 Änglagård - andra sommaren 4 Walk The Line 5 Gudfadern 6 Gudfadern part 2 7 Gudfadern part 3 8 Forrest Gump 9 Tjejligan 10 The Lionking Men...det finns såååååå mkt bra filmer... | |
| Hinken76 - Ej medlem längre | 2011-09-02 18:29 | |
![]() | Sant MrAtomic. Pi och Black Swan är också lysande. (Även de övriga han har gjort är bra, typ The Wrestler, men inga topp-10 kandidater tycker jag.) | |