Spelrum
Giraffen | 30 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 31 |
Inloggade | 61 |
Mobilspel
Pågående | 20 215 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Tindris | 2014-01-20 02:42 | |
![]() | Mona var med i ett annat program och snuskade sig, vad ska en sån bland ungdomar att göra, sitta och berätta om vad hon vill ha mellan låren..fyfan så ointressant, förvånar mig inte om hon kommer tillbaka längre fram.. | |
Tindris | 2014-01-20 02:46 | |
![]() | Man ska tänka på att alla kanske inte vill bli påprackade folks sexliv och lustar, ibland vill man bara inte veta.. | |
Skitkärring | 2014-01-20 11:30 | |
![]() | Osmakligt med frispråkiga, men ändå måste du skriva ut ordet kuk? Jaaa Tindris, vad ska en äldre människa somdessutompratarsnusk bland oskyldiga små ungdomar att göra? Fy, är det inte olagligt för de som är äldre att prata om sex? För man har ju inte sånt efter 50 årsåldern, väl? Konstigt att ingen tycker att ena snubbens snack om stora tuttar är nåt att reta sig på, att man blir "påpackad" hans lustar. Och vad gäller att inte vilja veta, så är man faktiskt inte tvungen att titta tro det eller ej. | |
Tindris | 2014-01-20 12:02 | |
![]() | Var sak har sin plats, och det är inte den typen av program som sänds en sån tid, och hur hade det tagits emot om en gubbe på 60 sa "jag vill ha f**** osv och sen sa slajmigt " he he nu blev jag lite pilsk" ..Vill man verkligen veta sånt? Man ska åtminstone tänka att alla runt en kanske inte gillar frispråkighet.. | |
Tindris | 2014-01-20 12:05 | |
![]() | tuttsnacket hörde jag inte, och det är lika illa det .. | |
toonfisken | 2014-01-20 15:58 | |
![]() | Oavsett åldern så tycker jag hon var "för mycket" tuttsnacket var inte ens i närheten av det hon vräkte ur sig . | |
Gautama | 2014-01-20 16:29 | |
![]() | Vad är tuttsnack i jämförelse med vad Mona sa? Som tindra skriver här över..., det hade blivit ramaskri om en man i 60-års åldern pratat om att han ville ha fitta och sa att de kunde gå upp på Djurgården å ta sig ett skjut i buskarna sen kunde bruden dra!! | |
Skitkärring | 2014-01-20 17:45 | |
![]() | Men oj, jag tycker att frispråkigt folk gör en trist såpa kul att se på. Det handlar inte om vad hon sa utan om att det var en gammal typ som sa det och dessutom var en hon. | |
Skitkärring | 2014-01-20 17:46 | |
![]() | Att en kärring kan stå och snacka om att hon gillar sex är fortfarande tabu tydligen. | |
onlaaajn | 2014-01-20 18:31 | |
![]() | Vilket annat program har Mona varit med i? Tänker mest på att hon kanske har barn, barnbarn, vänners barn.... som inte vill höra henne formulera sig så! Tuttsnack blir det mer av ikväll om reklamen stämmer! | |
vigren | 2014-01-20 21:02 | |
![]() | Misstänker att hon kommer tillbaka ... | |
Skitkärring | 2014-01-20 22:54 | |
![]() | Och? Då blir det lite kul att se på iaf. För det är ju tack vare dessa "original" som tråksåpor får tittare. Och jag tror nog att om hon skulle ha barn så är de nog så pass gamla att de redan hört det mesta. | |
Tindris | 2014-01-20 23:58 | |
![]() | onliine: läste att hon snuskade sig i 69 saker i 3:an.. och efter ikväll så anar man ju att hon återvänder för att ta platsen efter han som valde att lämna. | |
Tindris | 2014-01-20 23:58 | |
![]() | onlaaajn menar ja ;) | |
Gautama | 2014-01-21 00:49 | |
![]() | Spelar väl ingen roll att barnen är vuxna. De ska ju inte behöva skämmas över sin mamma. Mina barn hade skämts ihjäl om jag satt i tv å pratade som hon gjorde. | |
dinodog | 2014-01-21 07:13 | |
![]() | Fast om nu Mona är frispråkig, så vet alla hennes nära och kära hur hon är. Och de kanske är precis likadana. Så för dom är ju hon precis som vanligt. Tycker det är synd att man inte ska få vara den man är. Nu gick hon inte omkring naken utan var mer verbal. Har man svårt för det ska man nog inte varken delta eller titta på programmet. | |
toonfisken | 2014-01-21 09:50 | |
![]() | Det handlar inte om vad man har svårt att se , det är hennes språk man retar sig på . Lite mer anständighet kan man förvänta sig av en person i den åldern . Hon tillför inte programmet någonting ! | |
Tindris | 2014-01-21 10:42 | |
![]() | Att sitta och berätta detaljer om vad som händer mellan benen är inget andra ska tvingas acceptera att lyssna på, det är stillöst helt enkelt, den typen av snack hör till det andra programmet hon var med i .. | |
Måns_E | 2014-01-21 10:46 | |
![]() | Det är ju farmen, hon hade aldrig varit med ö h t om inte folk hade retat sig på henne, det är ju hela meningen bakom "bra tv" | |
onlaaajn | 2014-01-21 11:37 | |
![]() | Klart hon kommer tillbaks! Jag förstår att alla människor har olika behov av saker och ting men att sitta och berätta på det viset hon gör, med dom orden ger mig lite kräkkänsla. Om hon nu tvunget måste berätta kan hon väl göra det på ett lite "finare" sätt?! Och åldern på barn el barnbarn spelar väl ingen roll, hon ska väl vara en förebild och inte skämma ut sina barn genom att agera desperat kåtkärring?? | |