Spelrum
| Giraffen | 5 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 19 879 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| AlliC73 | 2006-12-22 20:42 | |
![]() | Köpte ett Sauna Belt,det hette att man skulle gå ner i vikt genom att man formligen brände bort fettet. Kan inte påstå att det fungerade på fettet (föga överaskande) men det fungerar väldigt bra på onda ryggar och trötta muskler... | |
| Slemet | 2006-12-23 02:22 | |
![]() | De sa väl ändå inte att det brände bort fettet, däremot att man skulle svetta man bort fettet... Bullshit säger jag. | |
| levakdörB | 2006-12-23 20:37 | |
![]() | Svett=vatten Vattenbrist inte bra, jag gissar att man dricker för man är törstig.. TVshop tittar bara på det för att se hur de försöker luras..... | |
| Moby Dick | 2006-12-23 20:46 | |
![]() | Jag har å andra sidan uppfunnit en grej som jag tror skulle passa fint på TV-shop! Nämligen - tadaaaa! - MUSKELNÄTET! :D Ni vet principen för kassler? Ett nät av trådar skär liksom in i köttet och bildar rutor. Om man nu istället gjorde ett nät i kroppsformat, med trådar som går kors och tvärs där liksom musklerna skulle synas om du var en bodybuilder...? Så trä in ditt fläsk i MUSKELNÄTET och vips! Så har du värsta tvättbrädemagen! ;) Endast 299:- plus porto, sänds i ett avsändarneutralt kuvert.. Vad tror ni? :D | |
| snorklan | 2006-12-23 20:50 | |
![]() | Hmm.. tror att det redan är uppfunnet.. fick ett mail häromdagen från en kompis med ett "julkort" som visade en mans mer privata delar klätt i kasslernät.. blev lite kräksjuk nu bara jag tänker på det =) | |
| Moby Dick | 2006-12-23 20:55 | |
![]() | :-o Nej nej! Jag pratar biceps och triceps och tvättbrädemage! :) | |
| Labyrint | 2006-12-23 21:05 | |
![]() | Glöm inte att visa hur lätt det får plats under sängen när man inte använder det. | |
| Moby Dick | 2006-12-23 21:09 | |
![]() | och att ta med sig på resor! :) | |
| snorklan | 2006-12-23 21:13 | |
![]() | Men varför vill du ha en smårutig mage? =) | |
| Moby Dick | 2006-12-23 21:18 | |
![]() | smårutig...? Jag menar att trådarna ska gå där musklerna skulle synts om man var vältränad, inte att man skulle ikläda sig ett kasslernät...? Uttrycker jag mej otydligt...? :) och varför - för att jag vill se vältränad ut istället för ... ja, typ... lunsig.... :) | |
| snorklan | 2006-12-23 21:33 | |
![]() | Haha.. f'låt.. det är jag som är lite trög =) | |
| Sawawa | 2006-12-23 22:41 | |
![]() | Men det finns väl typ? Den häringa Slim'n lift historien? Eller det kanske inte har något med muskler att göra? :P | |
| myran_64 - Ej medlem längre | 2006-12-24 00:33 | |
![]() | Moby Dick: kan du skicka två till mig? Jag tror det skulle passa mig och särbon utmärkt.. =) | |
| OneW | 2007-11-01 10:41 | |
![]() | Jag har köpt en Orbitrek från Tvins! Ser superlätt ut på TV men jag lovar, är tyngre än man kan tro. Bra maskin för mig som hatar att gå ut och gå. | |
| Kirkelina | 2007-11-01 12:04 | |
![]() | Vi har också köpt en Orbitrek från Tvins som faktiskt är riktigt bra och man kan ju ställa in den så den passar. Jag vill helst köra med minimalt motstånd och hålla på ett tag, medan min man kör med tyngre motstånd och är helt slut efteråt. Har även en "typ" Magic Bullet, fast har köpt min från Ellos till ett mycket bättre pris. Den är superbra till att göra jättegoda proteindrinkar med. Jag blandar mjölk, proteinpulver och frysta bär och mixar. Mums! | |
| veggie_d | 2007-11-01 12:35 | |
![]() | Hihi. Den där göteborgaren som Monk nämnde kommer jag ihåg. Han stod på ett köpcentrum utanför Helsingborg och demonstrerade till synes outtröttligt sina superdammsugarmunstycken och übereffektiva moppar, dag ut och dag in (misstänker jag, eftersom han var där varenda gång vi var det). Detta var när jag var liten, typ i femtonårsåldern eller nåt, så det är ju ett bra tag sedan. Jag trodde knappt mina ögon när jag mycket senare för första gången fick se honom på tv-shop, görande exakt samma reklam då som många år tidigare på det där köpcentrumet. Jag minns att morsan köpte moppen och var väldigt nöjd med den, och det är också det närmaste jag har kommit en tv-shopprodukt. | |
| klark-cent - Ej medlem längre | 2007-11-01 13:27 | |
![]() | En Orbitrek har ja köpt, bra för folk som har problem med knäna då den inte ger ngn hård belastning på lederna. (low impact) | |
| Kia | 2007-11-01 14:14 | |
![]() | Har köpt en Orbitrek från tvins .Tycker den är skit bra för en som som mig,har ont i höfterna o benen så det är perfekt att försöka tränä in lite styrka i musklerna med | |
| Dille - Ej medlem längre | 2007-11-01 14:24 | |
![]() | Men vem kommer på alla konstiga namn på prylarna har jag funderat på!? Själv har jag aldrig handlat nått på TV shop men min kära köpta en grunka som man skulle sätta mellan knäna och pressa ihop för att få snyggare lår, den användes nån enstaka gång och är idag på TVshop museum (tippen) | |
| emmylicious | 2008-06-23 22:09 | |
![]() | Funderat lite på Orbitreken.. Är det bra kvalitet? Är den från Tvins eller TV-shop bäst? | |