Spelrum
Giraffen | 11 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 8 |
Inloggade | 19 |
Mobilspel
Pågående | 19 890 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
mz_lzrd | 2013-10-15 07:57 | |
![]() | Man kan väl inte fortsätta köpa usla produkter för att butikens utbud kanske blir bättre nån gång i framtiden? Såvida det inte är nån liten lokal grönsakodlare eller så, som man vill stödja så att hen kan få fart på verksamheten. Netflix kan ej anses ingå i den kategorin. | |
temperance | 2013-10-15 09:06 | |
![]() | Netflix är asbra. Gillar't! | |
A W K - Ej medlem längre | 2013-10-15 09:44 | |
![]() | Netflix, av tidigare nämnda anledningar. Dock tycker jag de kan uppdatera utbudet lite, jag har nog fan sett allt som är värt att se nu. | |
vulcan | 2013-10-15 09:46 | |
![]() | Har inte Viaplay, så kan inte jämföra. Netflix tycker jag har varit väl värt sina 79 spänn i månaden för mig och ungarna. | |
mz_lzrd | 2013-10-15 16:31 | |
![]() | Jag hade Viaplay först i ett par månader, men tyckte utbudet sög och bytte därför till Netflix. Det har jag varit nöjd med. Men kanske Viaplay har tagit sig på senare tid. Enda nackdelen är att jag knappt står ut med vanlig-tv längre pga reklamen. Men det gäller ju oavsett om man väljer Viaplay el Netflix. Man blir bortskämd =) | |
onlaaajn | 2013-10-15 17:50 | |
![]() | Ok det verkar som Netflix är det ni är mest nöjda med. Sport intresserar mig inte så mkt. Kan kolla det på Tvn vid intresse ;) Uppdateras det hela tiden med nya säsonger om man nu följer en viss serie tex? | |
rien de neuf - Ej medlem längre | 2013-10-15 17:53 | |
![]() | Det uppdateras då och då, ja. Första månaden är väl gratis, förresten? Är kanske bäst om du provar och känner efter själv. | |
SämstpåBeta | 2013-10-16 12:53 | |
![]() | Netflix suger men blir nog bättre, jag väljer att ha kvar den av den anledningen...ingen ska komma till mig och säga hur jag ska göra mina val. Mitt råd till TS, skippa båda och koppla på datorn emot TV och streama de senaste serierna utifrån en mängd hemsidor....så gjorde jag med Game of thrones....Netflix funkar inte utomlands, det märkte jag i somras då jag försökte på hotellet! Fick något meddelande om att de inte hade något avtal med Grekland, kanske funkar det i de stora europeiska länderna...! | |
girlpowah - Ej medlem längre | 2014-04-28 01:29 | |
![]() | Alltså, hur ändrar man från svenska netflix, till det amerikanska?? | |
spelteori - Ej medlem längre | 2014-04-28 01:39 | |
![]() | Skaffa mediahint till firefox. | |
Clarky - Ej medlem längre | 2014-04-28 06:00 | |
![]() | Filmutbudet är inte så kul på Netflix och många serier är sega med uppdateringar av nya säsonger. Men de egna serierna är suveräna. Men man hittar hela tiden på nya guldkorn... Viasat är har ett bättre filmutbud enligt mig med nyare filmer än vad Netflix har att erbjuda och har även dom många serier men det blir dyrare om du ska få med filmerna. Sporten är orsaken till att jag kör det. Nackdelen är när man kör airplay till tvn som jag gör via Ipad för då följer inte textningen med. Ovant men engelskan får jobba lite så det är kanske inte så dumt... :) | |
Clarky - Ej medlem längre | 2014-04-28 06:02 | |
![]() | Airplay från Ipad > appletv > tv alltså. | |
Teitanblood - Ej medlem längre | 2014-04-28 11:07 | |
![]() | På tok för dåligt utbud i båda fallen. | |
Rapé1 | 2014-04-28 17:28 | |
![]() | Ha abonnemang hos båda så blir alla i familjen nöjda :) | |
onlaaajn | 2014-04-28 19:05 | |
![]() | Hade båda men tog bort Viaplay. Är tyvärr inte supernöjd med Netflix :( Har det kvar för där finns mkt för vår dotter på 4 år ;) Blir Swefilm el Dreamfilm oftas för mig!! Finns det fler än dom två med svensk text?? | |
Zmackis | 2014-05-17 13:50 | |
![]() | Netflix helt klart! Viaplay har haft mycket mer tekniska problem hos mig. | |
gills | 2014-05-17 14:43 | |
![]() | om jag bara får välja mellan dessa två blir det utan tvekan Netflix. | |
mrsmaggart | 2014-05-17 16:21 | |
![]() | SämstpåBeta Det går att byta till vit text istället för gul. Gillade inte heller att ha gul text. | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2014-05-17 17:05 | |
![]() | det är sommar vänta till i höst då faller priserna förmodligen,stäng av tvskrället och gå ut | |
onlaaajn | 2014-05-17 17:18 | |
![]() | Netflix höjs t 89kr nu för nya kunder.... Är man redan kund betalar du fortf 79kr i minst 2 år till! Mrsmaggart: Hur gör man för att byta? | |