Spelrum
| Giraffen | 1 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 838 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Msvensson | 2012-01-18 17:41 | |
![]() | Göteborg har värvat smart och kommer sluta topp 3 tillsammans med AIK och Elfsborg. Malmö tätt bakom topptrion tillammans med Djurgården. Örebro har redan ena foten i ettan efter två Tuuunga tapp i elvan, det vill säga Gerzic och Alvbåge. | |
| bahrt - Ej medlem längre | 2012-01-18 17:44 | |
![]() | Nordin Gerzic var inte klar när jag skrev mitt inlägg, men han är en bra spelare.. dock med taskig attityd. Han kan bli en riktig flipp eller en riktig flopp! Hur kan ett lag som förra året hade allsvenskans bästa backlinje och bästa anfallspar(halva säsongen) överpresterat?? | |
| Ååh Änglarna | 2012-01-18 17:50 | |
![]() | Men Gerzic har jävligt mycket att bevisa innan jag välkomnar honom, en kille som sitter och förklarar att han kan tänka sig att gå till alla svenska klubbar utom Blåvitt är ju ingen favorit direkt. I sommar kommer Gustaf Svensson och Bjärsmyr tillbaka, bara rykten, och sen kan det bli roligt i höst. | |
| Maradona1986 | 2012-01-18 17:51 | |
![]() | Bahrt, tror att du syftar på min kommentar om AIK :) Banguras var givetvis fantastiska och en orsak till att AIK gick bra. Men att de fortsatte att gå bra även efter att de lämnade var överraskande. Dessutom är jag inte övertygad om storheten i AIKs backlinje, även om Milosevic/Backman onekligen ser lovande ut för framtiden, men att de skulle vara så bra redan 2011 är överraskande. Och jag är inte säker på att de kommer att vara lika bra i år. Läser många som betraktar DIF som ett potentiellt topplag. Varför? Finns det något som talar för att de inte kommer att vara indragna i bottenstriden? Eller är det huvudsakligen naiva DIF-fans som skrivit detta, d v s ungefär som min optimistiska tilltro till KFF :) | |
| Msvensson | 2012-01-18 18:01 | |
![]() | Maradona1986 Djurgården har legat under toppen och suget efter revanch är större än någonsin just nu. Med Keene och Sobralense kommer anfallet bli toppklass. Tror dock ej att Djurgården hamnar Topp 3 men inte långt ifrån | |
| bobo flux | 2012-01-18 18:05 | |
![]() | Aha, jag tolkade "Jag trodde IFK hade en "bomb" på väg in?" som att du syftade på ryktena om en värvning. Fast jag har inte läst ett enda rykte om Gerzic --> IFK. Nåja, Stahre får nog ordning på honom. IFK kan bli lite smågrisiga i år, de har ju fått in betydligt mer kreativitet. Jag förstår dock inte varför de skulle värva Alvbåge när de redan har Dahlin, som bara blir bättre och bättre. Tvivlar på att varken Alvbåge eller Dahlin vill spela andrafiolen, båda är lite för bra för det. | |
| Maradona1986 | 2012-01-18 18:14 | |
![]() | Msvensson: fundera varför KFF inte ville behålla Santos (ej Sobra). Vad man hört 'hemifrån' (bor själv i Stockholm) är att Santos njutit lite för mycket av Kalmars nöjesliv. Och det är ju som bekant inte många meter från Stadion ner till Stureplan. Hoppas dock att han får ordning på sin karriär till slut. I Kalmar var han inte riktigt ordinarie mot slutet. | |
| Ååh Änglarna | 2012-01-18 18:16 | |
![]() | Gerzic har mumlats om rätt länge, verkar nu som om det verkligen är på gång. Kan tänka mig att de värvar Alvbåge för att Dahlin har friare från annat land, men inget konkret på det. | |
| Maradona1986 | 2012-01-18 18:29 | |
