Spelrum
| Giraffen | 37 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 57 |
Mobilspel
| Pågående | 19 324 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| marmeladov22 | 2012-06-09 08:52 | |
![]() | typ klotgrill | |
| Tokpet | 2012-06-09 12:05 | |
![]() | KOLGRILL helt klart men inte klot, den ska va öppen och ha flera lägen för bra grillyta och naturligtvis ingen tändvätska el sånt skräp. Eltändare fungerar perfekt o går snabbt. | |
| bujum | 2012-06-09 12:10 | |
![]() | Kol! Köpte en gasolgrill för två år sedan. Det är inte samma sak så jag ska ge bort den. | |
| metmasken | 2012-06-14 22:45 | |
![]() | miss_jk : Ja, såklart räknade jag med att en gasolgrill är mycket dyrare att skaffa så därför blir det dyra korvar. Får -ganska- många påsar briketter för det priset. Om det nu är priset som avgör, för mig är det smaken! | |
| Xin Chao | 2012-06-14 23:09 | |
![]() | KOLGRILL! Jag och hela min vänkrets upplever en enorm smakskillnad där kol segrar - fast hellre briketter. Men de måste vara av bra kvalitet. Och Absolut klotgrill! För då är man mer flexibel. Vi grillar hela lammstekar och kycklingar och då måste man ha indirekt grillning. Funkar baka med klotgrill. För vanliga karrékotletter sätter man inte på huven om man inte är extremt förtjust i röksmaken. | |
| jellyflower | 2012-06-15 14:51 | |
![]() | Gasolgrill. Finns små billiga för ca 300 kr på ÖB. Inköp av 2-llitersflaska är rätt dyrt, men om man åker och får den påfylld ist för byter den så går det på ca 50 kr. Har en sån grill och den funkar jättebra. Man måste inte vänta i 100 år på rätt glöd och sedan missa den för att någon börjar prata med en. | |
| vigren | 2012-06-15 15:57 | |
![]() | Kol utan tvekan! Briketter och eltändare... Skulle inte drömma om något annat... | |