Spelrum
Giraffen7
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
0
Inloggade7
Mobilspel
Pågående18 190

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Cartoon2007-05-21 11:06
Antal inlägg: 45

En god vän berättade för sin fru att han kört in sin splitternya BMW i garaget för att tina av den. Detta hörde hörde den nioåriga sonen som efter en stund kommer in och berättar för sin far att han nu hjälpt till att ta bort isen.

-Vad snällt dig, hur gjorde du då?
-Tog en skruvmejsel.

mamman - Ej medlem längre2007-05-21 11:23
Antal inlägg: 6379

Och då vart pappan jätteglaaaad!!! eller?

Cartoon2007-05-21 11:42
Antal inlägg: 45

... inte mycket... men billackeringsfirman blev det säkert!

Dille - Ej medlem längre2007-05-21 13:26
Antal inlägg: 218

Hänt i lokala mataffären.
Min dotter 5 år och jag hamnar bakom en man och kvinna som mer än lovligt doftade (stank) ladugård då hon utan en sekunds tvekan utbrister " gud va det luktar gödsel här". Gissa om det hördes småfnitter runt om blande de andra kunderna.

IMO 1punkt2 - Ej medlem längre2007-05-21 14:14
Antal inlägg: 1033

Hehe! En annan "matbutiksincendent"

Plats: Den knökfulla lilla närbutiken en midsommarafton. Nyanställd långhårig ung manlig sommarvikarie i kassan. Grannens femåring i värsta prinsessåldern tillsammans med sin far några platser före mig i kön.

Femåringen: Är du en flicka?
Sommarvikarie: NÄE!!! (Med eftertryck!!!)
Femåringen: MEN VARFÖR HAR DU HÄSTSVANS DÅ???
Sommarvikarie: tyst...
Femåringen: MEN, varför har du hästsvans då?
Sommarvikarie: tyst...
Fenåringen: Men du har ju hål i ÖRONEN också...

EvilMal2007-05-21 18:32
Antal inlägg: 71

Sonen, 4,5 år, var med mig hos en bekant som har en gård. På gården springer det påfåglar fritt och Ville pekar förskräckt på en och säger "Kolla en kalv"..

Haha, jag som försöker tvinga i honom naturkunskaper! Han brås nog mer på sin far som inte kan skilja en duva från en fasan (sanning)!!

pilutta-dej2007-05-21 21:25
Antal inlägg: 1689

När mitt nu nyfödda barnbarn ännu låg i mammas mage kom de blivande föräldrarna och hälsade på i förskolan där jag arbetar. En 3½-årig flicka kröp upp i knät på den blivande modern och undrade intresserat om hon hade en bebis i magen. När hon fick veta att det var så frågade hon om hon fick se. Den blivande mammam svarade då att det inte gick, bebisen låg inne i magen och syntes inte. Flickan gav sig inte utan bad igen att få se.

- Det är som när du har ätit en smörgås, då ligger ju den i magen och man kan inte se den.

- HAR DU SVALT DIN BEBIS???

Zizzi2007-05-22 02:08
Antal inlägg: 866

När min älsta dotter var yngre så hade hon en kväll med sig några killkompisar hem. Hennes lillasyster tittar in i rummet och frågar vad de heter. En av dem svarar Morgan, varpå lillasyster snabbt sa "Jaha, stort M, litet organ" ;-).

Visar sida: 1 2
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?