Spelrum
Giraffen | 2 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 2 |
Inloggade | 4 |
Mobilspel
Pågående | 19 885 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Nora1 - Ej medlem längre | 2014-08-23 22:19 | |
![]() | Ernst tittar jag på för att jag blir så avslappnad av tempot i programmet. Det känns lite som det bara pysslas lite trots att man bygger om ett helt hus. Annars tycker jag den förra bruden i Bygglov, mia tror jag hon heter, är den som har bäst smak av alla heminredare. | |
le-lou | 2014-08-23 22:19 | |
![]() | men de blir ju så glada allihop! Och ärligt talat, nog fan blir 99 % snyggare. | |
Mindymoo | 2014-08-23 22:36 | |
![]() | Snyggt gäller inte om det är omöjligt att röra sig i. Jo, skulle jag få chansen skulle jag låta mig bli Trinnad och Susannad, man får ju kläder... men ha på sig det till vardags - nä, | |
RambleTamble - Ej medlem längre | 2014-08-23 22:47 | |
![]() | Såg en som inte alls blev glad. Som sa " no, this is NOT good". Uppfriskande. Själv vill jag inte bli stylad. Men har en sjuklig? böjelse för att kolla på folk som blir. | |
kryddeluntan | 2014-08-23 23:01 | |
![]() | Tja, det skulle vara för att få kläderna som jag skulle delta. Skärp, nä tack, alla passar inte i det. | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2014-08-24 18:05 | |
![]() | En kompis var på gör om mig,hon är kort och inte trådsmal precis,dom satt på henne ett orage täcke så hon såg ut som ett litet tält sen blev hon minst 15 år äldre,kläderna fick hon betala själv | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2014-08-24 18:09 | |
![]() | Ernst har ingen smak och ingen stil han är genuint tråkig och förutsägbar,och sinnet för proportioner är bortblåst,förra Julen lurade han mig att göra dubbelpanerad brysselkål gick inte att äta ju | |