Spelrum
| Giraffen | 9 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 9 |
| Inloggade | 18 |
Mobilspel
| Pågående | 19 697 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Kirkelina | 2007-10-12 16:20 | |
![]() | Vår katt Molly krafsar aldrig direkt i sin låda. Hon står med baktassarna på kanten av lådan och krafsar på badkarskanten. Sedan nosar hon på högen och fortsätter att krafsa på badkaret. Så kan hon hålla på ganska länge innan hon ger upp. Hon kan heller aldrig gå och äta sin man (torrmat) utan att någon av oss följer med till matskålen, om vi här hemma. Är hon ensam hemma klarar hon att äta själv. | |
| Äppelkatten - Ej medlem längre | 2007-10-12 17:21 | |
![]() | En tjejkompis hamster var sjukt otrevlig under hela sitt liv. Han hatade sitt liv, kompisen och allt tillhörande och ville bara fly. En vecka innan han kastade in handduken blev han sjukt trevlig, satt i kompisens knä, lät sig strykas etc. Sedan dog han rakt av. Han begravdes på kolonilotten. Märklig hamster, denna Rudolf. | |
| Lillråttan | 2007-10-12 19:25 | |
![]() | Våra tamråttor lägger små bitar av tidning i ett hörn av buren, och sen kissar dom på pappersbitarna. Detta får till följd att kisset inte hamnar där det ska, nämligen på de absorberande pelletsarna under gallret. Alltså luktar det råttpiss i köket. | |
| Bror Mu - Ej medlem längre | 2007-10-12 19:37 | |
![]() | Mina silverfiskar brukar hångla med varandra helt över generationsgränserna på nätterna när jag går upp på toa. | |
| Minta | 2007-10-12 22:04 | |
![]() | Renovera badrummet | |
| Bror Mu - Ej medlem längre | 2007-10-13 00:36 | |
![]() | Jag är djurvän Minta. | |
| John Gotti - Ej medlem längre | 2007-10-13 00:49 | |
![]() | Ibland när jag sover så där dåligt - ni vet med ett halvt öra omedvetet öppet så hör jag små små tassar som springer i ilfart, jag ger mig fan på att de täcker mer ytor än Tobias Linderoth på sina små strapatser. Jag intalar mig själv att det bara är deliriumet, men tro mig, jag ser dem ibland. Så jag antar att de kan mer konster än de flesta katter och hundar ni nämner, dessa små tassar och vita lakan kan fucka up en skalle. De väntar barn förövrigt, någon som vill köpa, finns på hötorget. | |
| Biggalo | 2007-10-13 08:02 | |
![]() | HmHm | |
| missFormula1 | 2007-10-13 18:32 | |
![]() | Min katt Morrizz adopterade min nalle, som jag har i sängen, när han flyttade in för ca 1½ år sedan. Den nallen snuttar han på när jag går och lägger mej och på morgonen när jag går upp. | |
| Kirkelina | 2007-10-13 19:35 | |
![]() | Så gjorde vår katt Molly när hon var liten. Men växte väl ifrån det så småningom, nu vid tre års ålder gör hon i alla fall inte så. | |
| Perpersa - Ej medlem längre | 2007-10-13 19:43 | |
![]() | Jag vill också ha katt! De verkar skoj! | |
| MadameMim | 2007-10-13 20:33 | |
![]() | Det är underbart att ha katt! Men min Fredman är så jäkla rädd för människor och det är ett problem. Kan inte fatta varför. Den enda förklaring jag kan komma på är att han har vildkatt i sig, för jag hämtade honom i en hög bland 19 kattungar, så ingen vet vem som är pappan. Han var inte rädd som riktigt liten, men blev skitskraj för alla utom mig och mitt ex när han var ungefär ett halvår, kanske för att vi bodde på landet och inte träffade så mycket folk när han "växte upp". Men han har fått hur mycket kärlek som helst. Nu har jag separerat och försöker och vänja honom vid mina föräldrar, så att man har en kattvakt i nödfall, men det funkar inte så bra. Det enda som funkar är när han och jag är ensamma, och då är han världens goaste katt. Har någon liknande erfarenheter? | |
| rebellion | 2007-10-13 22:07 | |
![]() | Min ena katt som är en siames brukar hämta strumpor från garderopen som han sedan placerar ut på valda platser i lägenheten. Båda katterna kan dessutom sitt och vacker tass. | |
| sweetny | 2007-10-13 22:42 | |
![]() | Mina katter har hittat en docka på min dotters rum... o dom älskar den. Springer in o hämtar den så fort dom får en chans.. leker för fullt med den o slåss om den :) Min dotter har inte en chans att ha den *s* | |
| sarlina | 2007-10-13 22:43 | |
![]() | Mercedes: Jag måste ha uttryckt mig lite oklart - först vältrar sig de stungna flickvännerna och sedan, om Ann-Sofie är på det likfulla humöret, också kackerlackorna när hon far omkring och småsticker dem med gadden | |
| sarlina | 2007-10-13 22:43 | |
![]() | Mercedes: Jag måste ha uttryckt mig lite oklart - först vältrar sig de stungna flickvännerna och sedan, om Ann-Sofie är på det likfulla humöret, också kackerlackorna när hon far omkring och småsticker dem med gadden | |
| Sockerdricka - Ej medlem längre | 2007-10-15 10:38 | |
![]() | Nu har även min katt bestämt sig för att inte tycka om nötkött. I alla fall inte nötköttskattmat. Det dög i lördags och igår men det var på gränsen. Idag har han bestämt sig tydligen. | |
| Zmul | 2007-10-15 12:33 | |
![]() | Min katt attakerar fötterna när hon vill att jag ska gå upp..Min andra katt tror att han är en hund..Han brukar få banankaka..morotkaka går bra med eller allt som går att äta.. | |
| emmylicious | 2007-10-15 21:21 | |
![]() | Min katt brukar ligga under diskstället (sånt där i trä) när jag diskar. Han ligger o väntar på att det ska börja droppa vatten från disken så han kan lapa i sig. | |
| Mercedes | 2007-10-15 21:26 | |
![]() | Sockerdricka: Han har nog gått och blivit vegan ska du se! | |