Spelrum
| Giraffen | 15 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 15 |
| Inloggade | 30 |
Mobilspel
| Pågående | 18 961 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| 125478 - Ej medlem längre | 2013-12-20 16:55 | |
![]() | Smaken är som baken, delad. Vill man inte höra reklam så finns det andra kanaler att lyssna på. Likadant med TV program, faller det inte en i smaken så kan man byta kanal eller stänga av och ägna sig åt annat... | |
| amper sand - Ej medlem längre | 2013-12-20 16:57 | |
![]() | Förstår inte poängen med att lyssna på rix fm och liknande om man inte gillar pajasradio. Spotify. | |
| Uli Hoeness | 2013-12-20 17:01 | |
![]() | bayern1.radio.de/ | |
| seppa | 2013-12-20 17:11 | |
![]() | Vem lyssnar på reklamradio? | |
| xDiamondx - Ej medlem längre | 2013-12-20 17:51 | |
![]() | Jag gillar att lyssna på musik.. och gillar mkt. av de som spelas på t.ex. radiokanaler med musik.Men då finns de ju radiopratare som man inte vill lyssna på, och som kommer med sina osmakliga utlägg? Och då är det svårt att hinna skruva ner för att slippa lyssna på just dessa!? Men då finns det ju givetvis några som är riktigt trevliga och som tilltalar en att lyssna på! och dessa timmar då dessa jobbar i studion så kan man lyssna både på musiken som spelas, men också på vad de gillar att ta upp till diskussion eller kommentera då de också pratar mellan musiken. Och dessa är få? Men passar att jobba i Radio för att de är både humoristiska,mångsidiga upplägg och teman som passar de flesta lyssnande människor,intelligenta,br a på att prata,trevliga att lyssna på, och som också gör en glad och medryckande till sinnes i aktuella kommentarer eller diskussionsämnen!och stör ingen lyssnare med några fula, eller intelligensbefriade uttryck.. | |
| Gr3en - Ej medlem längre | 2013-12-20 18:24 | |
![]() | tycker du ja. andra kanske tycker dessa människor är urtråkiga. om det bara fanns något sätt att samla in lyssnarsiffror, så man kunde anpassa kanaler efter målgrupper och göra så många olika kanaler att folk kunde byta om man märker att man inte tillhör den målgruppen som uppskattar det som sänds. | |
| xDiamondx - Ej medlem längre | 2013-12-20 18:42 | |
![]() | gr3en? Ja presis! Tycker jag ja! och det är vad jag tycker! Ja.. drömmen vore ju att det fanns en trevlig radiokanal! | |
| meramera | 2013-12-20 19:16 | |
![]() | Är man så otroligt enfaldig att man lyssnar på reklamradio så får man skylla sig själv. Det är inte radio för tänkande människor. Död åt reklamradio Meramera | |
| Jens N - Ej medlem längre | 2013-12-20 19:26 | |
![]() | P3 och P4 är bra. Reklamradio är hjärndött. :) | |
| xDiamondx - Ej medlem längre | 2013-12-20 19:40 | |
![]() | Jens N? Ja.. de kanalerna kan jag också tycka är rätt bra att lyssna på ibland. Och ja..denna reklam som även någon annan här nämnde om? Tycker jag med är huur uttröttande som helst? Och det är ju ingen måtta på inslagen av all reklam som då är från allt mellan A-Ö ? :-/ Så ja.. de är jävligt jobbigt att ständigt bli matad med.. JA så även i TV.. snart verkar knappt TV-kanalerna heller kunna göra nåt program utan Reklamen? Och reklaminslagen och dess täthet ökar bara mer och mer?? Ser man t.ex. en film som ska vara i ca. max 2tim. så tar det 3timmar innan man lyckas få se filmen klart? :-/ | |
| amper sand - Ej medlem längre | 2013-12-20 19:49 | |
![]() | Vad ska annars finansiera tv & radio som inte är SVT/SR, tänker du? | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-12-20 19:59 | |
![]() | gillar inte Fylkings humor,han är lite för mycket | |
| jin17 | 2013-12-20 20:07 | |
![]() | ÄNTLIGEN!!!! | |
| kryddeluntan | 2013-12-20 20:11 | |
![]() | Han är bara för mycket, jag väljer att lyssna på annat. En gammal avdankad äckelgubbe. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2013-12-20 20:24 | |
![]() | Gillar gamla avdankade äckelgubbar, dvs om de har charm. | |
| xDiamondx - Ej medlem längre | 2013-12-20 20:37 | |
![]() | Kryddeluntan? Exakt.. en riktig äckelgubbe!! | |
| xDiamondx - Ej medlem längre | 2013-12-20 20:44 | |
![]() | Finansieringen av tv och radio har tidigare år inte vart beroende av en massa reklam.. och alla dessa jävla..ja jag kan inte annat säga än alla jävla skitkanaler där samma filmer och program bara snurrar runt dag ut och dag in??? Vart försvinner dessa reklampengar om inte de satsas på att göra nya program eller inslag?? Alla dessa reklampengar som ska låtsas gå till att kunna göra program verkar råka trilla ner i andra hål och fickor!!??Så allt verkar bara vara bullshitsnack alltså??? Menar.. det Kan ju knappast behövas några reklampengar för att slänga på samma dvd:n dag ut och dag in??? | |
| xDiamondx - Ej medlem längre | 2013-12-20 20:56 | |
![]() | Glömde säga att: Samma gäller Radio? Vissa kanaler spelar in mkt. av vad som sägs! och det ska se ut som om de är i direktsändning i studion? Fast de fan inte ens är där?? För jag lyssnar rätt mkt. och varje dag på radio.. och därför har jag upptäckt att det ofta är samma inslag,samtal och uppringningar till folk ute i landet som gjorts flera veckor innan också?? Och vissa inlägg och samtal har jag t.o.m. hört för ett år sedan?? Så isf. verkar det även inom Radio vara mkt. humbug!!?? Så..? vart far reklampengarna för Radio i för fickor kan man isf. undra om de inte alltid är till för att göra nya inslag och sanningsenliga direktsändningar och uppringningar till folk ute i samhället??? | |
| xDiamondx - Ej medlem längre | 2013-12-20 20:58 | |
![]() | amber sand? Ovan senaste skrivna ord av mig var dels ett svar till dig! | |
| Rödpeppar - Ej medlem längre | 2013-12-20 20:59 | |
![]() | Reklampengarna går till ägarna av radiokanalen. De tjänar pengar på detta! Det är inte konstigare än så. | |