Spelrum
| Giraffen | 6 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 7 |
Mobilspel
| Pågående | 19 244 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| piilu | 2012-06-04 14:16 | |
![]() | Höga Kusten - Nordingrå, Bönhamn mm mm - mycket vackert. | |
| Challe_B - Ej medlem längre | 2012-06-04 14:20 | |
![]() | Kina. | |
| Jobbar | 2012-06-04 18:29 | |
![]() | Annorlunda Sverigesemester: trampa dressin, tågluffa på Inlandsbanan, cykla längs Göta kanal, åk Segwaytur i Stockholm, prova dykning i Gullmarsfjorden | |
| med | 2012-06-04 18:39 | |
![]() | Båtluffa i Stockholms skärgård | |
| -Butterfly- - Ej medlem längre | 2012-06-04 18:40 | |
![]() | Ang Pite Havs bad så visst är det fint men undvik för allt världen detta under festivalen Piteå Dansar och Ler....om den nu finns kvar. Vi campade där för några år sen när barnen var små och det var det absolut värsta jag varit med om!! Jag har ALDRIG sett ett större sjöslag med fulla (yngre) tonåringar redan kl 11 på förmiddagen! Tält som var uppsatta med tältpinnarna under vår husvagn, tätt, tätt, tätt.... helt vansinnigt!! För övrigt är det ju en väldigt vacker del av Sverige att åka runt lite med husvagn elr husbil...lugnt och avkopplande tyckte jag...med många små guldkorn. | |
| JefautjOuer | 2012-06-04 19:41 | |
![]() | Visingsö, Vadstena, hela vätternområdet. Väldigt vackert!!!! | |
| Julia2012 | 2012-06-04 19:49 | |
![]() | Genova i Italien är inte så dumt. Mûnchen som nån annan sa är helt ok också. Slottsparker i Sthlms län som t ex Tullgarns slott där det finns naturlig vattenrening att kika närmare på och platser för fågelskådning. | |
| nippertippan | 2012-06-04 21:06 | |
![]() | Vilka bra tips :) | |
| Tokpet | 2012-06-07 11:31 | |
![]() | GREKLAND - alltid ett säkert kort om du inte är allergisk mot enorma naturupplevelser fina bad, Sol och superfina badvikar! Kom nyss hem från Lefkas - klart godkänt! | |
| mokan58 - Ej medlem längre | 2012-06-07 13:03 | |
![]() | Till dej -Butterfly- Vill man inte komma sista veckan i Juli då är det PDOL,,,så har jag full förståelse...Vi Pitebor har också börjat fly denna festival..Men arrangörerna har blivit tillsagda och vissa områden får inga ungdomar vara och campa på om dom är under 18...för då ska dom ha föräldrar med sig... | |
| SatanIGatan- | 2012-06-09 00:31 | |
![]() | Om man ska ut och flyga så - Side i Turkiet! Paradiset på jorden. | |
| Hinken76 - Ej medlem längre | 2012-06-09 01:14 | |
![]() | Beror på din budget :) Men på en ganska hög men prisvärd semesterbudget och typ tio dagar så hinner man se extremt mycket från en hyrbil i Europa. Flyg till exvis München, hyr en bil och spendera ett par dagar i södra Tyskland, en dag i Österrike, en dag i Ungern, fortsätt ner till Kroatien, åk genom Slovenien till Italien (missa inte Florens och Milano), kör längs medelhavskusten till Monaco, via Marseille upp till Schweiz och tillbaks till München. Kan bli lite dyrt, men i de krokarna finns det millioner saker att se som du aldrig kommer att glömma! | |
| MissyElliott | 2012-06-09 01:50 | |
![]() | Åk till Tunisien, varmt, vackert och billigt....finns o välja på Djerba, Hammamet el Sousse, själv föredrar jag Hammamet. Har man tillgång till bil, alternativt taxibuss finns oxå, så finns huvudstaden Tunis 45 min bort....där kan du handla för mkt rimliga priser...Souken ( marknaden) i Tunis city är en upplevelse,det säljs djellabor, kryddor, vackra fat o lampor, samt märkeskopior o läderväskor osv osv....och inte långt från city finns även det gamla vackra Carthage ruinerna, ytterligare 45 min bilväg finns tex Korbos, där d finns ett berg som det rinner varmvatten ifrån, helt underbart! Man kan hoppa in i vattnet vid mynningen och bada i varmvatten....detsägs oxå ha en helande effekt :)..... Har man möjlighet | |
| skrutta00 | 2012-06-09 09:08 | |
![]() | Skall man prova på nåt verkligen anorlunda så tipsar jag om att prova på att vaska guld:). Bra områden är Värmland o Västra Götaland. Man blir inte rik men jätteroligt!!! Ett annat annorlunda resmål för de öppetsinnade är Cap de Agde i frankrike, ett eget samhälle i naturismens tecken:) | |
| jaggillardej | 2012-06-09 09:13 | |
![]() | Turkiet, helt klart! Annars Mallorca är oxå sjukt härligt! :) | |