Spelrum
| Giraffen | 13 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 5 |
| Inloggade | 19 |
Mobilspel
| Pågående | 19 300 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| temperance | 2014-03-25 14:57 | |
![]() | Jag tycker verkligen att hon är asrolig! Indian trad, hohoho! Många tårar sprutade. Många kvinnor är sexiga för att vårt mission på jorden är att vara sexiga och attraktiva för er män, vi får ju vårt värde och vår status genom er. Är vi inte sexiga så gnälls det för att vi är, just, osexiga, fula, feta - whatever. Är vi sexiga och snygga har vi en ful själ, inget inre, ytliga. Hey, det är inte lätt asså. | |
| pink ribbon - Ej medlem längre | 2014-03-25 14:58 | |
![]() | Tycker hon har jobbig dialekt (kanske därför hon testar andra?) och för basig röst för att vara så ung. | |
| amper sand - Ej medlem längre | 2014-03-25 14:59 | |
![]() | Hon är säkert bra, känner bara att det är tämligen ointressant att låtsasprata andra språk som vuxen. | |
| roja c panda - Ej medlem längre | 2014-03-25 15:26 | |
![]() | Hon är bra. Älskade en finsk-japanska när jag var ung. Vi träffades i aix en provence och bodde i avignon ett år. Hon var två år äldre och dumpade mig till slut för jag var för ung. (Jag var 19, hon 21). Vi så sånger från andra våningen tillsammans på franska, chansons sur le deuxime etage, och hon var precis sådär girlnextdoor-galen som smoukahontas. Vi lärde oss röka cigaretter tillsammans, haha, vi tyckte båda det var pinsamt att vi inte kunde utan att hosta. Vi satt i decembersolen och kastade bröd på boulebanan så att duvorna kom och då skrek gubbarna som spelade åt oss att dra åt helvete, men vi bara skrattade tillbaka. Jag tror inte ens jag visste vad en Audi Q6 var för något på den tiden. | |
| temperance | 2014-03-25 15:59 | |
![]() | Naw! Det där var ju fint på riktigt. | |
| MiaFredrika | 2014-03-25 16:25 | |
![]() | Jag förstår inte heller hennes storhet. Visst kul grej men mer än så? Och så fantastiskt naturlig etc vet jag ju inte om jag tycker hon är. Känns lite överdrivet att skriva upp henne som någonting enormt unikt. Men, smaken är ju olika och det är ju tur. | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2014-03-25 21:15 | |
![]() | "INGEN av någon nuvarande såkallad känd artist eller liknande kan uppvisa det hon kan" Vilka belägg har du för det, real? I övrigt är hon väl rätt ok, men hypen är en smula överdriven, kan jag tycka. | |
| Humblen | 2014-03-26 00:40 | |
![]() | Det är ju en kul ide. Sen kan nog många göra det bra om de övar på det. Jag tyckte det var ett intressant sätt att framföra svenska på eftersom det var svenska men ändå obegripligt vilket gör att man kanske till viss del hör språket så som andra hör det. | |
| Lollo Bar - Ej medlem längre | 2014-03-26 04:19 | |
![]() | Pink tycker att hon har en jobbig dialekt, haha. Har det gått hem för dig att hon har finska som modersmål och lärt sig perfekt svenska bara genom att prata. Bara det en bedrift ! Och rikssvenska snackade hon ju utan problem i klippet. Hon är väldigt begåvad men som vanligt flödar avundsjukan här i forumet. Väntar med spänning på Le-lous klipp det ska tydligen vara så mycket bättre ;) | |
| Gr3en - Ej medlem längre | 2014-03-26 04:27 | |
![]() | fattar inte heller grejen. min hund låter som chewbacca i stjärnornas krig ibland. vart hämtar jag hans ära, berömmelse och rikedom? nä just det, ingenstans. samma ställe som hon. | |
| le-lou | 2014-03-26 07:18 | |
![]() | Ni ska få ett klipp där jag fiser på ett sofistikerat sätt. Unikt. | |
| meramera | 2014-03-26 07:58 | |
![]() | Ja herregud, varför kan man inte uppskatta hennes låtsasspråk och tycka att det är bra gjort? Det fattar jag inte! Om man sen inte gillar det är ju en annan sak. Men visst skulle man kunna tro att hon kan tala många språk, för den som inte kan språket låter det ju klockrent Nä, lite jantelag över flera inlägg här Meramera | |
| Bitte - Administratör | 2014-03-26 08:12 | |
![]() | Nu har jag tittat på det och finner inget märkvärdigt med det , att låtsas härma språk Bitte | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2014-03-26 08:43 | |
![]() | Är det ett skämt som ska avslöjas första April? totalt värdelöst trams,men tjänar hon pengar på det är det bra | |
| le-lou | 2014-03-26 09:31 | |
![]() | meramera: MÅSTE man uppskatta det här låtsashärmandet som hon gör? Alltså, hon har helt fel uttal på flera språk. Hon säger faktiskt ingenting på vissa språk, utan hittar på. Men det är ändå såhär helt super-skitbra? ts verkar upp över öronen förälskad i tjejen. och blir på allvar sur på andra för att de inte delar samma svallande känslor för detta internet fenomen. Tjejen är skitsnygg, och som den mansgris jag är så tippar jag på att det har en stor del i förklaringen att hon är så poppis. Hon kanske slår igenom som nåt kul och stort så småningom, men än så länge är det en gäspning. | |
| hfranke | 2014-03-26 12:23 | |
![]() | Ja men det är väl lite roligt det hon gör, kan jag tycka. Hon har väl uppenbarligen ett öra för språkmelodi, men om det är särskilt lukrativt återstår väl att se. Jag hoppas det går bra för henne, men det är väl knappt nåt att bygga hela livet på. | |
| roja c panda - Ej medlem längre | 2014-03-26 14:09 | |
![]() | Jag kan köpa båda sidors argument. Det är en ljummet intressant talang hon har, men folk har så otroligt låga förväntningar på söta flickor som videobloggar (med rätta) att man måste justera bedömningen efter det. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2014-03-26 15:30 | |
![]() | jag kan göra det hon gör utan att träna mer en 5 minuter,Hon har fin röst hoppas hon drar in pengar på det.Hon ska eller är i usa,hoppas hon tjänar pengar som gräs | |
| meramera | 2014-03-26 15:52 | |
![]() | Ja, man måste kunna uppskatta att någon gör en bra sak. Det är nåt helt annat att tycka om det. Sen kunde hon vad mig anbelangar kunnat prata alla dessa språk, jag kan inget av dem utom engelska och svenska. Men visst kan någon bli lurad om man inte kan språket, det låter ju riktigt trots allt. Jante råder i stor skala här. Meramera | |
| pink ribbon - Ej medlem längre | 2014-03-26 16:15 | |
![]() | Tjejen, tjejen, tjejen (har inte sett något namn?) får ju bra reklam även i detta forum :) Jobbig dialekt, tycker jag, ja. Tycker jag om dialekter från Överkalix, Tomelilla och Grängesberg också. Förbjudet? | |