Spelrum
| Giraffen | 30 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 26 |
| Inloggade | 56 |
Mobilspel
| Pågående | 18 879 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| sakoline | 2007-07-12 22:09 | |
![]() | :D | |
| brava | 2007-07-12 23:24 | |
![]() | Jag skulle spraya lite rostskyddsfärg på bilen, i hjulhus och så. Det slutade med att färgburken tog slut och bilen hade fått Zebramönster. Lite kletigt Zebramönster. | |
| MonsterFrank | 2007-07-13 02:44 | |
![]() | Skulle bara chatta lite i chatten här på betapet innan skolan började, slutade med att vi bytte mobilnummer och resten får ni gissa själva ;) | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2007-07-13 02:47 | |
![]() | Jag brukar handla på impuls hela tiden, eftersom jag inte orkar tänka så mycket på vad jag gör. Dessutom skulle det bli ganska tråkiga saker om jag tänkte, eftersom jag är en ganska tråkig person. Men genom att dels handla på impuls (och ibland mot min vilja), och dels singla slant eller använda slumpen för att fatta beslut åt mig, lyckas jag ändå simulera ett lyckligt liv. :P | |
| krill_master - Ej medlem längre | 2007-07-13 08:25 | |
![]() | impuls handlingar är underskattade, de höjjer humorn och ger mycket erfarenhet tex... fan, fattar inte de e sant. thailand om två dar och i förrgår undrade ja va som händer i sommar? och hon sa JA, skitglad är man. | |
| IckeSacka - Ej medlem längre | 2007-07-13 20:33 | |
![]() | Får man fråga hur gammalt hennes barn är? | |
| IckeSacka - Ej medlem längre | 2007-07-25 23:36 | |
![]() | Nu vill jag veta 1) Hur var det i Thailand? 2) Hur gammal var barnet och hur mycket hade ni träffats innan resan? | |
| ReHoChPe - Ej medlem längre | 2007-07-25 23:42 | |
![]() | Han svarar nog inte på ett bra tag Icke, har fullt upp med att avla halvsyskon. | |
| ReHoChPe - Ej medlem längre | 2007-07-26 08:50 | |
![]() | Eller är inte resan till Thailland slut,,,kanske skulle vara där en 2 veckor iaf. | |
| IckeSacka - Ej medlem längre | 2007-07-27 22:56 | |
![]() | Med risk för att låta negativ, så undrar jag lite över det där att åka till Thailand med någon man träffade för bara två veckor sedan. Om en tjej kom fram till mig och två veckor senare sa att hon skulle bjuda mig och mitt barn till Thailand skulle jag säga nej tack. Och utan att givetvis veta skulle jag nog vara ännu mer skeptisk om jag vore en ensamstående mamma (eller över huvud taget en tjej) och en man gav mig det erbjudandet. Jag vet inte hur gammalt hennes barn är, men jag tycker nog att om man tar ett barn med sig på en sådan semester ska inte bara man själv utan även barnet känna resesällskapet. Tänk om inte de alls kommer överens, och är man dessutom bjuden är ju risken stor att man hamnar i ett "underläge". Att man känner att man åtminstone måste vara trevlig under resan eftersom man ju trots allt blivit bjuden på den. Därför är jag nyfiken! | |
| ReHoChPe - Ej medlem längre | 2007-07-27 23:00 | |
![]() | Mm, vill också veta av samma anledning som Icke. | |
| EssQ - Ej medlem längre | 2007-07-28 14:22 | |
![]() | kolla när han va inne senast då...har han inte vart inne på ett tag så e han nog kvar i Thailand...med eller utan sällskap *s* | |
| Vackerplanka - Ej medlem längre | 2007-07-28 14:57 | |
![]() | han rörde nog ihop det bara | |
| krill_master - Ej medlem längre | 2007-08-03 07:00 | |
![]() | tjo, hej på er alla. jo. thailand var grymt. inte en minut som var fel eller man ville ha ogjord. hennes son är 6 men hon var ansvarig/klok nog att i ett så tidigt skede inte ta med honom. hon ville inte han skulle vänja sig vid mig om det inte skulle funka. och jo, det verkar funka mellan oss. hon är väldigt försiktig och påstår vi bara är kompisar.... visst. - jag sade att det kan du ju tro!! jag sade henne att senast slutet på september när resan och "vi" smält in inser du att du saknar mig och vill mer, senast helgen efter har jag fått dig att släppa alla spärrar och komma med kroppen i brygga bakåt och max tre vecor efter det älskar du mig såpass att du måste säga det. hon skrattade åt de orden och kände sig generad och tveksam. med facit i hand skyndades min spådda process på och det enda hon inte sagt än är de sista orden. men de kommer :) vi pratar varje dag och ses minst varannan sen vi kom hem. och jo, impulser är ju underbara. | |
| krill_master - Ej medlem längre | 2007-08-03 07:06 | |
![]() | det visade sig hon var slug med :) hon kände nån som kände nån som kände mig väl. och hon hade allt gjort efterforskningar om mig i hemlighet innan hon fattade beslut. | |
| Isbrant | 2007-08-03 09:50 | |
![]() | Hehe. Jag har en liknande historia.. Chattade lite här på betapet för några månader sedan.. Redan efter tre spel så kände jag något speciellt för den här donnan. Erkänner att jag "googlade" henne och insåg att hon hade man och 4 barn. Typiskt. Men vi fortsatte spela oftare och oftare... För tre veckor sedan träffades vi för första gången (frånsett att vi varit på samma fest en gång för 2 år sedan) I eftermiddag ska vi åka till IKEA och köpa 3 sängar och en massa andra möbler.. Det känns underbart att vara kär.. | |
| Miss_jk | 2007-08-03 09:53 | |
![]() | Hmmm, har hon fortfarande man..? | |
| eviltass | 2007-08-03 10:58 | |
![]() | 40-årskris? Fast jag lever väldigt mycket för impulsivitet och att följa sin intuition, så jag bara säger you go boy! ;) | |
| femtio - Ej medlem längre | 2007-08-03 14:52 | |
![]() | Två personer följer sina impulser och vänder upp och ner på tillvaron för (minst) fem andra... Om det inte är så att du skojar lite med oss så kan jag nog inte tycka att det är OK, inte efter tre veckor | |
| Isbrant | 2007-08-07 15:48 | |
![]() | Hmm, jo, jag kan förstå reaktionen.. Jag hade nog reagerat liknande. Hon och mannen ska skiljas, allt har hela tiden skett med öppna kort åt alla håll... Visst, tre veckor ÄR kort tid. Av princip så tycker jag också att det är fel att träffa någon som är gift med 4 barn. Jag skulle aldrig vara den drivande i en sån situation men när jag märker att Hon är beredd att lämna ett förhållande och hoppa så blir jag bara glad. Vi kanske avvaktar ytterligare någon månad då för sakens skull innan jag "offentligt" tackar betapet för denna underbara vändning av mitt/våra liv :) | |