Spelrum
| Giraffen | 6 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 6 |
Mobilspel
| Pågående | 19 713 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| diana_s | 2007-08-24 21:42 | |
![]() | jag skulle flytta bums till Italien, landet i mitt hjärta..... Irak vill jag absolut inte bo i........ | |
| levakdörB | 2007-08-24 21:57 | |
![]() | Jag vil bli deporterad til Flandern/Belgien. Andorra låterinte så trevligt.. litet o så. även det kommer cyklister dit också.. | |
| skogstorparn | 2007-08-24 21:58 | |
![]() | irland verkar lockande,inte för exotiskt.man vill ju att det skall vara som roland i torsk på tallin säger ang estland "som hemma,fast annorlunda.." ang det andra kan det bli en lång lista..(finns väl typ 100 diktaturer i världen,å dessa faller ju såklart bort) då säger jag belgien ,ett jävla skitland. litet ,överbefolkat och med starka högerextremistiska krafter.. | |
| y not | 2007-08-24 22:31 | |
![]() | Shangri--La, eller åtmionstone gränstrakterna i Norra Indien är fascinerande klimat och natur. Som här fast varmare. Med bra med pengar så kan man nog leva ett fantastiskt liv där. Somalia tror jag är värsta helvetet. men får man den frågan som Dyslekso framställde den bör man nog svara tvärtom. Eller kanske USA som absolut värsta tänkbara land att komma till, för det tror jag kan vara riktigt okey beroende på var. | |
| Vikage | 2007-08-24 23:21 | |
![]() | Får jag välja fritt så är sverige bästa land så jag flyttar tillbaka hit. Som säsmsta land väljer jag skåne. Dit vill jag inte flytta | |
| HannaSofia | 2007-08-24 23:41 | |
![]() | Åhh Skåne där bor jag gärna! Icke tänkbara landet skulle väl vara Afghanistan, jag tror faktiskt inte jag skulle trivas i Burka. Drömlandet finns det? Ett land med en befolkning lika trevliga och ödmjuka som Thailändarna, men engelskspråkiga med skottsk accent. Angående Klimatet håller jag nog med Vulcan, Kanarieöarna är finfint om man räknar bort Caliman som drar in över ön då och då. | |
| MellonCollie | 2007-08-25 13:55 | |
![]() | vulcan: Jag förstår vad du menar med Kuba, Serbien har jag ingen koll på, men varför skulle vänstermänniskor vilja bo i Iran? Flytta till: Schweiz. Inte flytta till: [infoga valfritt islamistiskt land här] | |
| zenlinpen | 2007-08-25 14:37 | |
![]() | skicka mig till spanien direkt. ett litet stenhus, grönsaksland, siesta... skicka mig inte till finland (förlåt alla fina finländare) | |
| poänglös - Ej medlem längre | 2007-08-26 20:40 | |
![]() | Österrike måste vara det ojämförligt sämsta landet. Skottland, Sverige och Berlin-Brandenburg bäst hittills. | |
| pilutta-dej | 2007-08-26 21:15 | |
![]() | diana-s, jag följer med dig till Italien!!! Skulle det vara fullt där blev det England eller Nya Zeeland. Vackert måste det vara och gärna grönt. Italien är ju inte särskilt grönt, men har allt annat. Afganistan är både ökenland, har krigstillstånd och religiöst förtryck, särskilt av kvinnor. Svårslaget. Men jag har läst att Kongo också är riktigt förskräckligt, både vad gäller elände som människor ställt till med och naturkatastrofer. | |
| Sylva | 2007-08-26 21:23 | |
![]() | Sudan (särskilt Darfur) är nog inte heller särskilt skojsigt. Vet inte vad jag skulle välja som bästa land. Har trivts väldigt bra i Tjeckien när jag varit där. Finns många länder jag skulle kunna tänka mig att bo i i perioder, men jag vet inte om jag skulle vilja flytta på mig helt permanent. | |
| mjulven | 2007-08-27 00:06 | |
![]() | Jag skulle i så fall villja bli deporterad till norge. Underbar natur och snösäkra vintrar tilltalar mig. Jag skulle inte villja bli deporterad till Iran då det landet står för det mesta som jag hatar | |
| HannaSofia | 2007-08-27 00:12 | |
![]() | Om jag måste bo i en nordisk huvudstad så blir det Helsingfors. | |
| Robert_K - Ej medlem längre | 2009-08-29 23:15 | |
![]() | Jag håller mig till Västeuropeiska länder och där har jag inget emot att bli deporterad till Sverige/Nederländerna eller Frankrike. Samtliga är lika bra för mig. Meningslöst i Västeuropa? Belgien. Förutom att EU-parlamentet har sitt säte där (samt nån vecka varje månad!? I Strasbourg) har jag inte sett något som är direkt fint eller någon orsak till varför det ens skulle existera haha. Bryssel är Europas regnigaste huvudstad med nästan 200 regndagar om året. Kan inte Tyskland, Nederländerna och Frankrike ta varsin tredjedel av landet? | |
| henrik_l | 2009-08-29 23:27 | |
![]() | Hmmm Australien lätt! Där slipper man all jäkla snö och skit. Irak eller Iran? Först tänkte jag säga Norge enbart för snön och kylan och naturen men det får bli nåt av arabländerna. | |
| SiriusMusta - Ej medlem längre | 2009-08-29 23:35 | |
![]() | Jag skulle välja Finland. Låt mig slippa Norge. | |
| SiriusMusta - Ej medlem längre | 2009-08-29 23:38 | |
![]() | (härmed säger jag inte att Norge är det sämsta landet men som svar på frågan var jag inte skulle vela bo.) | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2009-08-29 23:42 | |
![]() | Kan tänka mig att bo i många länder, t.ex. Australien och Thailand. Undviker strategiskt länder med tveksam inställning till mänskliga rättigheter och kvinnors rättigheter (en del ser det tydligen inte som samma sak). Sen måste jag säga att Finland är ett land jag absolut inte vill bo i. Det är säkert jättebra där, men det står i alla fall väldigt långt ned på listan. Förmodligen bara fördomar från min sida. | |
| Elmis | 2009-08-29 23:45 | |
![]() | Baföatt va motvalls säger jag aldrig Australien med alla äckliga djur, förjäkla asvarmt utan ozonskikt och en massa surferbrats. Bästa land? Vet ej, har inte besökt alla. Iofs inte Australien heller. Varför ha en bra anledning... :) | |
| mrperfect | 2009-08-30 00:38 | |
![]() | Italien och Tibet | |