Spelrum
Giraffen47
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
2
Grisen
Böjningslistan
28
Inloggade77
Mobilspel
Pågående19 177

Forumkategorier

Användare Inlägg  
myran_64 - Ej medlem längre2007-08-19 11:11
Antal inlägg: 3157

efter den listan kan man ju undra vad som behövs för att göra Mick E på bra humör.. =)
I övrigt håller jag med Mick E om golfen, det är ingen sport, det är ett sällskapsspel

pilutta-dej2007-08-19 14:58
Antal inlägg: 1689

Och hur är det med miljöaspekten när det gäller golf? Monokulturer som sagt var. Fast öppna landskap blir det ju åtminstone.

Kristina666 - Ej medlem längre2007-08-19 16:10
Antal inlägg: 6

Griniga gammla kärringar som tappat stilen, och bara gnäller om rabatten på ica .Och kan chafsa en halvtimme .
En del även gammla blir helt hemska faktiskt .
USCH!!!!!

Tommy 19792007-08-19 20:38
Antal inlägg: 1191

Jag sitter i kassan på ICA, och jag hatar verkligen när ungjävlarna vrider i gallret längs kassans sidor så det gnisslar. Låter förjävligt.

snorklan2007-08-20 14:57
Antal inlägg: 1686

Jag avskyr: svettiga sunkiga människor som försöker tränga in en i deras armhålor när man åker tunnelbana, folk som vägrar kliva ur vägen när man ska av/på tunnelbanan, att staten snor så mycket av min surt förvärvade lön, att jag fick alldeles för mycket regn på min semester, att jag är så jäkla dålig på att spara pengar, att min pappa är sjuk och vägrar gå till läkaren, att jag återigen måste vakna till väckarklockans tortyr var morgon, att det är så jäkla långt till nästa semester.. osv osv osv =)

Miss_jk2007-08-21 08:14
Antal inlägg: 8941

Jag blir galen på folk som inte vet när man ska använda "de" respektive "dem" men ändå envisas med att göra det.

kermis2007-08-21 13:35
Antal inlägg: 1323

Jag blir gnällig när folk gnäller över försiktiga bilförare. Förmodligen eftersom jag både varit med om olyckor och precis tagit körkort och därför kör oerhört försiktigt. Alla kan inte vara lika jävla dödssäkra bakom ratten som ni som gnäller! Och jag hoppas att alla idioter som ska visa att de minsann kan stampa på gasen och kör om mig så att de nätt och jämt hinner in i sin egen fil innan möte kör av vägen!

Ouppfostrade ungar och för den delen alla ungar, när de gnäller. Gnäll är jobbigt nog att lyssna på när vuxna gör det, men när de där pipiga rösterna börjar göra sig hörda... URGH!!!

Översättare för TV (tack ylleboll för påminnelsen..). Nu händer det mer sällan. Det var en ren plåga att titta på svenska program i Finland. "han har satt sin sista potatis" översattes ordagrant och blev alltså nåt om potatisodling... Efter det skrev jag upp allt skit i alla avsnitt och skickade in klagomålen. Det hjälpte mitt humör, även om jag förmodar att de var korkade nog att inte fatta att jag hade rätt och att jag var en vettig människa de borde lyssnat på när jag bad dem sparka vem det än var som översatte, och anställa någon som mig!

Alla som vill ge mig "goda" råd när det gäller bantning. För i helvete. Jag är inte fet för att jag inte vet VAD man ska äta. Kunskapsmässigt ligger de flesta "rådgivare" i lä jämfört med mig. Jag är fet för att jag inte har minsta uns disciplin.

Återkommer eventuellt när jag lugnat ner mig. Varför skulle jag börja tänka på all idioti för?! :)

IMO 1punkt2 - Ej medlem längre2007-08-21 13:46
Antal inlägg: 1033

kermis: problemet med bilförare beror på att män och kvinnor har helt olika sätt att se på trafiken.

En man tänker för det mesta: hinner jag köra? Medan en kvinna funderar: hinner jag bromsa?

*ser fram emot att få lite kommentarer kring detta könskategoriska och fördomsfulla inlägg, hehe*

Morristown - Ej medlem längre2007-08-21 14:23
Antal inlägg: 7710

Jag tål inte surmular som använder chatten i spelrummen till att skriva: "Man ska faktiskt tacka för matchen"!

Om du är grinig på en motståndare som inte tackat kan du väl skicka ett meddelande?

Jag skiter ju högaktningsfullt i om "Kurre" inte tackat "Lisa" för matchen.

brini2007-08-21 17:53
Antal inlägg: 7521

Avskyr alla särskrivningar. Tänk att folk idag inte vet
att t.ex lastbil är ett ord. Liksom korvkiosk och hel drös andra.
Sjuk sköterska borde stanna hemma i sängen, ja det finns massor
av förslag.

Morristown - Ej medlem längre2007-08-22 11:05
Antal inlägg: 7710

Jag är så less på alla som säger sig vara less på särskrivningar. Det förekommer faktiskt inte så jäkla ofta som folk hävdar. Ofast är det folk som själva tycker det är kul att hitta på små roliga särskrivningar: Höhöhö, lever pastej, höhöhö, nej den är död...

HannaSofia2007-08-22 14:16
Antal inlägg: 307

Jasså jag ser det varje dag här i forumet.

Visar sida: 1 2
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?