Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 995 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| SheDeVille | 2007-08-20 01:16 | |
![]() | Det låter i en del av inläggen som om det togs bort många inlägg alt trådar här i forumet och att det är mycket folk som bär sig illa åt. Precis som i samhället i övrigt är det en liten "klick" som beter sig illa men de beter sig riktigt illa och ofta under flera olika alias. Det är heller inte vanligt att inlägg plockas bort. Att vi ibland stänger trådar där det finns flera likadana om så gott som samma sak beror på, enligt min uppfattning, att det ska vara en viss struktur utöver ämnesindelningen. Jag tycker det är ett mycket bra forum i stort sett. Men ibland spårar det ur, mer eller mindre. Vi är inte så många kombinerade forumadm/övervakare men betydligt fler som enbart är övervakare. När något är "på gränsen" - forum såväl som i chattar - tar vi ofta en diskussion med åtminstone en annan övervakare, ibland diskuterar vi det mellan många, Detta för att undvika ev feltolkningar så långt som möjligt. Inträffar saker o ting i chatten så tror jag de flesta av oss tar ett snack med den det berör, men är det en person som flera gånger fått varning på varning - kanske under olika alias - så ska man väl inte behöva hålla på att varna eller försöka "prata till rätta". De allra flesta här är trevliga och mysiga människor, tack o lov. De flesta dagar går utan att några "ingripanden" i chatt eller forum behövs. Sen kommer de andra dagarna, de mindre bra. Jag har varit här på Betapet i snart 3,5 år och sett hur Odin, Monk & Co har lyssnat på synpunkter och utvecklat med nya features etc - mycket av sådant som kommit som önskemål från oss alla som är användare här på sajten. Visst är det så att även allt som är bra kan bli bättre och diskussion kan vara ett första steg i den riktningen. | |
| placerej - Ej medlem längre | 2009-06-21 10:04 | |
![]() | Vad synd att ni tagit bort den där default-inställningen som innebär att ni jävlas med allt och alla. Det hade varit en intressant feature till de personliga inställningsmöjligheterna , som jag gärna hade provat under en period. Jag missade den tyvärr när den var tillgänglig. Antar att den inte gav det utslag ni hoppats på, med tanke på dess nuvarande långa vinterdvala? | |
| allegria | 2009-06-21 11:00 | |
![]() | Jag har svårt att förstå upprördheten över att inlägg eller trådar på en privatägd gratissajt tas bort. Är det "se på mig-önskan" som inte får utlopp eller ses det som ett angrepp på demokratin? Jag vet att Beta är en hyfsat välbesökt sajt, men just nu är 504 personer inloggade, kan knappast ses som ett hot mot yttrandefriheten om jag inte får skriva personangrepp o.dyl. Själv har jag tillbringat många (alldeles för många enl. min familj) timmar här, och kommer att fortsätta med det i trygg förvissning om att jag även kan låta mina barn läsa vad som står i forumet. Tack | |
| svininfluens - Ej medlem längre | 2009-06-21 14:04 | |
![]() | allegria: Det är verkligen barnvänligt här i forumet. När jag nattar mina avynglingar brukar jag ha högläsning ur olika sagor här i forumet. Här är Markus favoritsaga www.betapet.se/forum...=- 0#100059 | |
| allegria | 2009-06-21 14:28 | |
![]() | Hm, förstår vad du menar. Dags för mamma att införa forumförbud alltså ;) Men i övrigt står jag fast vid vad jag skrev | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Visar sida: 1 2