Spelrum
| Giraffen | 28 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 48 |
Mobilspel
| Pågående | 19 431 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-09-13 12:34 | |
![]() | Men omg, enligt den logiken kan man ju i de flesta trådämnen hänvisa till mer specifika sidor/forum. Hon frågar väl här för att hon råkar vara medlem här och vill ha svar snabbt? Hon kanske frågar på flera ställen samtidigt - vad har vi med det att göra? | |
| les fleurs | 2011-09-13 12:45 | |
![]() | Jag skule kunna gå in på ett familjeforum, men det finna ju uppenbarligen många föräldrar här med bra tips. så varför inte? Jo jag hoppas min man får komma snart, vi väntar på svar från migrationsverket så det är bara en fråga om tid. Mest är det ju som sagt sorgligt att han inte får vara här och dela allt. Det kanske är sant med vegetarisks kosten, men jag äter fisk också.kan ju undvika mängder av baljväxter. jag tror inte min mage skulle fixa att ställa om till köttäteri efter livstid på fisk o grönsaker. Kanske ska prova dropparna nu, men det känns som om felet sks rättas till hos mig först på något sätt om det nu är något jag äter. Verkar det knasigt? Nu ligger hon här och pruttar och skrattar, lilla raketbyxan :) | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-09-13 12:48 | |
![]() | He he, så gulligt! :) | |
| les fleurs | 2011-09-13 12:49 | |
![]() | En annan grej med forum som typ familjeliv är att det är så galet många där o alltid någon knäppis som skrämmer upp en med inlägg om livsfarliga sjukdomar o sånt. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-09-13 12:51 | |
![]() | Nä, jag menade inte att du skall börja äta kött men att det kan bli svårt för dig att lägga om kost eftersom du (och babyn) behöver protein - och bönor och sånt är ofta grymt gasbildande. Fisk är ju jättebra mat och inte gasbildande vad jag vet. Ät så "rena" livsmedel som möjligt - dvs inte en massa sås och sånt - så blir det säkert bra! | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-09-13 12:53 | |
![]() | les fleurs, jag tycker inte du behöver försvara/förklara att du bett om råd här. Detta är ett litet, överskådligt forum - jag förstår dig. Och ja, du har fått jättebra råd. Det mesta har blivit sagt i ämnet. | |
| 123 hopp - Ej medlem längre | 2011-09-13 13:12 | |
![]() | Pröva med droppar och massera magen och så fortsätter du att äta som vanligt. Jag har alltid gjort så när mina varit små och helt plötsligt så har magen blivit bra. Oroa dej inte utan njut av tiden när hon är liten och lyssna inte så mycket på vad dom säger på BVC använd sunda förnuftet. Lycka till ! | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2011-09-13 14:45 | |
![]() | Åhhh, äntligen så kan jag faktiskt ha en ganska erfaren åsikt. Bärsele, en sådan i bomullstrikå. Bästa tipset någonsin. Bär henne som en padda mot magen och gunga i gången. Bor du i närheten av Kullavik, så kan du få min idag (min lille kille väger 11,2 kilo nu). Det hjälpte honom jättemycket. En av mina töser fick miniform, funkade inte alls lika bra. Värmen och närheten och skumpandet i upprätt hållning gör susen! | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2011-09-13 14:46 | |
![]() | Och det är väl en superbra tråd? En bebis behöver hjälp asap. Hur kan man ha något emot det? Familjesidorna är super krångliga. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-09-13 15:07 | |
![]() | Söstra mi,I Jesu namn ber jag att din make ska få komma ,att migrationsverket ska öka tackten så att beslutet kommer fortare så att inte pappan missar sin lilla familj amen | |
| les fleurs | 2011-09-13 15:09 | |
![]() | jag har en bärsjal och det funkar mycket bra oh så kn jag gör annat med händerna fria. men det kan nog vara värt att prova droppar, så att man slipper vandra omkring på natten. Tack så hemskt mycket för alla tips! Lilla tjejen tackar också! hopp- jag är inte så orolig, men det är ju jobbigt för tösen att ha ont i magen. | |
| monalee | 2011-09-14 07:39 | |
![]() | Lycka till!!! Kram=) | |
| Pocaloca | 2011-09-14 07:42 | |
![]() | När man ammar, finns det några saker man kan undvika om bebben har krånglig mage.... Kolsyra, mjölk, päron, kål av olika slag t.ex =) | |
| monalee | 2011-09-14 08:06 | |
![]() | och choklad:/ | |
| Pocaloca | 2011-09-14 08:31 | |
![]() | ...japps....och gaser bildas mer av kål och lök.... | |
| Pocaloca | 2011-09-14 08:31 | |
![]() | ...ehm...jaa...bönor också....hahahaha | |