Spelrum
Giraffen | 0 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 0 |
Inloggade | 0 |
Mobilspel
Pågående | 19 874 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
KJA82 | 2014-10-27 12:22 | |
![]() | Jag älskar att pyssla och göra saker till barnen. Nyligen gjorde jag en lampa till min dotter. Man har en rislampa som bas och så gör man blommor av servetter och limmar fast dem med limpistol. Blev 85 servettblommor till en lampa = en massa, massa timmar. | |
skrutta00 | 2014-10-28 03:19 | |
![]() | Idag har jag gjord 2 nya målningar ...jag målar va jag kallar styrkekvinnor:)) | |
punatulkku | 2014-10-30 18:30 | |
![]() | Skrutta00 Sett Återbruka mera på Fejjan? ;) Om du vill ha inspiration, tycker varenda människa pysslar som aldrig förr. | |
punatulkku | 2014-10-30 18:31 | |
![]() | KJA82 En sån ska jag oxå göra! När jag hittat mitt tålamod ;) | |
skrutta00 | 2014-10-31 01:24 | |
![]() | Tack punatulkku...alltid roligt med nya ideer:)) | |
Pratap | 2014-11-25 15:56 | |
![]() | Är nog rätt kreativ. Målar olja och akryl, tecknar , spelar gitarr, piano och afrikanska trummor. | |
obitje | 2014-11-25 18:00 | |
![]() | Jag skriver och spelar musik under aliaset cikador. Lägger upp låtar på Soundcloud. Electronica med svenska texter. Inspireras av många olika genre, men försöker göra någonting tillgängligt. Den låt jag fått mest gensvar på är: soundcloud.com/cikador/v- ngen (Finns även på Spotify). Nu var det några månader sen jag gjorde ny musik. Det där med kreativitet går i vågor för mig och är i regel svårare att uppbåda när självförtroendet sviktar. Jag har funnit det lättare att komma mig för när jag inte umgås så intensivt i kretsar där prestige och sånt präglar jargongen. Skriver en blogg också: sjalvbevarelsedrifte...dp ress.com Där skriver jag av mig utan samma självcensur (även om mina låttexter är personliga) och det är väl inte kreativiteten som kommer till användning lika mycket som det är terapeutiskt reflekterande som står på tapeten. Det ena utesluter förvisso inte det andra. Tänker att i många kreativa uttryck spelar bekräftelse en betydelsefull roll. Att speglas i andras kreativitet och vice versa för att bibehålla lusten och hitta nya vägar. Blir alltid väldigt glad när någon tar sig tid och tar del av det som händer i mig. Men periodvis är det lätt att slukas upp av det egna. Tycker om att ta del av visuella uttryck, men sysslar inte så mycket med det själv. | |
Henrux | 2014-11-25 22:45 | |
![]() | Ser mig nog som rätt kreativ. Tecknar kroki, fnular på egna lösningar på allt inom hem å fritid, experimenterar i köket, har pluggat måleri & skulptur en gång i tiden, snickrar ( hellre än bra! 100% ögonmått=snett & vint :-)) Skulle vilja skulptera/bygga nått maffigt av saker man hittar i ute i naturen alá Lars Vilks "Nimis" tex. | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2014-11-28 13:33 | |
![]() | Just nu är jag kreativ som 17, går upp 06,00 sen är jag kreativ. Till jag stupar fram åt 24:00 .målar tapetserar,talar med människor sjunger är med i bönegrupp delar ut mat till behövande kokar soppa och samtalar går en kurs,och kör runt folk till kyrkan.tar hand om barn just nu är det barm | |
bolo | 2014-11-28 17:22 | |
![]() | jo tack | |
IVIVIVI - Ej medlem längre | 2014-11-28 18:19 | |
![]() | :) | |
kiwiskal | 2014-11-28 19:09 | |
![]() | Använder vad andra anser vara skräp och gör nya saker av det. Kommer väl mest ur att jag inte kan gå och typ köpa massa förvaringslådor på Åhlens utan tar skokartonger och klär in i papper. Lagar saker istället för att kasta (om möjligt) eller gör om till andra saker. Tycker slit och släng-samhället är rätt hjärndött så jag anser mig vara kreativ ^^ | |
kiwiskal | 2014-11-28 19:12 | |
![]() | Roligare också att ha lite mer unika saker | |
6972mona - Ej medlem längre | 2015-12-14 09:06 | |
![]() | Virka och sticka,( tröjor och strumpor) | |