Spelrum
| Giraffen | 30 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 48 |
Mobilspel
| Pågående | 19 527 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| wordfreak | 2007-01-25 23:08 | |
![]() | Hehe, visst är det coolt Vigdir! : ) Jag brukar vara på ett läger för funktionshindrade på somrarna, där David ibland har varit. Då har han försökt lära mig simma, dock utan större resultat : ( | |
| mamman - Ej medlem längre | 2007-01-25 23:28 | |
![]() | Kan bara berätta att jag träffat hela gamla svenska skidlandslaget med Mogres och grabbarna! Sålde godis till dom! | |
| snubblan | 2007-01-25 23:29 | |
![]() | jag stod bakom Tomas Ledin på arlanda på väg tillBrasilien o satt lite bakom honom o hans familj o vänner i flygplanet dom åkte turistklass de tyckte jag va bra ..har alltid gillat honom o det vart ju inte sämre nu. | |
| TomasLeonard | 2007-01-25 23:35 | |
![]() | David Lega?? Vi gick i samma skola...han är väl ingen kändis, mer en mediamaskot... | |
| dhessner | 2007-01-25 23:43 | |
![]() | Åkt med samma flyg som Evert Ljusberg. Kramat om Björn Afzelius plus fått autograf. Pratat med Dave Edmunds plus fått autograf på förlovningsdag.. :) | |
| pilutta-dej | 2007-01-25 23:49 | |
![]() | David Lega är bäst. Läs hans bok! Annars har jag åkt skidor med Ingemar Stenmark och skridskor med Börje Salming. Nåja med och med, de var väl inte medvetna om att de hade den stora äran att befinna sig i samma pist /på samma skridskobana som jag. Dessutom har min son köpt en AIK-mössa och jag en resväska som det står Toronto på av Börje Salming, och vi mötte Ingemar Stenmark joggande i skogen när vi var ute och gick. Icke att förglömma har jag stått i samma toalettkö som Mikael Wiehe. | |
| wordfreak | 2007-01-26 00:21 | |
![]() | Till TomasLeonard: Inom handikappidrotten var Lega en av de absolut största och han är mycket beundransvärd för oss funktionshindrade! han är desutom författare och en mycket eftertraktad föreläsare, så kom inte å säg att han inte är en kändis! | |
| TomasLeonard | 2007-01-26 00:35 | |
![]() | Den som inte kan klandras e en maskot. | |
| TomasLeonard | 2007-01-26 00:39 | |
![]() | ...eller en gud, välj själva. | |
| TrollUnge | 2007-01-26 00:41 | |
![]() | adam alsing höll upp dörren åt mig på donkan i v-ås, träffat tjejen i telia-reklamen & den krulltottiga tjejen i äntligen hemma :P | |
| upptaget anv | 2007-01-26 00:42 | |
![]() | Jag har varit på bio med George Clooney | |
| wordfreak | 2007-01-26 00:48 | |
![]() | det där lät intressant "upptagen anv"! det får du allt förklara närmre! : ) | |
| China Doll | 2007-01-26 01:07 | |
![]() | Jag klappade en hund idag som såg precis ut som Lassie! | |
| upptaget anv | 2007-01-26 01:19 | |
![]() | ja, han var inte min biodejt, men vi var på samma visning... | |
| Vanvård - Ej medlem längre | 2007-01-26 07:04 | |
![]() | Jag har druckit öl med svenska mästaren i olovlig körning och gjort mål på Ronnie Hellström. | |
| Johanna73 - Ej medlem längre | 2007-01-26 07:08 | |
![]() | jag har skakat hand med Drottningen (hemma hos en gammal klasskompis) varit hemma hos Siw Malmkvist, bott granne m "Malin på Saltkråkan" träffat henne typ 100 ggr :-) jag lekte med hennes barn då vi var små. Sen är det några till men man vill ju inte avslöja föör mycket :) | |
| Mimsan1986 | 2007-01-26 07:10 | |
![]() | Jag kom på lite fler...har faktiskt vart på krogen med han som spelade max i svensson svensson och håkan i sune. Vi var i samma sällskap. Sen har jag även vart på krogen med han som spelade sickan i lilla jönssonligan. När jag var liten träffade jag Mark Levinggod och Jonas Gardell på SVT med mamma. Jonas försökte få mig att sprida ut att Mark slog honom. Har en kompis som hånglat upp Björn Ulvaeus dotter på en strand i skärgården. | |
| Huzan | 2007-01-26 08:38 | |
![]() | hånglat me den äldsta värstingsonen i tre kronor (serien), fikade på samma fik som alexander skarsgård i förrgår, festat me stellan skarsgård, varit kompis me lena olin, kramades me tomas bodström på priden...... | |
| veggie_d | 2007-01-26 08:47 | |
![]() | Har träffat Phil Laak, aka the Unabomber (i pokervärlden) på en bergstopp i Venezuela. Då var han en av de 50 bästa i världen på backgammon, men hade ännu inte försökt sig på poker. Han blev visst rätt bra på det med. Sen har jag druckit vin och rökt sånt som man inte får röka här hemma ihop med Blixa Bargeld och de andra i Neubauten (Blixa var tidigare också gitarrist i Nick Caves Bad Seeds). Jag har bott granne med Peter Ijeh, Thomas Olsson, Louay Chanko och Matias Concha (den sistnämnda hade en flickvän som var lika snygg som hunden var ful). Just nu bor jag granne med Edward Ofere. Han är väldigt tyst. Och för någon vecka sedan var mitt ex (ja inte jag, men frågan gällde ju "du eller någon du känner") på en restaurang på en liten ö i Kenya, när en liten brittisk kille kom fram och frågade om han fick sitta bredvid henne i baren. Han presenterade sig som Giacomo, berättade att han nyss fyllt 12, och att hans föräldrar hyrt ett hotell i London åt honom där han hade sin fest. Medan mitt ex funderade på om killen var mytoman eller hade snorigt täta föräldrar kom pappan kutande och undrade om ungen störde henne; det var Gordon Sumner, aka Sting. Han är tydligen väldigt snygg fortfarande. | |
| KillerCow | 2007-01-26 09:13 | |
![]() | I mina första två år av jordelivet kunde jag regelbundet finna mig i knäet på Harry Belafonte. Sedan gick jag i tonåren vilse med en kompis i sökandet efter en toa på en lagom liten konsertspelning i Hamburgs Hamn o toan hittade vi inte då, men däremot Pet Shop Boys. Som ung vuxen följde jag en turist till Grand Hotel då han hade gått lite vilse i Stockholm o stackaren ville ju bjuda mig på en konsert som tack, VIP t.o.m. Men jag vågade inte att lita på honom som främmande som han var för mig o trots att han bad mig att komma in på hotellets reception o veriferiera sig. Jag avböjde snällt o önskade honom lycka till på konserten .. Det var en Bryan Adams konsert o ni få gissa vem det var jag visade tillbaka till hotellet - o avböjde en VIPinträde till konserten ;P Har stött på Ulf Lundell några gånger också o tycker han är en person jag inte vill ta i ens med handskar (musiken är något helt annat, men som privatperson? Nej tack!) Har suttit på t-banan mittemot Christer Petterson (vilket jag bara vet genom mina vänners påpekanden som satt i båset brevid) o råkat nästan dunka en IKEavagn i Lena Ps hälar då hon helt plötsligen stannade till framför mig på väg till kassorna. | |