Spelrum
| Giraffen | 32 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 52 |
Mobilspel
| Pågående | 19 269 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| icy | 2012-06-11 23:25 | |
![]() | Jag har spelat fotboll i hela mitt liv... Ändå tycker jag att fotbollen som de visar på tv:n blir så himla tråkig eftersom det blir en sådan stor grej av det hela. Man slipper inte undan... Överallt blir man påmind....Radio, Tv, Tidningar, i lunchrummet...Arghh... Låt mig vara i fred om jag nu inte är intresserad...:) | |
| icy | 2012-06-11 23:26 | |
![]() | Fast att bli bortbjuden på mat och öl hos kompisar...för att titta på matchen tycker jag är OK.... Bara jag inte behöver läsa om det imorgon... | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2012-06-11 23:26 | |
![]() | Fotboll är den finaste religion vi har. | |
| icy | 2012-06-11 23:30 | |
![]() | Då är det konstigt att vi inte har fler krig i mellan...låt oss säga... Hockeyfantaster och bowlingutövare.... Roligaste kriget religioner i mellan? Sumobrottare och schackspelare.... | |
| Skblole | 2012-06-11 23:32 | |
![]() | Fotboll är inte den roligaste sporten, nej. Alldeles för mycket larv och primadonna-fasoner för att man ska njuta ordentligt. Föredrar hockey och amerikansk fotboll när det gäller lagsporter då de känns som mer ärliga sporter. Jag tycker dock att konceptet med EM och VM är tillräckligt underhållande för att jag ska kolla. | |
| Palini | 2012-06-12 09:31 | |
![]() | Tja, en grov övergenaralisering å det grövsta, förmodligen sagt av nån som aldrig har satt sig in i sporten fotboll. Fotboll kan vara tråkig, rent av dödstråkig, men fotboll kan också vara helt fantastisk och underbar. Det är lite av tjusningen med sport i allmänhet och fotboll i synnerhet. Man vet aldrig på förhand vad man får. Blir det en grå, tråkig och dödtrist 0-0-match eller blir det en helt fantastisk match där mitt favoritlag vinner med 5-4 efter att ha gjort två mål på övertid? Ta bara matchen igår. Så galet upphausad, alla förväntningar på topp, nu ska vi äntligen spela "riktig" gladfotboll med Hamrén vid rodret, nu ska Zlatan visa att han är kung, all förväntningar på topp liksom och så bara... pssssscchh pyser ballongen sakta ut och alla "experter" som har blåst upp ballongen skriker nu fiasko i kör. I love this shit! | |
| Inte söndag - Ej medlem längre | 2012-06-12 11:39 | |
![]() | Varför får trådskaparen höra att tråden är dålig och att man inte ska titta om man nu stör sig så mycket? Det får väl skapas trådar om att man inte gillar EM också, utan att mothuggen ska behöva hagla. Bland alla trådar som är positivt inställda till Fotsbolls-VM måste det väl i jämlikhetens namn rätteligen få finnas en negativ där de som inte gillar fotboll kan få föra det resonemanget i godan ro. | |
| bomah - Ej medlem längre | 2012-06-12 12:41 | |
![]() | Så oväntat att en tråd med detta tema skulle dyka upp just nu... | |
| IShotQ-tile - Ej medlem längre | 2012-06-12 12:48 | |
![]() | Jag tycker det är en sund motreaktion på alla odelat positiva yttringar. Hela befolkningen stannar i någon sorts bollsportspsykos och alla skriver om det som om det vore någonting bra. Det är så roligt att se Sverige insatser i Fotbolls-EM! Alla var så glada när Sverige fick spö av Ukraina! Låtom oss diskutera Sveriges förvisso diskutabla insats i mästerskap vid varje social tillställning trots att Sverige aldrig tillnärmelsevis varit en nation att räkna med i fotbollssammanhang. | |
