Spelrum
| Giraffen | 29 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 15 |
| Inloggade | 44 |
Mobilspel
| Pågående | 19 187 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Bitte - Administratör | 2014-02-02 07:33 | |
![]() | Ämnet är bekant www.betapet.se/forum...ch creator= www.betapet.se/forum...am p;page=0 Och jag tycker fortfarande att kroppsbehåring är normalt Bitte | |
| Blasse | 2014-02-02 07:57 | |
![]() | Kroppshår är en naturlig del av oss och vill man ha det kvar ska man få ha det om man så önskar det är upp till var och en, och andra ska inte bry sig om hur man själv har det med detta om man inte har ett förhållande med personen! | |
| kajix | 2014-02-02 08:09 | |
![]() | Går inte hela melodifestivalen ut på att diskutera artisterna och programledarnas klädsel och utseende, eller har jag missat något? Nu såg inte jag själva händelsen men det känns ganska uppenbart att det var en hänvisning till föregående års snackis. | |
| egobert | 2014-02-02 08:52 | |
![]() | "Tänkte just samma som ovan, det var en rolig passning till förra året, mello är ju inte bara musik, det är humor också." Nej, tror knappast det var en "rolig passning" till förra året, känner man till Nour så vet man att hon är naturlig, hon har ju även visat sitt kön (helt orakad) för att visa hur kvinnor faktiskt ser ut, inte som hårlösa småflickor (som i porrfilmer t ex) Låt folk ha hår var fan de vill, och låt de som vill se ut som småflickor göra det... | |
| egobert | 2014-02-02 08:55 | |
![]() | @klobba2: Håller helt med dig!! | |
| meramera | 2014-02-02 09:10 | |
![]() | Hahaha, så skönt att kunna jämföra förra årets tråd med den här nystartade. Undrar om nåt nytt tillförs Meramera | |
| le-lou | 2014-02-02 09:12 | |
![]() | Lika löjlig som tråden var tilltaget. Raka el inte raka men snyggare kläder nästa gång? Så värdelös SHOW-upprörande bonnebraj. Hon sög som programledare för övrigt. | |
| wildman | 2014-02-02 09:39 | |
![]() | Jag tyckte hon var helt ok som programledare faktiskt. Och personligen tycker jag att det är fult med orakat öht, men jag vill verkligen inte förbjuda varken håriga armhålor eller helskägg för det. Det måste rimligen vara upp till var och en. | |
| Nora1 - Ej medlem längre | 2014-02-02 09:45 | |
![]() | Befriande med en ung snygg tjej som har självförtroende och inte faller för grupptryck. Heja Nour. | |
| malmöiska | 2014-02-02 10:24 | |
![]() | Var och en borde väl få göra vad dom trivs med | |
| Gloria56 | 2014-02-02 10:42 | |
![]() | onlaaajn; Du skriver "Inte det sexigaste i mina ögon". Huvudet på spiken! Det är alltså för att vara sexig vi ska raka våra armhålor?? Maradona 1986; Enligt mitt tycke är det just detta som ska diskuteras. Så viktigt i dagens läge när ALLT som räknas har med utseende i någon form att göra. Visst har kroppsbehåringens vara eller inte vara diskuterats här förr men är man trött på ämnet så finns det andra trådar att engagera sej i. Bara bra att Nour går i bräschen för oss modiga som vågar sticka ut genom att vägra ställa upp på tidens krav på detta "skönhetsideal". Fram för lurviga, naturliga kvinnor! | |
| roja c panda - Ej medlem längre | 2014-02-02 10:53 | |
![]() | ''Så viktigt i dagens läge när ALLT som räknas har med utseende i någon form att göra.'' För kvinnor kanske. | |
| Granitgrau - Ej medlem längre | 2014-02-02 10:55 | |
![]() | Håriga armhålor är ju sexigt! Vad bråkar man om? | |
| vigren | 2014-02-02 11:06 | |
![]() | När, var, hur blev det så upprörande konstigt med kroppsbehåring på kvinnor? Är intresserad ur ett historiskt perspektiv hur denna fixering uppkom. Verkar ju som större delen av befolkningen i västvärlden har panisk skräck för kroppsbehåring...? Konstigt, själv kan jag knappast bry mig mindre ... Speciellt inte om Nours håriga armhålor ... | |
| _hedvig_ - Ej medlem längre | 2014-02-02 11:08 | |
![]() | orka.... | |
| Gr3en - Ej medlem längre | 2014-02-02 11:28 | |
![]() | även om orakade armhålor får noll eller ett poäng när man gör den sedvanliga utvärderingen så finns det ju fortfarande chans om hon har höga poäng på sina andra kroppsdelar. | |
| magnusito | 2014-02-02 11:41 | |
![]() | Vi ser ju orakade armhålor både nu och då på killar i tv. Så varför inte. Har ni ingen normkritik i er eller? Personligen tycker jag det ser trevligare ut utan hår på både killar o tjejer, men i politiskt syfte var det storartat gjort av henne. Hon är en intressant person! | |
| -Sweetie- - Ej medlem längre | 2014-02-02 12:12 | |
![]() | Varför måste kvinnor hela tiden försöka ändra sitt naturliga utseende för att behaga omgivningen. När ska detta ta slut? När ställdes krav på att männen skulle raka sina ben, sina armhålor - och sitt......? Hur blinda får vi bli för de konstgjorda ideal som hela tiden pumpas ut - för att vi korkade kvinnor ska konsumera skönhetsprodukter, rakhyvlar, facelifting, fettsugning för miljarder? | |
| Gr3en - Ej medlem längre | 2014-02-02 12:31 | |
![]() | alla får naturligtvis göra precis som dom vill. men det är en tävling, tills man hittar en partner konkurrerar man med alla andra möjliga partners för herr eller fru Rätt. och det går på tid. den biologiska klockan... *tick, tack* har alltid hört ordspråket "vill man vara fin får man lida pin". Med andra ord så har man gjort det till en vana att göra obekväma grejer för andras uppskattnings skull? Sen om man ska vända på det, varför går vi inte alla nakna och slutar att använda schampoo eller toapapper? Nu är ju det visserligen grejen som man gör för sin egen trevnad med, men det är väl onaturligt på samma sätt som att raka kroppsbehåring om man ska hårddra det? | |
| Gr3en - Ej medlem längre | 2014-02-02 12:32 | |
![]() | *grejer | |