Spelrum
| Giraffen | 43 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 63 |
Mobilspel
| Pågående | 19 229 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| SkySpy_ | 2014-02-14 15:28 | |
![]() | Kanske är bra att ha en bestämd dag så man kan upptäcka hur bra man mår av att göra andra glada, och fortsätta med det även nästa dag, nästa år osv... | |
| bommarna | 2014-02-14 15:47 | |
![]() | Behövs väl ingen särskild dag för att visa kärlek och omtanke. Det ska man väl visa varandra varje dag. | |
| Rapé1 | 2014-02-14 17:33 | |
![]() | Så sant bommarna | |
| kryddeluntan | 2014-02-14 18:24 | |
![]() | Jag håller med tidigare inlägg, visa omtanke och kärlek varje dag. Jag firar min lillasysterns födelsedag, och den fanns långt innan alla hjärtans dag :-) | |
| LJSKÅNE | 2014-02-14 18:32 | |
![]() | Vansinnigt påhitt precis som Halloween - snart skall vi väl fira 4th of July också.. Att visa kärlek och respekt är något man gör året om och inget man behöver göda handeln för. | |
| monketface | 2014-02-14 18:37 | |
![]() | Är det inte så att Alla hjärtans dag är EN av de alla dagar på året som man gör lite extra trevligt för sina nära och kära? Det behöver väl inte betyda att de som firar idag, inte bryr sig om att göra det övriga året? | |
| KaljeAnka - Ej medlem längre | 2014-02-14 18:43 | |
![]() | Håller med LJSkåne i denna fråga. Det här är en import från USA och har med försäljning, reklam och media att göra. | |
| jannixa | 2014-02-14 21:18 | |
![]() | Precis, monketface. Och betyder ju inte heller att dom som inte firar idag, inte gör det någon annan dag på året ;) | |
| Maradona1986 | 2014-02-14 21:24 | |
![]() | Tycker alla hjärtans dag är trams. Tycker samma sak om religion, men accepterar att andra tycker olika. Tyvärr upplever jag sällan samma tolerans från människor med en tro. Märkligt. Har dock "firat" alla hjärtans dag för en gångs skull. Tog en ledig dag, vi flög till Moskva i morse och har varit ute på en av mina absoluta favoritrestauranger. Champagne och tonfisktartar. Mmmm!!! | |
| I love Jesus | 2014-02-14 21:49 | |
![]() | Gudkram. | |
| Söndagsman - Ej medlem längre | 2014-02-15 02:22 | |
![]() | Säga vad man vill om alla hjärtans dag men det underlättar Champagne- försäljningen. | |
| jellyflower | 2014-02-15 07:51 | |
![]() | Jag fattar fortfarande inte vad problemet är. En särskild dag för kärlek, varför är det fel? Jag vet iofs att det finns folk här som tror att om man älskar sina husdjur så hatar man barn och om man ger blommor på en begravning så betyder det att man aldrig bryr sig ett dugg om någon levande människa, Men det är ju dumheter. Kärleken blir liksom inte förbrukad 14 februari om man uppmärksammar sina älskade lite extra då. Sen gör ju varje samhälle sin tolkning av en tradition. Vi måste inte fira alla hjärtans exakt som man firar Valentine's Day i USA. Att butiker försöker sälja varor - men oj, förbluffande!!! Jag trodde annars det var vad butiker försökte sig på varenda dag, året om. Vet ni om en grej - det är ni som håller i plånboken. Man måste inte köpa skräp om man inte vill ha skräp =) | |
| Bitte - Administratör | 2014-02-15 08:18 | |
![]() | Fick en bukett tulpaner av gubben fast de hade han tänkt köpa sedan i måndags efter min operation och tulpaner det köper vi ofta under våren så det ser jag inte som något som bara sker på alla hjärtans dag . sedan må väl alla göra som det vill men en sak vet jag då det kan ALDRIG vara fel att sprida kärlek Bitte | |
| ingson | 2014-02-15 08:29 | |
![]() | Själv gläds jag mer den 4/10: Kanelbullens dag! Jag och mina nära och kära tycker inte den känns som ett jippo Eller kanske ändå, men än vad spelar det för roll | |
| Bitte - Administratör | 2014-02-15 09:03 | |
![]() | temadagar.se/kalender/ Finns temadagar för nästan årets alla dagar bara att fira på Bitte | |
| pink ribbon - Ej medlem längre | 2014-02-15 09:31 | |
![]() | Jelly och Bitte har fattat grejen, kram på er :) (Tror att folk uppskattade mina <3-hälsningar på facebook och via sms. Jag skickar inte kärleks-sms till alla jag känner varje dag). Och en kram till Matthias. Är så glad för din skull. | |