Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 509 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Bitte - Administratör | 2011-10-21 13:52 | |
![]() | Att bli kallad för otrevliga namn eller annat är INTE ok,, Sedan detta med att hälsa och tacka viss trevligt men inget måste, Vad det gäller paus så behövs det ju inte vid panik matcher sällan i alla fall, Och om jag säger ok till paus är det då jag spelar med spelare som jag "vet" vilka de är . Eller om man först förklara varför typ snabb hjälpa ett barn eller så. Men annars så nekar jag alltid paus. Bitte | |
| poornie | 2011-10-21 14:09 | |
![]() | Hälsar nästan alltid men idag efter ett spel skrev motspelaren "f u" alltså fuck you. Tidigare i spelet hade han även anklagat mig för att fuska. Blev så jävla förbannad så jag tänkte avbryta men sen ville jag inte visa mig svag så jag fortsatte och ägde ut honom totalt! | |
| Frejson - Ej medlem längre | 2011-10-21 14:34 | |
![]() | Han kanske inte tyckte att det är så vanligt att tonårstjejer spottar ur sig rullningar som "unitarie", "trassent" och "kavernös". Vad bra att du ägde honom! | |
| poornie | 2011-10-21 14:48 | |
![]() | Kan förstå en del av honom, men då frågar man väl hellre hur jag vet såna ord än att anklaga mig för att fuska eller ? | |
| nickidocka | 2011-10-21 14:52 | |
![]() | Ja gillar inte när folk börjar prata sex när man spelar, frågar en massa opassande frågor. Flirta okey men håll sexsnacket för er själva..... | |
| Belle1 - Ej medlem längre | 2011-10-21 14:54 | |
![]() | Hälsar o tackar alltid. :) Paus har jag inte varit med om så mycket men brukar acceptera då det hänt. | |
| poornie | 2011-10-21 15:07 | |
![]() | Samma här med sexsnacket! Får alltid opassande frågor eller dumma förslag. Det är kränkande. | |
| Megaherz | 2011-10-21 15:32 | |
![]() | Får aldrig opassande frågor eller dumma förslag :o | |
| vigren | 2011-10-21 15:33 | |
![]() | Spelar bara snabba spel och accepterar ej pauser. Hälsar alltid men tackar sällan (nästan aldrig) och jag tycker själv att det är oväsentligt. Oförskämdheter platsar dock ej här, har blivit utsatt någongång men det hör ej till vanligheterna som tur är. | |
| ullis1164 - Ej medlem längre | 2011-10-21 16:13 | |
![]() | Jag brukar hälsa och tacka. Men det ÄR upp till var och en, tycker inte man behöver skriva "SJÄLVKLART hälsar jag", det är lite att ge de som inte gör det dåligt samvete kan jag tycka:-) | |
| ullis1164 - Ej medlem längre | 2011-10-21 16:15 | |
![]() | Sexsnack har bara hänt mig en gång, och jag anmälde honom direkt, tycker jag ni oxå ska göra. Det finns andra sidor för sånt, här spelar man!! | |
| Zaskia - Ej medlem längre | 2011-10-21 16:43 | |
![]() | Man skall inte vara otrevlig när man spelar Betapet eller andra spel. Men att inte acceptera en paus är väl inte otrevligt. Det kan finnas många anledningar till att man inte vill ha paus i spelet. En enkel anledning kan vara att man tycker att det är tråkigt att vänta. | |
| bujum | 2011-10-21 17:12 | |
![]() | Hälsar och tackar alltid. Accepterar även paus om jag får veta varför; en unge som slått sig, någon som ringer på dörren etc. Däremot tycker jag det är löjligt att alltid gratulera till rullningar och tacka när motspelaren gratulerar mig tycker jag bara är jobbigt eftersom jag för det mesta sitter i mörker och inte har så lätt att hitta rätta bokstäverna i mörkret. Eftersom jag har några tusen rullar på samvetet är det liksom inte så märkvärdigt tycker jag. | |
| Ciczi | 2011-10-21 17:13 | |
![]() | Hur anmäler man sexsnack? Till någon admin eller? Förlåt frågan men även fast jag varit medlem länge så har jag inte spelat så mycket. Har också råkat ut för sexsnack ett par gånger. | |
| lillmandel - Ej medlem längre | 2011-10-21 17:18 | |
![]() | Jag har blivit kallad för sopa, knäppskalle och idiot och dessutom anklagats för fusk typ "bra anagramprogram" eller en liten indiciekedja som ledde till att jag skulle fuskat efter att jag rullat SÄNKLOD. Såna ord kan man ju inte! Jag hälsar och tackar alltid för matchen men skulle helst vilja slippa. Väldigt sällan berömmer jag rullningar (aldrig -ARE -ERA- IG -ING -ANDE -rullningar) men tackar om min motspelare berömmer mig. Accepterar aldrig paus i panik eller hets och det är de enda jag spelar med detta nicket. | |
| blue_moon | 2011-10-21 17:48 | |
![]() | Riktigt otrevliga spelare kan man anmäla till admins - se lista på spelvärdar under Support - eller till abuse@betapet.com. | |
| SatanIGatan- | 2011-10-21 18:19 | |
![]() | Jag har blivit kallad för hora vid flertal tillfällen och folk har även skrivit "dö." Så bara så att alla vet: En hora är inte längre någon som säljer sex utan det är en tjej som helt enkelt utklassar folk i betapet. | |
| Ciczi | 2011-10-21 18:27 | |
![]() | tack för svaret blue_moon | |
| nickidocka | 2011-10-21 18:39 | |
![]() | mmm omogna människor som inte kan tåla att de förlorar borde inte spela, glåpord och sånt skit platsar inte på något spel. SÅ ALLA DÅLIGA FÖRLORARE håll erat dåliga uppträdande för er själva eller sluta spela. | |
| Incidental - Ej medlem längre | 2011-10-21 18:41 | |
![]() | SIG- lol | |