Spelrum
| Giraffen | 34 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 23 |
| Inloggade | 57 |
Mobilspel
| Pågående | 19 442 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2014-06-15 16:33 | |
![]() | Der finns inget så poetiskt som hur världen är beskaffad. | |
| -FaMo- - Ej medlem längre | 2014-06-15 16:33 | |
![]() | Själv hade jag en skrikande måsjävel som cirkulerade o nästan attackerade mitt köksfönster i dag. I en timme höll den på. Den överlevde endast pga att den var snabbare än mig och att jag inte hade något vapen att attackera med. Evolutionen får gärna snabba på när det gäller den sortens djurliv (passar på och kastar in getingar när jag ändå håller på) för jag föredrar att kunna leva med öppet fönster. | |
| magnusito | 2014-06-15 17:04 | |
![]() | Hellre att evolutionen gör slut på djurhatande surkärringar som inte vet att det heter "än jag" | |
| kryddeluntan | 2014-06-15 17:09 | |
![]() | Såg en dokumentär om hur små gröna papegojor klarar sig utmärkt i London i vilt tillstånd. Från början var det några burfåglar som rymde och nu är de ca. 30.000. Så djurlivet anpassar sig hur bra som helst. | |
| -FaMo- - Ej medlem längre | 2014-06-15 17:16 | |
![]() | :) @ magnusito /mej | |
| magnusito | 2014-06-15 17:20 | |
![]() | Förlåt! Du är söt! | |
| jellyflower | 2014-06-15 17:34 | |
![]() | Magnusito, du är också väldigt söt. Jag tycker om måsar och trutar. De påminner mig om att jag bor vid havet. En gång hittade jag en skadad gråtrut och tog hem den och hade den i badkaret i en vecka. Jag matade den med sill och prinskorv. Tillslut hade den repat sig så mycket att jag kunde ta ut den i en tvättkorg och släppa ut den på stranden. Den flaxade ilsket och flög sin väg. Ja, det är förbjudet att ta hem vilda djur. Men det är inte lönt att ni polisanmäler mig nu, för detta brott skedde på 1990-talet, det är förmodligen preskriberat nu. | |
| Rhotheta | 2014-06-15 17:40 | |
![]() | Att flugor fortfarande äts av spindlar? :-) | |
| kryddeluntan | 2014-06-15 17:43 | |
![]() | Vår hund åt flugor och väninnans hund käkar getingar. Det är väl nåt fel på hundmaten idag. | |
| Blasse | 2014-06-15 18:07 | |
![]() | Hade en hund som tog flugor men tyckte inte om smaken så hon tuggade baklänges tills hon fick ut det och då glodde hon på den en stund med konstigt utryck och låg den still brukade hon fnysa till och grimasera men rörde den sig så högg hon igen! | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2014-06-15 18:22 | |
![]() | Jag oroas mer av de människor som tror sig kunna gå igenom en glasruta än att flugor, som faktiskt inte direkt kan anses ha så mycket kunskap att de förstår konceptet glasruta, flyger in i dem. | |
| Kulspets - Ej medlem längre | 2014-06-15 19:04 | |
![]() | "Att flugor fortfarande flyger in i fönsterrutor tyder på att evolutionen har stannat av. Finns det fler såna?" Fönsterrutor är snart borta. de fanns bara ett ögonblick i oceanen av tid. Flugorna är däremot troligen mycket mer långlivade. | |