Spelrum
| Giraffen | 27 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 48 |
Mobilspel
| Pågående | 19 869 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Challe_B - Ej medlem längre | 2012-12-29 11:51 | |
![]() | dåligt också att det inte blev någon festival eller bra livespelning. | |
| well well - Ej medlem längre | 2012-12-29 13:48 | |
![]() | Bästa;att blivigt fri från en speciell relation sammt en egoistiska person. Sämsta:att jag sårat en mäniska i en ny relation som jag bara såg som ett tids fördriv )= Men sammanfattat så trotts spilld tid å smärta har de format mej till den jag i dag är,och har lärt mej massa av de. | |
| brava | 2012-12-29 14:25 | |
![]() | Sämsta: händelser som fick mig att tappa tron på meningen med att försöka göra det goda Bästa: ...........inte alltför bitter bara väldigt ledsen Ett väldigt tungt år sammantaget. | |
| Oskar K - Ej medlem längre | 2012-12-29 14:44 | |
![]() | Bästa: Att jag på grund av sjukdom varit tvungen att prioritera om många saker. Sämsta: Att min stora ungdomskärlek gick bort. | |
| M Eggimann | 2012-12-29 23:46 | |
![]() | Bästa - M Eggimann Sämsta - Allt för mycket, Rasistrabattens blomstrande till överdrift mm | |
| Cozgubbe | 2012-12-30 00:10 | |
![]() | Bästa: Att jag hitta hit. Sämsta: Att jag fortfarande är kvar och nyfiken på allt tjafs här. | |
| latherese | 2012-12-30 00:36 | |
![]() | Bästa: en resa till Australien sämsta: tristress | |
| M Eggimann | 2012-12-30 03:46 | |
![]() | Debatt ska det stå. tänkte på blomstrande och skrev rabatt | |
| bobo flux | 2012-12-30 10:31 | |
![]() | Bäst: Nytt, jätteroligt jobb. Träffat en fin tjej som jag tycker jättemycket om trots att vårt förhållande inte höll mer än ett halvår. Jag har börjat få lugn och ro i själen. Sämst: Tjafs, backstabbing och att jag inte kan känna någon fläckfri tillit. | |
| PowerYoga | 2012-12-30 11:04 | |
![]() | Bäst: vår Japanresa samt vår underbara hund som vi skaffade i våras. Sämst: mitt långa pendlande till mitt fantastiska jobb och den kalla sommaren. | |
| Gunilla _ | 2012-12-30 19:53 | |
![]() | Bästa unge: Astrid Sämsta vuxen: Jocke | |
| Grundsnygg - Ej medlem längre | 2012-12-30 22:09 | |
![]() | Sämst: Att NHL inte blev av. Bäst: Att jag slapp vara vaken ett gäng extra nätter. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-12-30 22:55 | |
![]() | att jag vinner mot en svenska lärare så fett nice | |
| apankattla | 2012-12-30 23:48 | |
![]() | Bäst: Jag har gått ner flera kilon och är så jävla snygg! (enligt svenska normer alltså) Sämst: Kungafamiljen lever vidare och folk köper hela grejen, fortfarande! Dem gör inte ett skit och låtsas inte som att ni känner dem privat för dem vill bara att ni ska betala deras bröllop och dop. Nu kommer någon bli provocerad och sur, men bli det då för jag har så RÄTT! | |
| Grundsnygg - Ej medlem längre | 2012-12-30 23:55 | |
![]() | Förmodligen så sitter det många och sliter sitt hår över hur du använder "dem" men det är en annan fråga. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2012-12-30 23:57 | |
![]() | Guilty as charged. Bäst: att jag är lycklig. Sämst: människor i min (numer perifera) närhet som aldrig drar lärdom av sina misstag. | |
| apankattla | 2012-12-31 00:03 | |
![]() | Förmodligen så sitter det många och sliter sitt hår över hur någon inte håller sig till tråden och anmärker pyttiga dialektala "stavfel" men det är en annan fråga. | |
| Gautama | 2012-12-31 00:49 | |
![]() | Sämst: att vi mist tre personer i vår närhet..., det absolut jävligaste var att mista min svärson på 22 år:( Även sjukdomar och operation för min dotter. Ett eländes år... Det bästa: Att min dotter inte var allvarligt sjuk som tur var. Att jag träffat mitt livs kärlek..., mannen som jag ska åldras med. | |
| Lill-IT | 2012-12-31 00:56 | |
![]() | Sämst: Att mamma varit krasslig och att bror min har det jobbigt. Bäst: Att min bästa vän träffade en underbar pojkvän. Det är så härligt att se henne lycklig igen efter så många år. | |
| sky_spy | 2012-12-31 01:31 | |
![]() | Sämst: Lämnar den blank. Vill inte framstå som en pessimistisk individ. Men tycker det är alldeles åt skogen men orättvisor samt rasism. Bäst: Att ett nytt år närmar sig. Med nya utmaningar och nya prövningar. | |