Spelrum
| Giraffen | 35 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 3 |
| Grisen Böjningslistan | 33 |
| Inloggade | 71 |
Mobilspel
| Pågående | 19 920 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| skitlångatår - Ej medlem längre | 2007-11-14 16:27 | |
![]() | Tanten mittemot svimmade precis. Och det var inte av upphetsning | |
| minneslucka | 2007-11-14 17:18 | |
![]() | Självklart FÅR man gå naken i sin egen lägenhet, men är det alltid så lämpligt? Om nu andra tar illa upp, varför inte visa lite hänsyn? Jag håller med Nemi om att det är svårt att alltid gå med blicken i marken. Vad driver en människa att tvätta fönster naken? Exhibitionism? Bekvämt att syssla med det inne, för går du utanför dörren tycker nog de flesta att man går för långt | |
| Ruhrgebit - Ej medlem längre | 2007-11-14 17:22 | |
![]() | Jag tycker det är i sin ordning att göra propellern vid köksfönstret så länge det roterande bihanget håller sig innanför den yta man betalar hyra för. | |
| Minta | 2007-11-14 17:31 | |
![]() | Men om syftet är att blotta dig för småtjejer? | |
| Ruhrgebit - Ej medlem längre | 2007-11-14 17:39 | |
![]() | Ah, nu drog din snuskiga fantasi iväg ordentligt. Jag bor på nedre botten med en bergvägg som utsikt. De enda som ser mig är råttorna när jag gör morgongymnastik. | |
| SheDeVille | 2007-11-14 17:53 | |
![]() | Alltså - det är skillnad på att svischa förbi fönstret med bar överkropp eller naken och på att blotta sig - tycker jag. Man får ju visa LITE hänsyn till andra och speciellt med tanke på barnen och det utnyttjande de faktiskt skulle kunna bli utsatta för om det var fritt fram att blotta sig hur som helst - även om det är ens egen bostad. Marklägenheter skulle kanske bebos av extrema exhibitionister och bostadsområden bli lite av "Red light district" Tror det var 1967-68 som en ung dam gick ut på en balkong i badrock och inget annat under och vinden kom och öppnade badrocken så att alla hennes behag visades. Naturligtvis blev någon mycket upprörd över detta och det blev skriverier i tidningarna. Björn Ulveus sjöng in Fröken Fredriksson 1968 (till melodin Harper Valley PTA) som handlade om just denna händelse. Sunt förnuft - förespråkar jag! | |
| blue_moon | 2007-11-14 17:59 | |
![]() | Minneslucka - jag vill referera till Lellemors inlägg. En klimakteriekvinna med värmevallningar kan ha det svettigt nog i vila! När hon utför ett ansträngande arbete vill hon nog helst slippa ha kläder på sig för att inte flyta bort. Fast med tanke på grannarna... Nej jag skulle åtminstone ha linne och trosor, eller bikini. | |
| minneslucka | 2007-11-14 18:23 | |
![]() | Mina kärringsvettningar varar bara några minuter åt gången och då låter jag fönstren vara så länge. Vem sjutton ägnar sig åt sådant mitt i en vallning? Är man så gammaldags plikttrogen kunde man misstänka att man samtidigt var gammaldags pryd. Men vi är väl alla olika även vad gäller klimakteriebesvär | |
| myran_64 - Ej medlem längre | 2007-11-14 21:32 | |
![]() | Min svärmor brukade stryka och diska naken just pga svallningarna. Men det kunde bli problem om man som svärmor, var glömsk också. Hon tänkte inte så mycket på att hon var naken och när det ringde på dörren så öppnade hon.. Den brevbärararen blev inte lite paff!! Fast det blev svärmor också när hon insåg att hon var som Gud skapade henne! Annars tycker jag nog att man ska få göra som man vill inom sina väggar! Jag har själv aldrig byxor på mig hemma utan dom hänger i hallen och mina barn har oftast inga byxor heller (Fast vi HAR faktiskt underkläder på oss)! Det finns nog bara en regel om kläder hos oss och det är att man ska ha minst tröja och underkläder när man sitter vid matbordet. Det finns väl inget äckligare än en hårig bringa vid matbordet?? | |
| HannaSofia | 2007-11-14 22:55 | |
![]() | Ja det skulle väl vara att behöva frottéra sig mot denna svettiga bara bringa i en trång spårvagn en varm sommardag då. | |
| Moet - Ej medlem längre | 2007-11-14 23:18 | |
![]() | Då är de väl 10ggr värre med tant-stank (blandning av 30 sprut av billig tantparfym och svett) på tåget/bussen. | |
| HannaSofia | 2007-11-16 09:57 | |
![]() | 10 ggr värre vet jag inte men klart i samma klass. Människor som badar i parfym och rakvatten, uuhhäää!!! | |
| myran_64 - Ej medlem längre | 2007-11-16 10:03 | |
![]() | Fast det är ju bara en doft. Tänk att hitta kroppshår i maten för att folk inte har kläder!! Fast det klart,j ag skulle inte vilja trängas på buss/tåg/t-bana med karlar utan tröja eller damer dränkta i parfym. Lika äckligt! | |
| ögor | 2007-11-16 10:17 | |
![]() | Jag ser in till grannhusets lägenheter. Man kan LIVE följa med vad invånarna gör - oberoende av varandra. En gång såg jag att två par, med en vägg emellan, göra exakt samma sak. De förberedde middagen. En gång hade jag en tanke, att tänk om det fanns ett fönster i mellanväggen. Kanske det skulle vara lite störande? =) Ibland blottas nån kroppsdel, mest magen. Det äcklar dock inte mej. För det vackra kommer ändå inifrån! | |