Spelrum
| Giraffen | 41 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 30 |
| Inloggade | 71 |
Mobilspel
| Pågående | 19 788 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| klobba2 - Ej medlem längre | 2012-08-18 07:40 | |
![]() | grundsnygg skrev det jag känner | |
| bolo | 2012-08-18 08:04 | |
![]() | Det är inte lätt att vara ödmjuk när man är bäst - P. Sjöberg - Ha ha ha | |
| corlini | 2012-08-18 08:45 | |
![]() | nu har jag inte träffat sjöberg på snart 4år men vet att han är en väldigt rolig och jordnära kille. jag gillar honom och tycker han är både stark, mänsklig och en bra person att representera den mänskliga sidan av annars väldigt konstlade, vinklade eller opersonliga sk kändisar. och han var väldigt väldigt bra, bäst på sin grej. all kred till honom. vvisst var holm duktig och skall respekteras för det. men de spelar inte i samma liga gällande talang, bredd och personlighet. | |
| Miss_jk | 2012-08-18 09:20 | |
![]() | Är det höjdhopparna eller två femåringar vi pratar om här? | |
| bobo flux | 2012-08-18 11:06 | |
![]() | Holm är ganska intetsägande för min del, Sjöberg verkar dock ha glömt/missat att förstå att ska man göra något med "glimten i ögat" så får man först se till att ha fötterna på jorden. Det är dock kanske svårt för någon som lever på hoppet? | |
| Jobbar | 2012-08-18 12:21 | |
![]() | Barnsligt, hela grejen. Båda har gjort enastående prestationer. Det förtjänar att få uppmärksamhet noll | |
| eeistan | 2012-08-27 19:54 | |
![]() | Båda är bland dom bästa idrottsmännen genom tiderna! | |
| mrperfect | 2012-09-26 23:02 | |
![]() | Det är bara två olika personligheter. Beträffande Patriks jargong så blir det säkert bäst ifall man kan bemöta honom med samma medel på ett humoristiskt sätt med en gnutta arrogans och överlägsenhet, det tror jag dessutom att han gillar. Stefan är ju ganska kunnig och saknar inte heller han humor. Det finns många sätt att vara bäst på och de representerar bara två olika sätt, det ena behöver inte utesluta det andra och världen är inte svart/vit utan det finn gradskillnader och likheter. | |
| vimmelyr - Ej medlem längre | 2012-09-27 01:18 | |
![]() | Sjöberg i "Birros bord" www.expressen.se/tv/...bb -s03e03/ | |
| janne121212 | 2012-09-27 01:38 | |
![]() | Dom 20 bästa höjdhoppen utomhus är gjorda mellan 1985 och 1995. Får en att tänka efter lite och eventuellt ana ugglor i den berömda mossen. Även damrekordet som har stått sig ruggigt länge stärker misstankarna om att allt nog inte stod rätt till på den gamla goda tiden. Utrustningen och banorna har knappast blivit sämre, ej heller träningsmetoderna så jag lutar åt att Holms nutida insats är strået vassare. | |