Spelrum
| Giraffen | 18 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 8 |
| Inloggade | 26 |
Mobilspel
| Pågående | 20 122 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Äppelkatten - Ej medlem längre | 2007-08-20 16:55 | |
![]() | Noooo OneW, va skulle våra hippa nerds till skapare säga om folk kom släpandes på Betavagnar? Bra reklam ändå iofs... :) | |
| OneW | 2007-08-20 16:59 | |
![]() | att kalla något töntigt visar bara att man är rädd och osäker och att man inte vågar vara sig själv och göra som man vill ;-) | |
| Jesper M | 2007-08-20 17:04 | |
![]() | nej det har inte med det att göra, vissa saker är helt enkelt töntiga | |
| cillazcatz - Ej medlem längre | 2007-08-20 17:16 | |
![]() | Jesper M, Den dag(en) du måste uppsöka läkaren för endera ljumskbråck, diskbråck eller dylikt så hoppas jag innerligt att med borgarnas och Socialstyrelsens eventuella nya riktlinjer ser till DITT bästa! Har du någonsin gått dubbelvikt och jobbat och sköter hälsan i ett sådant tillstånd? Tror inte det... Så låt mig få ha min förbenade dra-maten vagn ifred! :) P.S Den är INTE rutig D.S | |
| Nemi | 2007-08-20 17:28 | |
![]() | I aint afraid of being called a tönt! ;) Jag har alltid stor ryggsäck med mig när jag handlar, mycket praktiskt. Det skulle inte fungera för mig med en såndär rullväska för jag cyklar överallt men det är en smart grej. På en matvaruaffär i närheten har de börjat med varukorgar som har hjul samt ett extra långt handtag ifall man vill dra korgen med sig i butiken istället. Mycket smart faktiskt. /Nemi | |
| Jesper M | 2007-08-20 17:38 | |
![]() | Du får ha din dramaten hur mkt du vill, såklart :). Men du frågade rätt ut om det är töntigt eller ej, så jag svarade rätt ut vad jag anser... ha det gött nu och dra väl! | |
| levakdörB | 2007-08-20 17:40 | |
![]() | Äh enda hjälpmedlet somjag kan tänka mig använda är en butler! Utan Butler är det värt att lägga ut handlandet på entrepenad! | |
| Spiderpig | 2007-08-20 17:50 | |
![]() | Precis som Nemi skriver, så har de kundkorgar med hjul på. Detta har blivit ett problem för oss karlar. Skall man våga dra runt med korgen på hjulen eller skall man bära runt den som vanligt. I början var jag högst tveksam men börjar nu så smått omvärdera mina åsikter efter några provåk. | |
| Forky - Ej medlem längre | 2007-08-20 18:19 | |
![]() | Töntigt onekligen. Men praktiskt. | |
| brini | 2007-08-20 18:37 | |
![]() | Tack och lov för min dra-maten. Leopardmönstrad. Utan den skulle jag få be grannarna handla åt mig och det vill jag inte. Nu kan klara det själv, och få mycket med mig hem varje gång. Ni som tycker det är töntigt har aldrig haft problem varje sig med värkande axlar eller rygg. | |
| SheDeVille | 2007-08-20 18:53 | |
![]() | Nästa medlemsomröstning måste ju bli: Vilken färg är snyggast på Dra-maten? Svart med betapet-tryck www.directupload.com...l4 wjdj.jpg Röd Blå Metallic Rutig Mönstrad, valfri färg Lånade din fina bild OneW! ;-) | |
| Jesper M | 2007-08-20 18:58 | |
![]() | hehe håller med dig spiderpig, har också insett tjusningen med att inte släpa runt på 15 kilos korgar på netto :D! | |
| SheDeVille | 2007-08-20 18:59 | |
![]() | Ska köpa mig en och sen ska jag ha en sån där tuta på som ska säga "Huka er gubbar och kärringar!" ;-) när man trycker på den. | |
| blue_moon | 2007-08-20 19:26 | |
![]() | Tuta och kör! Tror jag ska ta fram min också, den står nu mest som förvaringsmöbel i ett hörn. Inte minst på vintern när det är snorhalt är det en lättnad att slippa bära tunga kassar. | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2007-08-20 19:49 | |
![]() | Jag tycker att ett par 10-kiloskassar snarare ger stabilitet. Skulle man råka halka har man ett par massklumpar att använda som tröghetsmotvikt och kan stabilisera sig. Av samma anledning har många djur svans, men det beror på att de inte behöver handla mat på ICA. | |
| stefanf | 2007-08-20 19:50 | |
![]() | Fantastiskt rolig tråd! =) Ett gäng människor som ägnar en väsentlig del av tillvaron åt att spela, och diskutera, alfapet oroar sig för att uppfattas som töntiga. Prova att delge den frågeställningen till någon utomstående, normal person (om ni fortfarande har några normala vänner kvar).. =) Det tåget har nog gått för rätt länge sedan.. ;) (vi ses i restaurangvagnen..) | |
| Forky - Ej medlem längre | 2007-08-20 19:50 | |
![]() | Eller COOP!! | |
| Forky - Ej medlem längre | 2007-08-20 19:53 | |
![]() | Ju högre rating man har, desto töntigare är man. Så jag är ganska otöntig faktiskt. *ASG* ;-P | |
| SheDeVille | 2007-08-20 20:22 | |
![]() | Normala människor, vad är det ;-)? Kan väl inte vara annat än tråkiga? Eller? | |
| cillazcatz - Ej medlem längre | 2007-08-20 21:03 | |
![]() | Herr illiterate, 10 kg motvikt per karda och i händelse av halka... Snacka om att man blir snabbt släpphänt och istället tar händerna till hjälp för att dämpa fallet. Hur roligt är det när varorna sedan ligger utspridda med en radie av ca 2-5 m att plocka upp och eventuellt att kartongen med ägg redan hunnit bli till en sliskig sörja!? Är du förutseende och tar med dig några extra påsar när du lämnar mataffären? Så visst är det bra med det konventionella släpandet av påsar om man så vill, men som den "kärring" man hunnit bli och med halva foten nere så är just dra-maten en slags motvikt OCH stöd i alla väder. :)) | |