![]() | Är Dahlin dy verkligen tillräckligt bra för ett lag med ambitioner? Har inte sett tillräckligt av honom men känner mig tveksam | |
| Msvensson | 2012-01-18 19:08 | |
![]() | Maradona1986 Menade Santos :) Jaha okej, visste inte att han var sådan utanför planen. Aja men det är två namnstarka namn i alla fall och Keene jobbar alltid 110% procent. Blir som sagt intressant att se! | |
| Mr Makcie | 2012-01-18 19:34 | |
![]() | Groenmeyer hur tänker du när du säger att HIF vinner och att IFK Göteborg åker ut? | |
| Mr Makcie | 2012-01-18 19:35 | |
![]() | För övrigt Flipp: N.Gerzic Flopp: Elfsborg Vinnare blir IFK Göteborg | |
| Behringer | 2012-01-18 21:23 | |
![]() | Skåne och västsverige blir tunga i år med reservation för AIK. Jag noterar med viss glädje att mitt älskade Åtvidaberg underskattas och förmodas hamna i botten. På Kopparvallens plastgräs ( Europas bästa ) är vi dock oerhört starka och har i snitt tagit två poäng per seriematch och dessutom bl a sparkat just AIK ( med i stort sett ordinarie lag ) ur svenska cupen med buller och bång. Östgötaderbyna lär dock bli nyckelmatcher i kampen om att hänga kvar ty jag är inte mer enögd än att jag inser att ÅFF tillsammans med IFK Norrköping, Syrianska, Sundsvall, Djurgården och Örebro lär bli de lag som skrapar ihop minst antal poäng. Ta er gärna några minuter för att studera "Brukets" godbitar från 2011. Notera särskilt dramaturgin i andra delen av videon www.youtube.com/watc...Z- u1iAyaME Och lägg anfallsparet Oscar Möller och Magnus Ericsson på minnet! | |
| Ååh Änglarna | 2012-02-04 23:14 | |
![]() | Så är Farnerud klar och rykten om Wendt och Bjärsmyr florerar. Landar vi dem så har jag svårt att se att något lag skulle ha en bättre trupp. Nu betyder det förstås inte guld per automatik men Blåvitt försöker ge sig själv chansen i år. | |
| uffew | 2012-02-04 23:34 | |
![]() | Äntligen ny tränare i Elfsborg så i år är det dags för boråslaget att vinna. Året skönaste: DIF och AIK ur allsvenskan. | |
| Silfverkrok - Ej medlem längre | 2012-02-04 23:34 | |
![]() | Ingen aning vilka som vinner - men som vanligt tippar tidningsexperterna Gefle IF i botten antar jag, dom brukar göra det. Och som vanligthar dom fel. Få se om Oremo kan bli lika bra i Gefle som han var innan han stack till Djurgården och floppade. Om Hysén är frisk blir nog blåvitt farligt men om han går sönder tappar dom som vanligt. Dom verkar mest ha värvat stora namn, men frågan är om det fortfarande är stora spelare. | |
| ond_ kanin | 2012-02-05 01:13 | |
![]() | Måste med stor sorg säga att Ifk Göteborg förmodligen joggar hem allsvenskan iår. Bästa nyförvärvet? Micke Stahre. | |
| rajden | 2012-02-07 17:30 | |
![]() | IFK Norrköping... Mmmmm... Och i år biter vi oss fast på övre halvan! | |
| Miss_jk | 2012-03-09 18:27 | |
![]() | Säs.kortsutlämning imorgon. Har samma plats på Stadion för tolfte året i rad, men nu blir det väl troligtvis det sista året. Hur det går vette 17. Har sett rätt bra ut under försäsongen med tanke på alla nyförvärv och ett ej ihopspelat lag, så... Hur som helst så känns det som att det kommer bli magiskt rent publikmässigt. Över 3000 pers har just nu säs.biljetter bara i klacken. Hoppas MP får ihop laget så att vi kan göra en lika magisk säsong på planen. | |
| Mr Makcie | 2012-03-09 19:01 | |
![]() | Vinnare: IFK Göteborg Årets Nyförvärv: Nordin Gerzic Flipp: IFK Göteborg Flopp: Alla andra lag | |