Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 19 521 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Lill-IT | 2011-10-15 22:39 | |
![]() | Spara pengar fram till april och köp klänningen kontant då.. för då har dels sommarkollektionen kommit och du vet vad det blir för dresscode. | |
| -Delika-tess | 2011-10-16 11:42 | |
![]() | Vad kul med bröllop!! Jag håller nog med Lill här :) Spara pengar ett tag framöver... Och som hon också skriver så vet du ju då vad de tänkt sig för klädstil. Vet inte riktigt hur Ullis tänkt, tror inte du kan flytta deras bröllop och det finns tydligen de som gillar kyrkobröllop. Jag tror att det är svårt att komma under 400-500kronor för en klänning, men det kan det väl vara värt :) | |
| le-lou | 2011-10-16 12:01 | |
![]() | Billigare alternativ här - se.bestseller.com/ve...AR VESTGOLD helt ok klänningar för ett bröllop. | |
| le-lou | 2011-10-16 12:04 | |
![]() | super_85 : jag köpte själv en klänning på rea för 79 spänn när jag skulle på böllop och la ist 300 på ett väldigt stort och snyggt halsband istället. Kanske har du nåt redan i garderoben som du kan piffa till med nån snärtig accessoar ist? | |
| Satyra | 2011-10-16 12:37 | |
![]() | Vad man bör tänka på (ur vett och etikettsynpunkt) är -> * Inget vitt och inget rött! * Inget som är mer iögonfallande än brudens klädsel, eftersom det är brudparet som ska få glänsa - inte gästerna. ;-) | |
| Birgerkung - Spelvärd | 2011-10-16 13:44 | |
![]() | Det går alldeles utmärkt att klä sig i rött på bröllop. Eller tror du på allvar att ett antal av dessa äldre damer har legat med Daniel, och sedan klätt upp sig för att skryta med det på hans bröllop? www.detkungligabroll...tr omer.jpg | |
| ullis1164 - Ej medlem längre | 2011-10-16 13:53 | |
![]() | Ja Mr perfect, max 500 och det har aldrig hänt att jag köpt en så dyr klänning, varken förr eller senare. (Köper nästa aldrig klänningar, trivs bäst jeans a´399 max). Super 85, om det nu måste vara riktigt festligt, kom på att det finns ju lyxiga secondhandbutiker! | |
| Caligatia | 2011-10-16 13:59 | |
![]() | hittar du en riktigt snygg och klassisk klänning tycker jag absolut att det är värt att lägga ut 500 och mer på den - eftersom du kommer kunna använda den vid fler tillfällen (det blir billigare än att köpa nytt varje gång). Precis som le-lou säger kan man sedan förändra ett plagg mycket med accessoarer. :) | |
| nina82 | 2011-10-16 14:12 | |
![]() | Det viktigaste är att du inte överglänser bruden och att du INTE bär en vit klänning. Ett tips kan ju vara att prata med de andra gästerna å höra vad de ska ha på sig. Tycker inte du ska lägga ner så mycket pengar på kläder. Det är ju faktsiskt inte du som ska gifta dig, du är ju trots allt bara åskådare. | |
| Satyra | 2011-10-16 15:40 | |
![]() | Birgerkung - Att rött skulle betyda att man legat med brudgummen visste jag inte ens - mer är det en uppseendeväckande färg som står för passion, vilket DÄRFÖR inte passar när man är gäst på någon annans bröllop. Enligt mig i alla fall. ;-) | |
| 16366 | 2011-10-16 15:51 | |
![]() | Här har du snygga och prisvärda klänningar. www.bonprix.se/kateg...ae nningar/ | |
| Super__85 | 2011-10-20 19:28 | |
![]() | förlåt att ja har inte har svarat på ett tag :( tack för alla tips, jovisst ja ska spara pengar, jag har redan köp skorna färdigt, här är dom : www.jeans.fi/sweet-m...-8 968.html jag bor ju i finland så de sku va enkelt och beställa från h&m eller vera moda. Min kusin har mycket pengar och vill ha ett stort bröllop. så man vill ju vara fin då de e min ända kusin till på köpet. :D bröllopet kommer att vara i göteborg måste ju åxå spara pengar till resan. | |