Spelrum
Giraffen | 34 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 22 |
Inloggade | 56 |
Mobilspel
Pågående | 20 010 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Anna Ellie - Ej medlem längre | 2014-02-18 15:35 | |
![]() | Du är så söt så jag får diabetes Skulle du kunna be dina bröst sluta stirra på mina ögon Får jag ta kort på dig? ? För jag vill visa tomten vad jag vill ha i julklapp. Sen för många år sen fick jag höra något om var mina vingar var för jag låste fallit från himlen eller liknande.. Kommer inte ihåg vad ha sa riktigt men löjligt och drygt var det. Kommit till insikten att många killar är ganska patetiska istället för att försöka vara sig själva... | |
Anna Ellie - Ej medlem längre | 2014-02-18 15:35 | |
![]() | måste* | |
Granitgrau - Ej medlem längre | 2014-02-18 15:49 | |
![]() | Dom kanske är patetiska och sig själva? Samtidigt alltså! | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2014-02-18 15:57 | |
![]() | Det händer,En man sa jag var så kär i dig när jag var ung och la ner en massa tid på att tänka på dig,kan jag få bjuda dig på middag | |
-FaMo- - Ej medlem längre | 2014-02-18 19:41 | |
![]() | På väg ut från en krog vid Mariatorget en gång för ett gäng år sedan: Don't go, don't go... I like a woman with a fat ass! Komplimang eller en käftsmäll på den? | |
Borgcrantz | 2014-02-18 20:21 | |
![]() | Haha. Rolig replik, dock tveksamt om den skulle fungera.. "Gjorde det ont när du föll från himlen? .... för du måste landat rakt på ansiktet." | |
Labyrint | 2014-02-18 20:51 | |
![]() | En kille jag känner fick höra "ska du med hem och spela scrabble?" Den var från mig. | |
temperance | 2014-02-18 20:52 | |
![]() | Hahaha! | |
Björn K-hamn | 2014-02-18 23:56 | |
![]() | Du är i fel tråd Labyrint, den ovan och den i glädjetråden nyss "jag spöade temperance" är ju såna som går hem. | |
mimmi00 | 2014-02-25 21:57 | |
![]() | Lite annorlunda replik var då en kraftigt överförfriskad arbetskamrat på jobb konferens säger "- jag vet att man kan få hit en präst och vigas på sådana här ställen. Vi går upp på rummet sen" . Tilläggas kan göras att han inte var singel. Även om jag tyckte det var gulligt att han försökte sig på att vara lite seriös :)) så gick han bet. Vi arbetar fortfarande ihop.. | |
hfranke | 2014-02-26 01:02 | |
![]() | Skitfull kille :Vill du knulla? Jag: Öööhhh näää. Skitfull kille: Jamen bara lite? Jag: Inte ens pyttelite.... Rätt dåligt raggningsförsök tycker jag. Bara lite???? Hur gör man då? Är det kanske det som är "halva inne" :) | |
Gautama | 2014-02-26 01:14 | |
![]() | "Jag älskar att slaska bäver" Jag gick inte igång på denna... | |
Fesebengt2 | 2014-02-26 18:55 | |
![]() | Jag gillar scenen i filmen Mammas pojkar där den ena tvillingbrorsan först släpar med sig sitt trumset för att imponera på skolfröken. Och sedan när han blir insläppt har med sitt betyg från nian för att visa att han ha en seriös sida också. | |
Anna Ellie - Ej medlem längre | 2014-02-26 22:38 | |
![]() | Wow du har stora lökar... Ska vi gifta oss? Log och tittade på killen och sa: Jag tror att din lök är lite för liten för det så tack men nej tack. Sen gick jag:) | |
obitje | 2014-02-26 22:43 | |
![]() | Tio år sen typ. Minns inte exakt vad jag sa, förutom att jag kallade henne vid mitt ex namn vid typ tre tillfällen samma kväll. Hon förstod precis vems namn jag kläckte ur mig. | |
SkySpy_ | 2014-02-26 23:37 | |
![]() | Du står i vägen. Du får flytta på dig hem till mig. Den kan nog klassas som den sämsta jag hört. Fast hon sa det med ett charmigt leende så jag kunde inte låta bli att gilla den samtidigt. | |
mrperfect | 2014-02-27 00:59 | |
![]() | Jag blev tillfrågad: Vill du ha sex? Jag svarade: Nej tack , på mitt vanliga artiga sätt även om hon ville ha betalt.. Va konstig du är, sa hon.... | |
Linders - Ej medlem längre | 2014-02-27 01:05 | |
![]() | Hon: "Är du upptagen?" Jag: "Jaa..." Hon: "Du vet väl att varannan är otrogen, om du inte vill att din flickvän ska vara det är det bäst att du följer med hem". | |
So_open_mind - Ej medlem längre | 2014-03-11 19:59 | |
![]() | Hon sa ser att du har något stort innan för byxorna ? jag sa det är min k-k ? hon sa får jag ta på den ? jag sa självklart men inte nu jag har flickvän :) | |
So_open_mind - Ej medlem längre | 2014-03-11 19:59 | |
![]() | Det va på gran canaria glömde skriva vart sorry !!! | |