Spelrum
| Giraffen | 42 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 34 |
| Inloggade | 79 |
Mobilspel
| Pågående | 19 143 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2012-02-03 08:25 | |
![]() | Den betyder ingenting för mig. | |
| _kicki_ | 2012-02-03 08:32 | |
![]() | Den betyder ingenting för mig, så firar inte alls | |
| MannaMinne | 2012-02-03 08:37 | |
![]() | Skänker pengar till <3 - fonden för hjärtsjuka barn istället. | |
| Lillstölla | 2012-02-03 08:59 | |
![]() | Helt meningslös dag som jag aldrig firat och aldrig kommer att fira. Är precis som alla andra sådana här dagar, kanelbullens dag, datafria dagen osv. Behöver ingen som talar om för mig när jag ska ägna mig åt de jag bryr mig om. Alla dagar är sådana dagar! Så köper inga kort, nallar, gelehjärtan eller annat krafs. | |
| joråsatt | 2012-02-03 09:17 | |
![]() | Jag håller lite med Mindymono! Älskar när det finns anledning att fira! Få gå på bio eller äta god mat. Eller bara ha skitmysigt! Har jag dock ingen att göra det med så blir det nog inget fir... Jättefint av MannaMinne att skänka pengar till <3-fonden! | |
| slånbär | 2012-02-03 09:52 | |
![]() | Firar ju inte ens min födelsedag så varför skulle jag fira alla hjärtans dag? | |
| toonfisken | 2012-02-03 10:08 | |
![]() | Firar med lite vackra tulpaner på bordet inget annat . | |
| Palini | 2012-02-03 10:11 | |
![]() | Tja, var och en gör som en själv vill, men själva tanken bakom Alla hjärtans dag är ju inte helt fel. Om man anser nåt annat så har man nog ett litet hjärta av sten, kan jag tycka. Det är väl själva fan att det ska till en speciell dag för att visa omtanke och kärlek. Visst, lite påklistrat och lite krystat, men det känns som att det är kanske just det som behövs in this day and age... Jag tycker att det är trist att så många verkar tro att det är nåt kommersiellt jippo som är till för att sälja gelé- och vaniljhjärtan. Gå inte på den myten och använd inte det som ursäkt för att inte fira Alla hjärtans dag. Inte tradition att fira det i Sverige? Nej, men alla traditioner måste ju börja nånstans och nån gång. Vi behöver väl inte kopiera det amerikanska sättet rakt av, eller? Det går ju faktiskt att skapa egna traditioner. Det är bara fantasin som sätter gränser. Följ ditt hjärta, ta ut svängarna lite och låtsas att du är full eller nåt och visa känslor bara. =) | |
| eerievoid - Ej medlem längre | 2012-02-03 10:15 | |
![]() | Jävla trams. | |
| Pandina | 2012-02-03 10:15 | |
![]() | Tyvärr tycker jag att sådant där lätt glöms bort i allmänhet... men tycker faktiskt ibland att Alla Hjärtans Dag gör det snäppet värre. När alla kärleksfulla gullegullpar går runt på stan och pluttenuttar med rosor och nallebjörnar. Det är så himla sötsliskigt att man undrar vad som hände med alla fantastiska pojkvänner. De fick ölkagge, en ny eller blev allmänt odrägliga. Åh, amor, amor. Tycker det är fint att hjärtsjuka blir extra uppmärksammade på ahd, det hela får plötsligt en mer betydelsefull klang. | |
| äggsmet - Ej medlem längre | 2012-02-03 11:03 | |
![]() | Pandina Erkänn, du är bara avis. Avis så du nästan spricker. ô.ô Erkänn att du också skulle vilja vara en av de gullegullpluttenuttpluttr osnallebjörnamorgelehjärt apussipuss-paren. Var inte så missunsam. :( | |
| Pandina | 2012-02-03 11:15 | |
![]() | äggsmet, hade man fått se sådant oftare så hade man åtminstone kunnat vänja sig :) | |
| skitlångatår - Ej medlem längre | 2012-02-03 11:21 | |
![]() | Jag ska fira med Mikael Wiehe. | |
| lillamillann | 2012-02-03 11:34 | |
![]() | Blir att ha en mysdag med min sambo å våran dotter, ska ge dem en varsin liten present | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2012-02-03 11:36 | |
![]() | Det blir ingen direkt uppvaktning, men jag skall göra en übersmaskig middag till min kombo, för att han är en sådan underbar människa med det största hjärta som finns. | |
| lillamillann | 2012-02-03 11:39 | |
![]() | det lät mysigt :) ska nog göra en mysig middag till oss tre oxå :) | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2012-02-03 12:00 | |
![]() | :) | |
| LemonTart | 2012-02-03 12:41 | |
![]() | Jag ska åka på en demonstration i stöd för ett förslag om samkönat giftermål i Skottland :) (bor i Storbritannien) | |
| malman | 2012-02-03 12:42 | |
![]() | jag uppvaktar mig själv och min mamma, mormor | |
| vigren | 2012-02-03 14:13 | |
![]() | Varje ahd sedan vi träffades så skickar jag ett litet kort och någon liten godisbit eller så till min mans jobb. Det är också det enda! Iofs så brukar jag alltid få blommor också men det kan även hända andra dagar på året. Dessa gånger är ju roligare för då är det mer "överraskning"! | |