Spelrum
Giraffen | 37 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 29 |
Inloggade | 66 |
Mobilspel
Pågående | 20 215 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
kryddeluntan | 2014-09-08 18:17 | |
![]() | Det verkar vara nån procedur. På min tid kunde vi sitta i flera timmar på ett fik, huvudsaken att nån hade en skvätt kaffe kvar, så att vi inte blev utkörda, och kaffebrödet var alltid "gårdagens", fattiga som vi var. Det var verkligen slow coffee. | |
Darknezz10 | 2015-02-09 10:35 | |
![]() | Hipster är gammalt nu. Kan inte bratsen komma tillbaka? Saknar dom. | |
TotteBakar | 2015-02-10 07:14 | |
![]() | Jag tror inte hälsomedvetenheten går tillbaka. Det är ungefär som att gå tillbaka till de där reklamfilmerna för cigaretter från 60-talet. Okej, lite överdrivet men... att leta " kunskap" på Socialstyrelsens hemsida då...Sen tänker jag att manliga skägg-hipsters är lite för coola för eco...? trodde de var aristokrater, teknokrater, feminister fast under ytan är de motsatsen för att det blir färre tillfällen för dem att synas ( Då tänker jag främst på reklambranschen där hipsters uppträder frekvent).. En del har tajta lite punkiga jeans, lyssnar på lite unik inderock ( okej, dessa kan kanske handla eco) men mest är det folk som måste ha en lägenhet innanför tullarna och ingen annan mobil än senaste iphonen samtidigt som de ändå är jätteoriginella och unika tänkare...Kanske jag bara inte tål en kille jag känner..eller kände tidigare.. Själv är jag defenitivt i unika smoothieträsket med resten av instagrammarna och jag tror inte hälsogrejen går över..kommer sprida sig som pesten :) | |
Hullabalo0 | 2015-02-10 09:36 | |
![]() | Här har vi nya "hipstern" en.wikipedia.org/wik...i/ Normcore | |
Henrux | 2015-02-10 17:39 | |
![]() | Kokkaffe är nästa grej på kaffefronten och gärna kokat över öppen eld med björkklabbar. Kom ihåg var ni hörde det först :-). | |
faryngal | 2015-02-10 19:08 | |
![]() | Det roliga är att jag tror dig. | |
Skötsam Pojk | 2015-02-10 21:00 | |
![]() | Jag tror att Svenne Banan är nästa trend. Hasa i träningsbrallor och tofflor till pressbyrån och spela på travet, husvagnssemester, kläder från Ullared, plånbok i bakfickan, uttryck som "det knallar och går" och "jämna plågor" är statusmarkörer. Inga fisdrinkar med 14 ingredienser utan päronsoda och sprit. Lägga en brakare är ett kul skämt som alltid går hem. För första gången i historien är bonnläpparna trendsättare. | |
TotteBakar | 2015-02-10 21:56 | |
![]() | Norm-core och being basic..Vilka bra ord. Jag gillar den här BHow To Tell if You're a Basic Bitch: youtu.be/PaghIdSJKvQ | |