| limpan__2 | 2012-06-12 12:53 | |
![]() | Det är trots allt bara fem länder om tagit fler medaljer i VM så så illa har vi nog inte presterat. | |
| bomah - Ej medlem längre | 2012-06-12 12:54 | |
![]() | "Jag tycker det är en sund motreaktion på alla odelat positiva yttringar." Men herregud... Inte fasen går jag o stör mig när det är schlagerdags och börja lipa för att folk skulle hamna i någon schlager-masspsykos. Löjligt var ordet. | |
| IShotQ-tile - Ej medlem längre | 2012-06-12 13:24 | |
![]() | Härligt att se att du inte lyckades läsa in det minsta lilla humor i mitt inlägg, bomah. DET var roligt. Jag sitter inte hopkurad i ett hörn och skakar för att det är fotbollsmästerskap, och jag vet inte ärligt sagt var du får den militanta approachen ifrån. Fotbollsmästerskap är en stor händelse. Lite för stor tycker somliga, däribland jag själv. Särskilt onödigt stor kan man lätt tycka att den är om man inte är direkt proponent, utan att för den skull vara militant opponent. Är det då så konstigt och ytterst felaktigt att det skapas inlägg som indikerar detta? | |
| Palini | 2012-06-12 13:32 | |
![]() | "på alla odelat positiva yttringar", "Hela befolkningen stannar", "alla odelat positiva yttringar." Och tokgeneraliseringarna fortsätter att hagla, allt för att vinna billiga poänger...? "Jag tycker det är en sund motreaktion på alla odelat positiva yttringar." Vadå sunt? Skulle det vara sunt att vara missunsam och negativ bara för att du inte förstår det roliga med fotboll? Är jag sund om jag säger att det är lördag idag, bara för att alla andra tror att det är tisdag? Är jag sund om jag dissar julen för att "alla" firar den? Är jag sund som snackar skit om solen bara för att "alla andra" älskar den? Är jag sund som inte har gått på myten om att vatten är gott? | |
| bomah - Ej medlem längre | 2012-06-12 13:43 | |
![]() | Word Palini. | |
| IShotQ-tile - Ej medlem längre | 2012-06-12 13:50 | |
![]() | Nej, jag ville skriva en inlägg som slagfärdigt verbaliserade min åsikt. Det är sunt att finna en motvikt, ett ekvilibrium. Att se idel hyllningar och spaltkilometer kring evenemanget blir tröttsamt oerhört snabbt, och t.o.m. svårt att värja sig för om man som jag inte är intresserad. Folk får celebrera så mycket de vill i avsedda trådar jag inte söker inblandning i. Men jag kan tycka att en tråd som denna då ska stå likaledes oemotsagd. | |
| bomah - Ej medlem längre | 2012-06-12 13:54 | |
![]() | Varför ska den stå oemotsagd? Trådarna är väl diskussioner och inte bara slutna sällskap avsedda för ryggdunkningar. För övrigt har jag inte sett mycket humor i något av dina inlägg. Och jag har fruktansvärt svårt att första hur man kan gå o störa sig så mycket på att folk slutar upp kring en gemensam sak och har kul. | |
| IShotQ-tile - Ej medlem längre | 2012-06-12 13:58 | |
![]() | Jag menar att eftersom alla positiva trådar får leva det glada livet utan tal om annat, skall även denna tillåtas göra detsamma utan en massa tråkningar. Du blev ju själv less på min raljanta syn på fotbollsmästerskapen, så du förstår säkert vad jag menar. | |
| Hammer_70 | 2012-06-12 14:01 | |
![]() | låt bli att titta då!! | |
| IShotQ-tile - Ej medlem längre | 2012-06-12 14:03 | |
![]() | Jag gör ju inte det, men jag måste väl få tillåtas att posta i den här tråden om fotbollen likafullt. | |
| BBW | 2012-06-12 14:38 | |
![]() | Sluta ordbajsa Ishot. Dina poänger är lika undermåliga (hehe) ändå. | |