Spelrum
Giraffen | 0 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 0 |
Inloggade | 0 |
Mobilspel
Pågående | 19 330 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
malmöiska | 2013-08-16 17:48 | |
![]() | nej | |
hfranke | 2013-08-16 18:01 | |
![]() | Jag har också hört att man kan titta på sin morfar och se hur framtiden ser ut angående håret. Stämmer väldigt väl om jag tittar på min bror och jämför honom med morfar. | |
Sandtaget - Ej medlem längre | 2013-08-16 20:11 | |
![]() | Eller om man tittat på Seinfeld. #Seinfeld: Jerry: but ur fathers bald! George: Jerry the baldness gene is inherited from the mothers side! Jerry: but your mothers bald too! | |
Gnillot - Spelvärd/Forumvärd | 2013-08-16 20:33 | |
![]() | Ett alternativ kan ju vara att tatuera sig www.aphroditez.com/u...7_ orig.jpg | |
gnagelram2 - Ej medlem längre | 2013-08-16 20:35 | |
![]() | Jag tror att Anders Borg eventuellt inte kompenserar för tunnhårighet utan bara har valt en tokfrisyr? | |
Maradona1986 | 2013-08-16 20:39 | |
![]() | Har alltid haft tjockt hår, men har de senaste åren sett håret tunnas ut en hel del. Och ser jag på hur både min far, farfar och morfar såg ut så är jag ganska övertygad om att jag kommer att bli väldigt tunnhårig vad det lider. Och ärligt talat gör det mig ingenting. Visst kan jag som alla andra ha kroppsliga komplex här och där, men håret är inte ett av de områdena. Något år till, sedan blir det till att raka av skiten. | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2013-08-16 20:58 | |
![]() | om hårstråna är tunna så blir dom aningen kraftigare med öljäst tabbletter det är B vitaminet i öljäsen som är bra för håret.jag har läst någonstans att de finns medicin på recept som gör att håret stannar kvar lägre, troligtvis hormoner men hur tillförlitligt det är har jag ingen aning om,sen finns det" silica hår"på hälsokost som jag inte tror på | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2013-08-16 21:14 | |
![]() | om man äter öljäst i två månader och rycker ut ett hårstrå och tittar på det med förstoringsglas så kan man se exakt hur mycket hårstråt växt sedan man började med öljästen,det syns tydligt när hårstråt blir kraftigare pga öljästen | |
Sandtaget - Ej medlem längre | 2013-08-16 21:29 | |
![]() | Haha bullshit! Gör som Rob Halford, raka rent och tatuera skallen. Kompromisslöst! | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2013-08-16 21:33 | |
![]() | Nä,inte bullshit,öljäst fungerar hårstråna blir grövre har prövat det själv,åt 6 öljäst tabletter om dagen i 2 månader,för att jag inte trodde på det,och hårstråna blir grövre syns faktist med blotta ögat men syns bättre med förstoringsglas | |
glykemi - Ej medlem längre | 2013-08-16 22:11 | |
![]() | gud, måste hålla mig borta från öljäst! | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2013-08-16 22:12 | |
![]() | hehe,har du tjockt hår gly ? | |
glykemi - Ej medlem längre | 2013-08-16 22:15 | |
![]() | medeltjocka hårstrån men så mycket hår så det räcker till 4-5 vanliga halvskalliga råttfärgade medelsvenskor. kroppen vill jag inte tala om. | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2013-08-16 22:17 | |
![]() | samma här,du vet vilken tid som börjar på måndag,stora Lustiden och både du och jag är älskade av dom,jaja det har sina kopplingar ;) | |
glykemi - Ej medlem längre | 2013-08-16 22:18 | |
![]() | usch! :( | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2013-08-16 22:19 | |
![]() | innom ett par veckor så är det kört | |
Noah40 | 2015-09-07 11:00 | |
![]() | Det är svårt för andra att se att jag håller på att bli flintskallig eftersom jag är rätt lång, och min hud är brun och mitt hår är svart, så det var inte särskilt synligt. Min fru sade att jag var galen, men när jag kan känna att något stör mig skulle det fortfarande störa mig även om jag hade 10 fruar och alla sade samma sak... :) 1 800 hårstrån transplanterades med hjälp av S.H.E-metoden (”single hair extract”, PHAEYDE Clinic). Ingen såg något särskilt med donationsområdet, nackstödet dolde det, och det transplanterade området var inte heller särskilt synligt på grund av min längd. Jag känner i efterhand att jag fattat rätt beslut. Jag hoppas att jag inte behöver återvända, och att jag kommer fortsätta vara nöjd med resultatet. :) | |
Keyzer Söze - Ej medlem längre | 2015-09-07 12:09 | |
![]() | Flint är bäst, har bara positiva saker att säga om det: Inget mjäll Schampo behövs inte Man slipper kamma sig (och man slipper kolla i spegeln) Inga dyra frisörbesök Man köra med rakmaskin på flinten. Blir hur bra som helst. Kärringarna går igång på flint. Sitter visst i generna. Finns forskning på det. | |
temperance | 2015-09-07 13:38 | |
![]() | Nix. | |
Keyzer Söze - Ej medlem längre | 2015-09-07 14:44 | |
![]() | Researchers at Wake Forest University asked roughly 2,500 women to look at pictures of men and to rate each guy’s attractiveness on a scale from 1 to 10. While a clean, well-kempt appearance was attractive to most women, having a full head of hair didn’t make the women’s list of sexy attributes. What topped that list? Confidence. | |