Spelrum
Giraffen39
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
20
Inloggade59
Mobilspel
Pågående19 890

Forumkategorier

Användare Inlägg  
bobo flux2012-12-05 23:13
Antal inlägg: 11371

Ett axplock ur listan:
- Folk som biter på naglarna. Får de dessutom för sig att måla de småstumpar som återstår så är det ännu mer irriterande.
- Högljudda människor.
- Folk som inte tänker makrorationellt i trafiken, exempelvis såna som brötar sig före i kön när det är körning enligt blixtlåsprincipen.
- Folk som sätter egen bekvämlighet framför sanning.
- Folk med gravt patologiskt bekräftelsebehov.
- Djurplågeri.
- Nedskräpning.
- Lärare på högskole- och universitetsnivå som ser verksamheten som en social trivselverkstad.
- Politiker utan verklighetsförankring; se Annie Lööf och Anneli Enochson.
- Politiker som ger mumbo jumbo-svar på enkla frågor. Se Karin Enström.
- Ultrakapitalister som hugger Moder Jord i ryggen för lite extra kosing på banken.

apankattla2012-12-05 23:27
Antal inlägg: 101

-Sociopater som parasiterar på oskyldiga människor.
-Tvångsprostitution.
-Manliga svin, borde dessutom slaktas till jul på grund av skinkbrist i landet, förstår inte vad charkuterierna snackar om när det finns många svin redo för slakt.
-Pretton, dem som säger sig vara dem mest PK av alla dem känner är dem med flest arroganta och puckade fördomarna.
-Republikaner i staterna
-Tjuvar som ständigt snor mina cyklar och motorvärmarkablar
- Folk som aldrig ägt en hund, men ska ändå komma och "veta bäst" med sina små men ack så viktiga råd! DÖ
-Folk som inte ens kan ta hand om sig själva, väljer att skaffa barn för att ignorera dem också.
- Djurplågare
- HIV spridare
- Kvinnomisshandlare
- Sura personer inom service yrken
- Sverigedemokraterna
- Kristdemokraterna
- Viktiga mammor som ställer sina hightech barnvagnar i vägen, överallt.

Det var det man kom på nu.

Kvisthelvete - Ej medlem längre2012-12-06 08:03
Antal inlägg: 22

Att 99% av porrfilmer suger.

jaapmeister - Ej medlem längre2012-12-06 08:32
Antal inlägg: 2109

Jag blir väldigt illa berörd av att behandlas orättvist av myndigheter eller företag i monopolställning som man inte kan undvika eller välja bort.

jaapmeister - Ej medlem längre2012-12-06 08:36
Antal inlägg: 2109

Fast tråden kanske handlade om människotyper man inte klarar av? I så fall antar jag att jag får gallfeber av människor som försvarar och upprätthåller ovanstående strukturer (typ vissa politiker).

KattMatsEva - Ej medlem längre2012-12-06 08:48
Antal inlägg: 14

Hatar sånadär bonsaikatter!!!

Sharky682012-12-06 08:54
Antal inlägg: 1116

Kamikazepiloterna i trafiken som utsätter andra för livsfara. Som inte tillämpar blixtlåsprincipen. De som tävlar om att ta första platsen i slutet av där 2-filigt blir 1-filigt i 2-1körfält.
Cyklister som korsar övergångställe och inte saktar ner utan ens att titta på sidorna. Cyklister utan lyse eller reflexer.
Folk som står och väntar vid övergångsställen. Man stannar för dem men de står fortfarande kvar.
Bilister som ej använder blinkers, släckta halvljus, bländar med helljus.
Översnöade bilar som åker omkring med täckta lampor, blinkers, sidor o bakrutor mm.
Trimmade mopeder som åker på GC-vägar.
Bilister som inte kan parkera, slänger upp bildörrarna och lämnar bucklor och repor på bilen bredvid.
Cyklister som åker på bilväg trots att det finns en fin cykelbana parallellt.
Folk som cyklar på bilvägen i rondeller!

apbur2012-12-06 14:42
Antal inlägg: 9699

Gör du i inget annat än befinner dig på vägarna?

brava2012-12-06 16:01
Antal inlägg: 1636

Håller med om att reta sig på sina medtrafikanter är ett utmärkt sätt att få ge luft åt lite frustration och använda sig av generaliserande yttranden av nedsättande slag som man annars håller sig för god för att ens tänka .

Det förpliktar inte, drabbar ingen utom ev passagerare, men gallfeber nä

jejjes2012-12-06 18:59
Antal inlägg: 44

När folk sitter o petar tänderna med tandpetare på resturang , och inte döljer det, utan riktigt "gräver! ut det dom har mellan tänderna. Vidrigt!!!!

88tinste2012-12-06 19:24
Antal inlägg: 636

Offentligt urinerande...

alfadiva2012-12-06 20:38
Antal inlägg: 50

Folk som tar sig själv på så Jäää*la stort allvar

Triss - Ej medlem längre2012-12-06 21:02
Antal inlägg: 417

Cyklister i trikåer som tror att de cyklar lika fort som bilarna kör, och därför inte använder cykelbanan.

Miss_jk2012-12-06 21:03
Antal inlägg: 8941

Småstadsbor som ständigt klagar på Stockholmare.

micro1132012-12-06 22:19
Antal inlägg: 17540

Miss_jk
Vi måste få klaga på Stockholmare - Ni dundrar ju hit så året börjar bli varmt -- fattar er inte på de lokala trafikreglerna, kör för fort på fel gator, tar upp hela parkeringen, fyller butikerna och länsarna hyllorna, gör så priserna stiger, tror ni äger stan, skräpar ner, låter illa, grillar på fel ställen, rapar öl i parken mitt på blanka förmiddagen, är vräkriga, bräkiga .. ja listan går att göra hur lång som helst....

Klart vi måste få klaga.. ;))

micro1132012-12-06 22:20
Antal inlägg: 17540

så fort året börjar bli varmt ... skall det stå

apbur2012-12-06 22:48
Antal inlägg: 9699

Bilister som verkar se det som sin livsuppgift att reta sig på cyklister och vägrar samsas på körbanan. De har helt enkelt kategoriskt bestämt sig för att det inte går och då går det inte.

llloyden2012-12-07 00:34
Antal inlägg: 758

Sverige Radio och SVT som inte ska ha reklam ..... eller?
Massor av tid upptas av reklam för kommande program, jättejobbigt att höra och se - och dessa eviga jinglar som bara blir längre och längre och kommer med en ljudstyrka så man hoppar högt. Sen ska vi inte prata om radions alla d----la repriser. Vad pågår egentligen. Har någon nån koll på hur mycket tid som går åt till detta som ingen vill ha --- och vad kostar det?
Detta gör mig rasande!

Yonderboy - Ej medlem längre2012-12-07 00:43
Antal inlägg: 1661

Den sista människan!

Mindymoo2012-12-07 02:40
Antal inlägg: 1743

Sd-anhängare och deras påstridiga tjafs och krav på att sätta agendan när det finns massor av riktiga viktiga saker att debattera.
Folk som inte kan skilja på "de" och "dem" men ändå inte kan lära sig att skriva "dom". Folk som använder komplicerade ord i fel sammanhang. Folk som använder gammaldags verbformer fast de inte har en susning.
Besserwissrar, alltså såna som jag. Det räcker att jag vet bäst. Jag vet ju rentav bästast.

Visar sida: 1 2 3
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?