Spelrum
Giraffen25
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
18
Inloggade43
Mobilspel
Pågående18 163

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Gunilla N - Ej medlem längre2007-05-04 17:20
Antal inlägg: 9562

*bara tycker...

Knevert - Ej medlem längre2007-05-04 19:07
Antal inlägg: 805

Jag är en liten "godbit"

Lilla T2007-05-04 20:38
Antal inlägg: 64

tjohooo....en knevergodbit...*mums*...( tror jag)

AlliC732007-05-04 20:58
Antal inlägg: 121

Blev en lakritsoman och det stämmer bra.
Det mesta stämde förutom att jag är lillasyster....
Häftigt test.

myran_64 - Ej medlem längre2007-05-04 21:51
Antal inlägg: 3157

Segofyser är utpräglat envisa och ibland på gränsen till överdrivet noggranna. De har starka åsikter om det mesta och tvekar inte att säga dem häftigt. Ibland kan sega typer uppfattas som egoistiska, men de är i själva verket mycket omtänksamma och demokratiska. Segofyser brinner för det fria valet å sitt eget lika mycket som andras. De är därför mycket tydliga med vad de vill ha, men minst lika måna om att andra också får sitt. Av någon anledning är det ganska många småsyskon som är Segofyser.

Vikage2007-05-05 00:31
Antal inlägg: 579

Segofyser är utpräglat envisa och ibland på gränsen till överdrivet noggranna. De har starka åsikter om det mesta och tvekar inte att säga dem högt. Ibland kan sega typer uppfattas som egoistiska, men de är i själva verket mycket omtänksamma och demokratiska. Segofyser brinner för det fria valet – sitt eget lika mycket som andras. De är därför mycket tydliga med vad de vill ha, men minst lika måna om att andra också får sitt. Av någon anledning är det ganska många småsyskon som är Segofyse

Dåligt test mitt resultat beskriver min raka motsats, jag har sällan starka åsikter om saker oftast väldigt svaga och byter uppfattning hela tiden, jag är inte det minsta noggrann och jag är ingen småsyskon utan äldst i syskonskaran

dinodog2007-05-05 09:42
Antal inlägg: 4973

Jag blev en kolanom stämmer bra, föredrar kola.

Miss_jk2007-05-05 10:03
Antal inlägg: 8941

"Chokladokrat är riktiga finsmakare och kännare av det goda här i livet. Och det berättar de gärna för alla omkring. Chokladokrater vill inte på några villkor uppfattas som vanliga i sin smak. De har örnkoll på vad som är bäst, rätt och finast – oavsett om det handlar om inredning eller matlagning. Därför kan chokladokrater ibland uppfattas som lite snobbiga förstå-sig-påare. Men chokladokrater älskar också att dela med sig av allt som de tycker om och kan vara en fantastisk källa till nya upplevelser och kunskaper. Chokladokrater är mycket sociala och måna om sina vänner. De bjuder ofta på fest och tycker om att överraska med presenter."

Instrument: Fiol
Djur: Struts
Fritidspersonlighet: Såg
Grönsak: Gurka
Huvudpersonlighet: Keps med propeller
Yrkespersonlighet: Kassaapparat

butterkaka2007-05-05 12:03
Antal inlägg: 4185

Chokladokrat

instrument: fiol
djur: snigel
grönsak : chili
fritidspersonlighet: clown
huvudpersonlighet: en stormhatt
yrkespersonlighet: hammare

vet inte riktigt hur jag ska tolka detta xD

Maybach2007-05-05 12:24
Antal inlägg: 2664

Jag är en 1,9 % som gjort testet som är en Kolanom. - Person som gillar kola, knäck och fudge i huvudsak. Själv har jag nog sagt Chokladpelle men..

sarlina2007-05-05 12:30
Antal inlägg: 1035

Reklamtest som förutsätter att man gillar sötsaker - jönseri från någon obskyr idiotfirma. Kasta karamellkungen i stora grytan med smält socker!!!

Miss_jk2007-05-05 13:18
Antal inlägg: 8941

Eeh, va?

Amandarin2007-05-07 01:13
Antal inlägg: 173

Jag blev bara sur. Surolog till och med. Stämmer inte alls på mig. Surt är gott och kanske blir jag lätt arg. Men jag gillar att ta det lugnt, är till och med lat. Nåväl.

Visar sida: 1 2
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?