Spelrum
| Giraffen | 23 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 43 |
Mobilspel
| Pågående | 19 385 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Real-one - Ej medlem längre | 2014-05-28 23:19 | |
![]() | Som tjej tycker jag det är väldigt omanligt med nån sorts modell av handväska för män!!!..och de tror jag också de flesta män tycker! Så jag tror nog inte det finns såå många män som behöver rota efter saker i nån handväska! | |
| temperance | 2014-05-28 23:19 | |
![]() | En får väl ha vad en vill i väskan. Själv går jag aldrig ut utan brödrost. | |
| SkySpy_ | 2014-05-28 23:21 | |
![]() | Hade velat ha en brödrost anpassad efter plånboksformat. | |
| Real-one - Ej medlem längre | 2014-05-28 23:22 | |
![]() | Jag bor i den övre delen av Sverige,och här ser man då sällan och aldrig män med nån sorts handväska..Tror det isf. kan vara lite vanligare i vår huvudstad Sthlm,och kanske i någon av de andra lite större städerna i Sverige. | |
| pycke | 2014-05-28 23:24 | |
![]() | Hahaha! ..väskor som hänger på män kallar man kanske inte för "handväska". Man säger nog inte "handbagage" heller. Men väska för handen är det ändock. Ja, eller ryggsäck. | |
| Real-one - Ej medlem längre | 2014-05-28 23:25 | |
![]() | Möjligen en Atascheväska. Men de är ju mest kontorsfolk som bär omkring på nån sådan isf.. | |
| pycke | 2014-05-28 23:26 | |
![]() | Temperance: BRÖDROST? Wow, det har jag aldrig haft i min handväska. | |
| Gr3en - Ej medlem längre | 2014-05-28 23:27 | |
![]() | Sangria: jag bor i en förort, min bästa vän bor i stan. Tar hellre med mig en sak för mycket än att åka en timme fram och tillbaka för att jag glömt nåt jag behöver. | |
| -FaMo- - Ej medlem längre | 2014-05-28 23:28 | |
![]() | Men självklart, en brödrost att gå ihop med Latten i handen. Chic! | |
| Real-one - Ej medlem längre | 2014-05-28 23:30 | |
![]() | pycke: Jo..jag har vid nåt tillfälle vid besök i de större städerna sett nån enstaka snubbe bärandes omkring på nån sorts handväska med ett mer manligt stuk då.. Men de är ju lite för kletigt stuk i mitt tycke iaf. ja.. ryggsäck bär ju rätt många , både tjejer och killar. | |
| pycke | 2014-05-28 23:34 | |
![]() | Hahahaha!!! ..brödrost och latte! Och småsaker i fickorna. En intressant lösning: Jag införskaffar arbetsoverall med 27 fickor och har bara brödrost i väskan (inget annat får plats). Om möjligt, vore bra montera mugghållare på handväskan så jag får plats med latten :-) | |
| pycke | 2014-05-28 23:51 | |
![]() | Real-one: Ah! ..ja, jag skulle som sagt inte tycka det vore fel om jag såg en man med handväska. Det finns ju dem som går med kjol, vilket också är okej. Tjejer går ju med byxor och kavaj så varför inte. Det är ju bara något vi har lärt oss, att se på saker och ting som "manligt" och "kvinnligt". Och att det bara ska vara så. Och jag som trodde det var skillnad på mäns och kvinnors innehåll i sina väskor. Fast så verkar det inte vara. Snarare är det väl så att vissa av oss är bättre organiserade medan andra inte är det. Så, hur ska man hjälpa sig själv för att få den där ordningen? Hur strukturerar man innehållet i sin väska? Eller ska jag hellre fråga, hur kan jag låta bli att ta med mig allt? Den där ficklampan till exempel. Den måste bara finnas där. För en gång, mitt i vintern, satt vi fast på tåget i timmar och det var becksvart. Då var den bra att ha. Så den måste ligga kvar. Tops är också bra. Plastpåsar, paraply, något ätbart, vattenflaska, laddare, skrivblock, pennor, bok, dator, spelkort, värktabletter (om inte för mig så för någon annan), plåster, gummisnoddar.... listan kan göras lång. Men det är verkligen viktiga grejor. Jag är mer än 8 mil hemifrån varje dag. Med alla grejor i väskan känner jag mig "trygg". Skitlöjligt, men så är det. | |
| hfranke | 2014-05-29 00:01 | |
![]() | Men små påsar för grejerna? Små necessärer för småpryttlarna, liksom. | |
| SkySpy_ | 2014-05-29 00:04 | |
![]() | Skillnaden mellan kvinnor och män är väl just handväskan. för andra skillnader finns väl inte? Sminket tar plats. Kan det vara så att tjejer är mer (kan jag behöva detta) typer? Medans killar är mera (jag skiter i om jag behöver något) jag överlever. | |
| Maradona1986 | 2014-05-29 00:06 | |
![]() | Kavaj. Seriously. Så länge du inte behöver få med dig en laptop eller desktop så ska du kunna få med dig det mesta i kavajens eller kostymens alla fickor. | |
| amper sand - Ej medlem längre | 2014-05-29 00:08 | |
![]() | Precis, franke. Olika påsar/fodral i väskan. Blir jättebra ordning. | |
| SkySpy_ | 2014-05-29 00:18 | |
![]() | Amper.. Hur stor väska har du? | |
| amper sand - Ej medlem längre | 2014-05-29 00:20 | |
![]() | 45x35x15. Typ. | |
| SkySpy_ | 2014-05-29 00:24 | |
![]() | Mmm ok. försöker föra statistik nämligen. Se om det finns något samband. Väskor är något som intresserar mig. Förresten. Vilken fin ny profilbild du har. | |
| amper sand - Ej medlem längre | 2014-05-29 00:26 | |
![]() | Samband mellan? Tack. | |